8,1

50 reviews over Hotel Brücke in het Nederlands

Mooi en gezellig hotel

Charlotte, 25-2-2017

Goed: sfeer, ontbijt, avondeten

Minder goed: hadden kleine kamer met uitzicht op afzuiging keuken. Hebben ook wel eens grotere kamer gehad.

Gereisd met partner in januari 2017

Super hotel

Diana, 25-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

we gaan elk jaar 1 a 2 x skieen maar dit hotel is uitstekend bevallen dicht bij centrum kroeg en piste. Liften ...

De baas was erg vriendelijk en meende t ook ...had verl belangstelling .eten drinken erg goed mankeerde niks aan prijsverhoging.

Zeker keer terug t gaan ....vriendelijk personeel .....kamers uitstekend!!

Echt n aanrader !!

Gereisd met partner in maart 2016

Goed Hotel

Nihe Senjan, 21-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Brucke is een prima hotel met een uitgebreid ontbijtbuffet en een drie gangen menu. Alles uitstekend verzorgd en het personeel tot hun uiterste best om het aangenaam te maken. Min punt was onze kamer (108) deze is gesitueerd boven een uitgang van de bar waar mensen gingen roken met als gevolg dat stank van de rook in de kamer trok.
Gereisd met partner in januari 2016

Uitstekende prijs/kwaliteit

Ben, 1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hadden een kamer voor drie personen (311) via touroperator. Zeer ruim, met balkon net gerenoveerd. Uitstekende service, vriendelijk personeel. Ook de skiruimte is denk ik net vernieuwd. Zeer ruim en warm natuurlijk.

Skigebied Mayrhofen vind ik minder. Druk en soms lange wachttijden. Wij gingen eerder naar Saalbach Hinterglemm in hoogseizoen.

Gereisd familie in februari 2015

Hotel brücke

Fam verscheijden, 26-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel prijs/kwailiteit zeer goed. Dicht bij de aprè ski en de liften zowel de Ahorn als Penckenbhan. Het hotel houdt rekening met volwassenen en jeugd. Jeugd wordt dicht bij de après ski tent gelegd en volwassenen krijgen kamer aan de achterkant. Het eten was prima en de bediening was zeer goed en gezellig.
Gereisd familie in januari 2014

Zeer tevreden

Pieter Draaijer, 1-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zaten de eerste nacht biven de disco en werden gek van de dronken gasten die bleven schreeuwen voor het hotel. Na wat klagen hebben we een andere kamer gekregen en nergens meer last van gehad. Het eten is erg goed! Personeel is vriendelijk en de ligging is perfect tussen penkenbahn en ahornbahn in! Een aanrader.
Gereisd met partner in maart 2013

prima hotel dicht bij de piste er tussen in

mammaloe, 6-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

alles naar wens en de winkelstraat prima wil er gauw weer heen
Gereisd met vrienden in januari 2013

Erg mooi hotel, fantastische ligging!!!

Linda, 24-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net terug van een weekje wintersport. Het eten in dit hotel was fantastisch.

Kamers erg netjes, goede bedden.

Ligging was super!!! (precies tussen de Ahorn en Penkenbaan in)

Gereisd met vrienden in januari 2013

Wel een fantastische omgeving

Heuckeroth, 18-7-2012

Omdat gasthof Brucke een goede beoordeling kreeg op Zoover hebben zij via touroperator onze vakantie geboekt. Wij kregen kamer 103 vlak naast brucklstad het meubilair viel bijna uit elkaar en we hebben de eerste nacht niet geslapen vawege lawaai en het neon licht dat steeds in verschillende kleuren in onze kamer scheen. Na flink geklaagd te hebben kregen we kamer 411. Toen begrepen we pas waarom dit een goede beoordeling kreeg

Schoen zijn er ook niet te koop zoals in de brochure van touroperator wordt vermeld Wij hadden bij aankomst meteen al een andere kamer gevraagd maar volgens de receptie was het vol wat wij zeer betwijfelden.

Hotel Brucke kan een goed hotel zijn maar er moeten nog wel wat puntjes op de i gezet worden om het predikaat 3 sterren hotel volledig waar te maken.

Het eten was goed en lekker.

Chris en Coby Heuckeroth

Gereisd met partner in juni 2012

Het was super goed!!

Roy Thomson, 21-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn vanaf 28 januari t/m 4 februari in gasthof Brucke geweest, in een woord geweldig.

Alles onder een dak, en op een loopafstand van de lift. En er stopt een bus voor de deur, en 100 meter verder de Greenliner die je bv naar de Gletser brengt en dat allemaal gratis.

Super apriskibar Bruck'n stadl pal ernaast, en aan de andere kant pal ernaast Schlussul alm. Mooie kamers pas verbouwd. goed restarant met vriendelijk personeel. En dan de gastheer/mevrouw Familie Schneeberger

super vriendelijk bij aankomst kennis maken, en bij het avond diner komt hij langs de tafels om een praatje te maken.Wij waren met een groep en in de groep zaten skieers die al 30 jaar skieen en in veel accomodatie,s zijn geweest maar deze was wel wel een topper.

Volgend jaar weer.

Gereisd met vrienden in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Brücke*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brücke in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brücke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brücke scoort een 8.05 uit 10 op basis van 51 reviews.