Chalet Brugger

24 reviews over Chalet Brugger in het Nederlands

Geen reële prijs-kwaliteit verhouding

Stahlmann, 6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij verbleven 1 week in Chalet nr 1. De bovenverdieping van het huis is prima: fijne slaapkamers en riante badkamer met douche en bad.

De kelder met de skibergruimte is ook geweldig.

De woon-eetkamer en keuken zijn echter zeer teleurstellend voor deze toch al erg hoge huurprijs. Het was niet de woonkamer zoals op de afberldingen wordt aangeboden op internet en dus was geboekt.

echt veel te klein met slecht meubilair: wij waren met 8 personen en zaten elleboog aan elleboog aan tafel te eten. Je kunt hier onmogelijk met 10 personen zitten.

De 2 stoeltjes en (slaap-)bank zaten verschrikkelijk.

De keuken is klein maar functioneel in omvang.

De vaatwasser functioneert slecht. Soms 2x aangezet om vervolgens alles alsnog zelf af te wassen.

Het huisje was wel prima schoon.

Het achterterras is heerlijk met het smiddags nog lekker zon.

Gezien de riante huurprijs voor een weekje ten opzichte van ruimte en inrichting was dit voor ons eenmalig chalet Brugger.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Topper!

Colin, 12-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mijn eerste ervaring met wintersport was echt geweldig. Het skiën, het weer én de accommodatie. Gezellige en mooie chalet op een toplocatie. Paar minuten lopen van het centrum en de kabelbaan. Veel ruimte in de chalet en de berging in de kelder voor je ski- en snowboardspullen. Helaas sliepen mijn vriendin en ik, na loting, in de slaapkamer beneden. Jammer dat het twee éénpersoonsbedden waren en we ze niet tegen elkaar konden zetten, maar ze liggen lekker! Broodjesservice is makkelijk en het personeel is vriendelijk. Een aanrader!
Gereisd met vrienden in januari 2014

Aardige accommodatie, maar met verbeterpunten

Jasper, 9-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik vebleef in een standaardhuis ("comfort", geen "luxe"). De bad- en slaapkamers zijn prima, maar wat functioneel. De keuken is goed uitgerust, maar de afwasmachine is waardeloos. De eettafel is geschikt voor 8 personen, maar niet voor 10. Van de woonkamer verwacht ik veel meer dan hij bood: een tweepersoons bank en twee losse stoeltjes zijn echt te mager voor huis voor 10 personen in deze prijsklasse. Bovendien zijn de woonkamer en keuken (één gecombineerde ruimte) ongezellig verlicht. Het onderhoud van het huis is ook niet optimaal: de waterkoker en meerdere lampen waren stuk, kapstokken vielen van de muur als je ze aanraakte. Positief: de zeer goede skiberging in de kelder, waar ook een tafeltennistafel en een wasmachine staan. Jammer dat deze zee van ruimte niet bij de woonkamer hoort. Het huis ligt op vijf minuten lopen van de skiliften. Tenslotte is de broodjesservice fijn, hoewel ook de broodjes wel wat duur zijn. Al met al een goed huis, maar met verbeterpunten.
Gereisd met vrienden in februari 2014

Zee prachtige chalet

Marcelline Casteels, 8-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

ruimte, kwaliteit, quasi nieuwstaat , kortom aan te bevelen. Mocht hetiets dichter bij de liften zijn washet subliem maar ondanks die afstand willen we er toch terug heen, het is goed te doen via de binnenweg.
Gereisd met vrienden in januari 2013

fantastisch

H.J. van het Goor, 22-6-2012

Wij hebben van 2 juni tot 9 juni 2012 in een chalet gezeten. Wij hebben een fantastische tijd gehad. Prachtig appartement en voor ons met z'n 2 en een zee van ruimte. We vonden het geweldig. Het uitzicht was geweldig.

De welkomstmand en de schaal met zuivelproduchten vonden wij erg geslaagd. De veranda is zeker voor zwoele avonden perfect.

Gereisd met partner in juni 2012

Aan te raden!

Fam. te Rietstap, 21-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben met ons gezin twee weken hier doorgebracht. Prachtig appartement, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Dichtbij centrum en toch je rust. Bij elk appartement een bbq en comforatabele stoelen en ligbedden (met kussens) buiten. De eigenaars doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Kortom: een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

GEWELDIG!!

de Graaf, 18-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een geweldige huis met een geweldige ligging.

Ik kan er niet meer van zeggen als dat het geweldig was.

Ze hebben de ZOOVER-award meer dan verdiend.

Een paar minuten lopen naar de Penckenbahn en naar de Ahornbahn.Ook in Mayrhofen zelf ben je in een paar minuten. Met de Zillertall-kaart zijn de banen lekker voordelig te doen en het wordt allemaal keurig geregeld bij de receptie.

Ook de broodjesservice is geweldig. Lekkere verse broodjes voor 8 uur aan de klink van je voordeur. Ook op zondag.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Zeer goed onderkomen, beetje saai dorp in mei

Columbus, 9-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben een paar dagen genoten van een chalet de Luxe, d.w.z. een woning met sauna. De accomodatie is ons prima bevallen; veel ruimte, veel uitrusting, leuke groenvoorziening, schoon en zeer degelijk afgewerkt. Prima broodjesservice. Helaas zijn in het dorp veel restaurants en winkels in de maand mei gesloten. Ook de skiliften waren buiten gebruik. Een beetje saai daarom ook. Gelukkig hadden we prachtig weer, konden we heerlijk zitten op ons terras, beschikten we over RTL4 etc. ontvangst en hadden we geen last van buren. De bezettingsgraad was erg laag. Het dorp moet het vooral hebben van de wintersport. Het zomerseizoen, en daarmee het aanbod, start in juni. Voor meer pittoreske plaatsen moet je toch wat kilometers maken.
Gereisd met vrienden in mei 2011

prachtig chalet Topper!

marianne, 2-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier in augustus geweest.

Chalet is helemaal af!

Inrichting gezellig en ruimte voldoende.

Parkje/tuin prachtig en verzorgd aangelegd.

Zeker de zomerprijs is een 12 waard!

Zeer vriendelijke eigenaren.

Een 8 voor kindvriendelijk is, omdat er geen speciale voorzieningen voor kinderen zijn, zoals bv een speeltuintje, maar kinderen die wij gezien hebben hebben zich uitstekend vermaakt met beekje en lekker en veilig rondfietsen.

Wij waren met pubers die vonden het helaas behoorlijk saai daar. Het dorp is gezellig en levendig maar heel veel oudere mensen daar, voor hen is er absoluut niks te doen in de avond , tenzij je als puber van Tyrolermuziek houdt. Zwembad is voor jeugd wel erg leuk, leuke glijbanen. Omgeving schitterend, wij gaan ,zonder kids, zeker nog een keer terug naar chalet Brugger

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Dit is vakantievieren

mn Kaman, 24-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Chalet Burger is zeer ruim. Strakke inrichting met authentieke details. Goed schoon opgeleverd. Ruim voorzien van linnengoed, handdoeken meeneen is niet nodig. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben er heerlijke weken doorgebracht. Een aanrader!
Gereisd met vrienden in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Brugger bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Brugger in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Brugger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Brugger scoort een 8.77 uit 10 op basis van 24 reviews.