Appartement Bergland

15 reviews over Appartement Bergland in het Nederlands

schoon en ruim

fokke, 16-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

de appartementen zijn opgeknapt nieuwe keuken incl.afwasmachine enz,parkeerkelder en lift midden in centrum marynhofen

vooral geschikt voor 50 +

Gereisd met partner in augustus 2017

ruim voldoende

Max en consorten, 14-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn in het 7-kamer-appartement van appartement bergland in de hauptstrasse verbleven. Het appartement was schoon en in prima staat. Genoeg spullen/servies.

Alleen was er niet vaak iemand te vinden aan wie je vragen kon stellen, voor bijvoorbeeld een stofzuiger of andere zaken. Ook was de wifi(tegen betaling) niet vaak goed en werkte de afzuiging boven het fornuis niet, maar verder was het een ''oke'' appartement.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Ideaal voor jongeren, prima app

MdK, 18-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Als je lekker in het centrum van Mayrhofen wil zitten, dicht bij de skilift dan is dit app. ideaal.

Voordelen

- Geen mensen bij de receptie; kan je lekker je board mee naar boven nemen om te waxen en staat ie ook niet in het opslaghok

- Parkeergarage onder het complex

- bakker en supermarkt onder het complex

- Midden in het centrum, alles op loopafstand

- prijs kwaliteit is goed

Nadelen:

- ouderwetse inrichting

- keukengerei is minimaal

- bedden zijn klein

- gehorig (veel geluid van straat en buren), maar ach je zit in Mayrhofen en niet in een bejaardenoord

Gereisd met vrienden in februari 2009

Een prima appartement

Jos van Gent, 14-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Afgelopen zomer in een 4/5 persoonsappartement geweest. Prima voor elkaar, midden in het centrum en toch geen last van de drukte. De uitrusting van de keuken had wat beter gekund (meer bestek, pannen, vaatwasser), maar er was best mee te leven. Twee ruime slaapkamers, een ruime hal, een goed uitgeruste badkamer, separaat toilet en een woonkamer met open keuken. Als klap op de vuurpijl een dakterras van wel zo'n 50 vierkante meter. De bakker zit meteen beneden en ook andere voorzieningen zijn meteen in de buurt. Dat alles in combinatie met mooi weer en een gezellig dorp maken dat we er de volgende zomer weer heengaan.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

J. van Beek, 25-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Er was totaal geen persoonlijkheid, het was niet schoon en er was nooit iemend te vinden als er vragen waren. B.v maar 1 lepel en een eierdopje, 1 pannetje, enz. Wij gaan er nooit meer terug en komen toch al 9 jaar in Mayrhofen.
Gereisd familie in februari 2008

Inge, 25-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn net terug van een week Mayrhofen en verbleven in een 2 kamer appartement van Bergland. Wij hebben een prima week gehad. Bij aankomst was er niemand aanwezig, we hebben het nummer gebeld wat op de deur stond en binnen 5 min. kwam er iemand ons welkom heten. De eigenaar werkt beneden in de souveniers winkel en is iedere dag bereikbaar voor de gasten. het klopt dat er weinig pannen zijn. We hebben om een pan gevraagd en dezelfde dag kregen wij nieuwe pannen. Appartement is schoon, grote slaapkamer, nette douche/badkamer. Inrichting wel wat oud, maar niet kappot of vies.

De ligging is ideaal, midden in de hoofdstraat, geen last van geluidsoverlast, op loopafstand van de lift en het treinstation. Gezien de prijs is dit een prima keuze!

Gereisd met partner in maart 2007

lianne, 16-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij zijn afgelopen kerst in dit appartement geweest. WE moesten wel even zoeken om het te kunnen vinden. Er is namelijk geen groot bord met Bergland erop!

Goed appartement, wij zaten in een 1 kamerapp. De keuken is minimaal door ons gebruikt. handdoeken etc werd vaak gewisseld. Wij mochten bij aankomst eerder in het appartement dus dat was top! Super ligging!

Alleen de kerstsfeer viel ons tegen, volgende keer in februari, dan is er waarschijnlijk eer apres ski (die viel nu erg tegen)

Gereisd anders in maart 2007

vincent paauw, 4-3-2007
    • Ligging t.o.v. pistes5

Als je genaaid wil worden moet je bij dit appartement boeken. Ze schrijven je allemaal mooie dingen voor en het enige wat je krijgt is een oud uitgeleefd hok. Deuren sluiten niet licht schakelaars hangen los. Bedden zijn veel te hard, te kort en te gammel. Verder zouden ze er goed aan doen een keer met de hoge druk spuit rond te zwaaien. Onder een schoon appartement versta ik namelijk wat anders. Wil je niet elke dag uit eten zul je een magnetron en opwarm maaltijden mee moeten nemen. Er zijn maar drie pannen aanwezig waar net een aardappel in past. Gastvrijheid van de mensen van het hotel is ver te zoeken. Als je aankomt is er iemand. voor de rest van de week zie je niemand van het appartement waaraan je vragen zou kunnen stellen. Ligging t.o.v. pistes en diverse barretjes is redelijk.

Robin, 20-2-2007
    • Ligging t.o.v. pistes8

Echt een prima appartement! Ligging is super, direct aan de hoofdstraat en dicht bij de Penkenbaan. Restaurant en bars zijn om de hoek.

Appartementen zijn zeer ruim ( aparte woonkeuken, grote slaapkamers etc).

En dat de keukeninrichting wat sober is en de handdoeken allemaal verschillend zijn, klopt, maarja wat verwacht je anders voor de prijs / kwaliteitverhouding met deze ligging. Zolans alles maar netjes is, is het prima vertoeven in dit appartement.

Bart, 18-2-2007
    • Ligging t.o.v. pistes7

In dit appartement wordt veel te veel gestookt. De waterleiding is niet koud te krijgen zo warm! Voor de rest is het een aftandse oude bende! De bedden zijn veel te kort en als je niet uitkijkt lig je op de grond (bedbodems is een drama). Ook is duidelijk dat er geen erkend installateur de zaak heeft aangelegd, de draden hangen erbij en voor je het weet heb je 220 volt op je donder staan! Zelf eten koken kan wel maar neem een complete pannenset mee van huis want anders wordt het een schrale maaltijd. De skiruimte is een stinkhol en de schoenen kunnen er niet verwarmd weg gezet worden. Mijn advies zoek een ander appartement als deze.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Bergland bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bergland in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bergland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bergland scoort een 6.64 uit 10 op basis van 17 reviews.