Beoordelingen Appartement Central***

Central***
13 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Central***
Hauptstrasse 449, A-6290, Mayrhofen im Zillertal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Central*** in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Central*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Central scoort een 8,6 uit 10, op basis van 13 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Central*** in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Central***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Central*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 9 vakantiefoto's van Appartement Central*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tirol. Vergelijk Appartement Central*** met andere accommodaties in Mayrhofen im Zillertal.
Even geduld a.u.b.

8,8
8,5
8,3
8,9
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Jan. 2010
"Prima accomodatie"vertalen
Lonse jongens
9,0

10-1-2010 Wij zijn met 6 personen in week naar Mayrhofen geweest. Accomodatie was perfect en redelijk dicht bij de Penkenbahn.

met partner, Dec. 2009
"Prima appartement"vertalen
Remco en Sandra
9,0

10-8-2010 Appartement Central doet zijn naam in ieder geval eer aan. Het appartement ligt in de hoofdstraat op een prima loopafstand van de Penkenbahn. Met skischoenen zal het wat lastiger zijn, maar met een snowboard is de afstand naar de ahornbahn ook lopend goed te doen. Door de centrale ligging kun je 's nachts wat last hebben van luidruchtige jeugd in de hoofdstraat.

Inrichting van het appartement is typische oostenrijks (ouderwets) en vrij standaard, maar wel schoon en voldoende voor een geslaagde vakantie. Eigenaresse is vriendelijk.

met partner
"Oostenrijkse appartementen midden in centrum"vertalen
Petra
9,0

22-4-2009 Appartement was top! Ligt midden in het centrum, de Penkenbahngondel ligt op 250 meter. Prima te lopen dus. Wil je naar een andere lift of skigebied, dan ligt de skibushalte voor de deur. Appartement is echt Oostenrijks ingericht (lekker ouderwets dus) maar dit hoort bij de wintersport. Appartement is ruim, schoon en eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. 1 x handdoekwissel gehad en tv heeft rtl 4. Was niet de eerste keer in Mayrhofen, wel de eerste keer dit appartement. Zou zeker nog eens terug gaan.

met partner, Jan. 2009
"Geweldig appartement!"vertalen
Mieke van Wissen
9,0

21-1-2009 Begin januari ben ik hier met mijn vriend geweest. Wij hadden een 2-kamerappartement met zeer veel ruimte. Nette badkamer, keuken en TV met RTL 4. Op loopafstand van de Penkenbahn. Heb een geweldige vakantie gehad!

Familie, Juli 2008
"Heerlijk veel ruimte!"vertalen
Marlene
10,0

21-7-2008 Een hele vriendelijke familie, een heerlijk ruim appartement. Midden in het dorp, overal dichtbij. Echt een aanrader!

met vrienden, Mrt. 2008
Mendy en Paul
9,0

2-4-2008 Wij zijn hier vorig jaar maart naartoe geweest en waren super tevreden! Dus we wilden dit jaar (15 maart vertrek) weer naar dit perfect appartement, maar helaas VOL! En als ik dan onderstaande reactie lees dan baal ik enorm want waar we nu zaten in Mayrhofen was een heel stuk minder!

Familie, Mrt. 2008
marja
6,0
4,0
4,0
9,0

23-3-2008 leuk appartement, dicht bij de piste en gondel maar zeer armoedig ingericht.
bedden echt keihard en 6 persoons appartement was echt klein, de keuken was gewoon een kast.
eigenaresse is echt een zeur. we zijn 40 + maar werden behandeld als kinderen. mochten geen jassen over de stoelen , niet roken ,alleen op het balkon maar niet te dicht bij de deur , de kraan mocht niet te hard enz enz elke dag was er wel wat. pfffffffff echt vermoeiend.wij gaan er iig niet meer heen.

met partner, Mrt. 2008
Andrea
9,0

10-3-2008 dit appartement is echt perfect voor een wintersportvakantie. midden in de hoofdstraat van mayrhofen op 200m van de penkenlift met de mooiste skimogelijkheden.
het appartement was oostenrijks ingericht maar zeer schoon wat ik zelf erg belangrijk vindt.
hele nette keuken met oven, 4 kookplaten en koelkast. eigenaresse is zeer behulpzaam en vriendelijk, het heeft echt een huiselijke sfeer!!! zeker een aanrader!!!

met vrienden
Annemiek
10,0

25-1-2008 Wat een super appartement. Lekker écht Oostenrijks ingericht, niet supergroot, maar ruim zat voor twee personen (wij waren ook met twee personen). Het zit echt op loop afstand de gondel en kroegen en midden tussen de restaurants en winkeltjes. Service is supergoed: de parkeergelegenheid bij het complex zelf is niet erg fijn, maar ze betalen daarom graag €7,50 om je auto een hele week op een bewaakte parkeerplaats te kunnen zetten. Eén keer in de week krijg je nieuwe handdoeken. Kan niet meer zeggen dan dat het een super appartement is! En ik kan het weten, want we hebben diverse andere Nederlander gevraagd naar hun appartement en daar waren heel wat mankementen!

met vrienden
Timo
9,0

16-9-2007 Dit jaar hebben wij voor de derde keer geboekt bij app.Central. Echt een goed appartement, middenin het dorp en een klantvriendelijke eigenaresse

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?