7,3

• Ligging t.o.v. pistes7,8

6 reviews over Pension Aschenwald in het Nederlands

Eenvoudig gasthuis met goede service

Mark, 10-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het gasthuis wordt gerund door een leuk stel, ze zijn erg vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ze spreken alleen Duits. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar de Penkenbaan (gondel naar skigebied) maar op 1 minuut afstand gaat de skibus die je in 3 minuten naar de Penkenbaan brengt. Het is ontbijt is eenvoudig maar wel goed en genoeg. Er zijn 4 kamers op de eerste verdieping van het gasthuis zonder een eigen badkamer/toilet, je deelt dus de badkamer/toilet op de eerste verdieping. Ik zou dit gasthuis zeker aanraden ware het niet 1 heel groot nadeel, de eigenaren roken! Dat is op zich niet erg echter komt de rook via de gang op de begane grond naar boven op de overloop, wij stoorde ons er wel een beetje aan. In de kamers rook je dat overigens niet.
Gereisd met partner in maart 2017

leuk eenvoudig pension met perfecte ligging

stel, 15-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

super goed verblijf gehad, de gastvrouw is heel erg lief en wil alles wel voor je doen om je vakantie perfect te maken.

het is een eenvoudig pension met douche en toilet buiten je kamer, de douche werkt met muntjes maar je kan zo extra muntjes van de gastvrouw krijgen, voor de prijs die je er voor betaald is het geweldig.

Gereisd met vrienden in januari 2008

chantal, 22-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heb echt een super vakantie gehad, pensionetje was klein en douche was beneden via gang en wc was ook op de gang, maar het was er nettjes, vriendelijk ontvangst en de gastvrouw was helemaal super, een heel erg leif mens die echt alles doet om je een fijne vakantie te bezorgen.

en de ligging was perfect 1 minuut lopen en je bent midden in het centrum en bij de skilift.

een echte aanrader dus.

Gereisd met vrienden in februari 2008

remco & Chrissy, 14-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het pension is eenvoudig, maar in verhouding met de prijs/kwaliteit verhouding zeker niet slecht.We hebben een super vakantie gehad en de volgende keer komen we daar dan ook zeker terug.De gastvrouw (Frau Aschenwald) die is echt onwijs vriendelijk ze doet er alles aan om je het naar de zin te maken.Ze was zelfs bezorgd waar we bleven toen we die dag door file (stau) te laat aankwamen.Verder hebben we er dan ook niks negatiefs over te zeggen........Tot de volgende keer
Gereisd met partner in februari 2006

Mark Weerts, 2-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is even slikken als je de eerste keer binnenkomt. De kamers zijn klein, interieur is in jaren '70 stijl, het ontbijt is uiterst eenvoudig en zoals al beschreven is, beschikken de kamers niet over een eigen douche en toilet. Toch heb ik een hele goede vakantie gehad. De ligging is super, de gastvrouw erg aardig en prijs/kwaliteitverhouding is super. Wil je voor weinig geld een weekje naar Mayrhofen dan is Aschenwald zeker een aanrader!!!
Gereisd anders in januari 2006

miranda, 22-2-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ben net weer van een weekje skieen in mayrnhofen. Heb gelogeerd in aschenwald en ik moet zeggen....het was helemaal top. Je was binnen paar min bij de penkelbahn en in het centrum. De vrouw des huizes is zo'n lieve vrouw die er alles voordoet om je een super vakantie te bezorgen. Ondanks dat de wc op de gang was en douchen ergens beneden in de kelder met muntjes. Het was er super schoon. Ik hoef geen 5 ***** hotel te boeken om een geweldige vakantie te hebben. Volgend jaar boek ik weer. Dit is absoluut een aanrader.

miranda

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Aschenwald in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Aschenwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Aschenwald scoort een 7.25 uit 10 op basis van 6 reviews.