Hotel Berghof ****

146 reviews over Hotel Berghof in het Nederlands

Geweldig hotel!

Nance, 10-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wederom heerlijk genoten in hotel Berghof. Zijn hier al vaak geweest in winter en zomer, top hotel! Skibushalte voor de deur, goede verbinding naar Penken en Ahorn. Graag tot de volgende keer!
Gereisd met partner in september 2017

Wederom voor de 6e keer prima

Henk henriks, 21-8-2017

Zojuist thuisgekomen van een prima vakantie in Oostenrijk, waaronder 7 dagen in berghof. Het is ons weer prima bevallen. Erg vriendelijk personeel, en professionele instelling ondanks de drukte. Wél valt het op dat (ondanks het buffet zeer veelzijdig en heerlijk is) er wordt beknibbeld op de kwaliteit van de hoofdgerechten. Ondanks dat niets negatiefs en gaan we volgendjaar gewoon weer terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

helemaal fantastisch, echt een aanrader

Ine, 12-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

een erg mooi hotel, ontzettend lekker eten en vriendelijk personeel
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Berghof bij:

Top locatie, parkeergarage, nette kamers en prima

Sil, 18-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Oostenrijkse sfeer, prima prijs kwaliteit verhouding, alles is mogelijk
Gereisd met partner in februari 2017

Een fantastisch Hotel met een prima ligging.

Remmo Tolsma, 12-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel ligt in het begin van het dorp Mayrhofen en heeft een prima keuken met zeer professioneel personeel.Het is wel goed om je te realiseren dat je wel goed ter been moet zijn om je hier goed te kunnen bewegen.Wij gaan eigenlijk altijd in de nazomer dan is het hier redelijk rustig en kan je alle faciliteiten zonder probleem gebruiken.Zoals skiliften en bergbahnen.Vanuit dit dorp is het ook heel leuk om met de Zillertalbahn naar bvb Jenbach te rijden en dan met het Oostenrijkse spoor naar Insbruck. Een prachtige stad met een hele mooie Altstadt. Ook voor de fanatieke wandelaar is dit een mooi gebied om dagelijks te wandelen, dat kan ook wanneer je met bvb de Ahornbahn naar boven bent gegaan en daar diverse Berghutten wil bezoeken.Houd er wel rekening mee dat dit best zware tochten kunnen zijn.

Over het Hotel zelf kan ik heel kort zijn in een woord voortreffelijk.

Gereisd met vrienden in september 2016

Gegarandeerd voor herhaling vatbaar!

Prijs/kwaliteit, 16-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een geweldig hotel, van alle gemakken en kwaliteiten voorzien. Het personeel is vlot, vrolijk, behulpzaam en de maaltijden zijn van 'n dusdanige aanbieding dat je - eigenlijk alleen daarom al - er verzot op wordt/bent. Klasse!!!
Gereisd met partner in september 2016

Teleurgesteld

Ger en An, 21-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geboekt voor een verblijf van 13 dagen al op de 1e avond gevallen vanaf een afstapje naast het bed en mijn bovenbeen gebroken. Naar ziekenhuis in Schwaz gebracht en hier geopereerd. Echtgenote in Berghof gebleven, maar deze heeft nagenoeg geen medeleven ervaren. Ik zelf heb gedurende mijn verblijf in het ziekenhuis geen enkele reactie ontvangen.

Op mijn brief na thuiskomst hierover tot op heden ook geen enkele reactie ontvangen.

Vooraf advies gevraagd over te boeken kamer.. Waren hier voor de 3e keer, omdat de ervaringen over de voorgaande 2x positief waren. De prijs-kwaliteitverhouding is goed en het voorzieningenniveau voldoet ruimschoots aan onze wensen.

Gereisd met partner in juni 2016

Blijft een toppertje

Edwin van der Heijden, 25-5-2016

Ben hier nu al een aantal malen geweest, zo had ik de laatste keer een fles prosecco op mijn kamer als vaste gast en een fles schnaps toen ik boekte voor 2016 :-) kortom erg gastvriendelijk. Eten is prima, na een lange dag wandelen heb je een soep en voorgerechten van buffet, een lekker hoofdgerecht (nog aan te vullen bij het buffet als je echt honger hebt) en een toetje na. Voor mij is het diner prima en hetzelfde voor het ontbijt. Ik lees in commentaar dat elke dag hetzelfde is, maar als je 10 broodjes hebt om uit te kiezen waarom dan klagen dat die elke dag hetzelfde zijn? Kortom eten prima. Op sommige dagen is er live muziek in de avond. Er is een heerlijke sauna en zonnebank. Kamers zijn proper (gedateerd maar dat geeft juist die gezellige Oostenrijkse uitstraling) en dagelijks schoongemaakt. Jammer dat het zwembad al begin september sluit, voor de rest een dikke voldoende.
Gereisd alleenreizend in september 2015

goed hotel

Raymon Reterink, 13-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We waren voor het eerst in dit hotel dit jaar. Ik moet zeggen dat de comfort kamer prima was. Goede bedden, douche, balkon en schoon. TV met NL tv zenders. We hadden een 3 persoonskamer en de ruimte die we tot ons beschikking hadden was prima.

Restaurant was goed. Hoofdgerecht elke dag anders (moest je in de ochtend aangeven) en voor- en nagerecht genoeg keuze. Het restaurant is prima voor het aantal gasten die zich in het hotel bevinden. Ook geen wachtrijen bij de buffetten dat is ook erg fijn.

Skidepot is verwarmt en ligt in de kelder. Wel wat te weinig ruimte voor het aantal skies voor de gasten maar wij verkozen om deze samen met de skischoenen en helmen in een depot boven op de berg te laten.

Parkeer garage is nieuw en overdekt ook niet verkeerd.

Wat ook prettig is is dat de skibus voor de deur stopt. Dan 2 haltes en je staat onder bij de gondel van de Penken.

Wij hebben het als goed ervaren en komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Vierde keer op rij raak !!!

Hugo Eben, 17-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit is de vierde maal op rij dat dit hotel ons kan charmeren. Zindelijke en verzorgde kamers, uitstekende keuken, en aan alle onze kamer- en restaurantwensen vooraf werd gevolg gegeven. Ieder jaar wordt er ergens geïnvesteerd in de verbetering van hun accomodatie...modern en efficiënt hotelmanagement op alle fronten. De familie Moigg kent zijn vak !! Volgend jaar weer...dat staat vast.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Berghof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghof in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berghof scoort een 8.58 uit 10 op basis van 148 reviews.