7,9

• Ligging t.o.v. pistes7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alpendomizil Neuhaus**** bij :

119 reviews over Hotel Alpendomizil Neuhaus in het Nederlands

SFEERVOL.

AGNES, 12-8-2017

Ik kan dit hotel iedereen aanbevelen. Vriendelijk personeel. Propere kamers. Heerlijk eten. Wij waren hier ook in 2015, 2016 en gaan weer in oktober 2017 terug.
Gereisd met partner in oktober 2016

Voor de 3 maal weer verrast met mooie wandelingen

dhr.hendrickx, 30-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel goed hotel. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam,keuken top.mooie kamers en goed onderhouden.Je vindt er binnen en buiten zwembad een grote ligweide en een spa.Slecht weer ?een cinema en bowling aan het hotel. In Mayrhofen verveel je ,je niet.Veel winkels en restaurantjes waar men lekker kan eten. Chapeau ook voor de toeristische dienst hebben ons goed geholpen.de penkenbaan en de ahorn is ook een bezoek waard ,met de lift naar boven gegaan ,ook altijd wel iets te doen voor kinderen.Wij zijn terug naar beneden gestapt is op sommige plaatsen wel wat oppassen maar heel mooi uitzicht en stiltte!! Voor de fietser zijn er ook veel fietsroutes.In hotel zijn er ook elektrische fietsen beschikbaar van goede kwaliteit.

Het was voor ons een fijne vakantie de dagen waren er te kort.

Gereisd met partner in mei 2017

Goed hotel en mooie ligging

B. Vink, 15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een groot hotel. Het schoonmaken kon wat beter. Er ligt bv. stof op randjes en achter de TV. En op de deuren zitten veel vingervlekken. Het eten is fantastisch. Veel keus, goed van smaak. En iedere dag een 5 gangen diner.

Als je wat anders wilt hebben is dat geen probleem. Het personeel is vriendelijk op enkele na. Op het buitenterras is iedere avond muziek. Iedere avond dezelfde muziek. Die man kan echt niet zingen en muziek spelen. Vreselijk. Dus we zochten ons vertier elders op in het dorp. Er is wel veel te zien en te luisteren in het dorp.

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtig hotel

Michel, 23-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Echt een mooi hotel, de 4 sterren dubbel en dwars waard. Centrale ligging in Mayrhofen, prachtige tuin met wellness faciliteiten, enorm ontbijtbuffet. 's Avonds een beperkte kaart als je half-pensioen hebt geboekt maar ja, je hoeft er niet te eten :-). We zaten in het hoofdgebouw. Fantastische kamer met balkon dat uitzicht had op de tuin, zorg ervoor dat je dat krijgt ..
Gereisd met partner in september 2016

Goed hotel

Losser, 20-9-2016

Wij hebben een aantal dagen in Landhaus gezeten. Wij hadden hier een familie kamer geboekt. In tegenstelling tot wat hieronder staat was dit een erg ruime kamer. Bij binnenkomst in de kamer kwam je eerst in een portaal waar de kapstok en het toilet met badkamer was, en hierna in 2 aparte slaapkamers. Dit is ideaal voor ouders met kinderen, en lekker ruim. De inrichting is eenvoudig, maar wel netjes en schoon. Het hotel Neuhaus waar alle faciliteiten zijn is dichtbij. Het eten is prima. Een opmerking voor het ontbijt. s'Morgens kan er een omelet of gebakken ei besteld worden, hiervoor moet je in de rij staan om ook bij het normale buffet te komen. Dit is erg vertragend en onlogisch. het eten is verder van prima kwaliteit.

Personeel is vriendelijk en behulzaam. Op hjet gezellige terras is er v.a. 16:00 's middags live muziek

Gereisd familie in augustus 2016

Genoten

BePe, 25-8-2016

Genoten vanuit dit hotel. Gunstig gelegen tov dorp en liften (om te gaan wandelen). Ruime frisse kamers. Grote tuin met binnen en buitenzwembad. Tv met Nederlandse zenders, goede Wifi, goed gesorteerd en vers ontbijt en 5 gangendiner waar je geen culinaire hoogstandjes kan verwachten maar wel een smakelijke, gezonde Oostenrijkse maaltijd (gebonden soep, saladebuffet, keuze uit 3 hoofdgerechten). Zeer vriendelijk personeel in restaurant. Wel veel oude gasten op het terras en slechte oubollige muziek.
Gereisd familie in augustus 2016

Bijgebouw landhaus Mayerhofen is vergane glorie

Gert en Lia, 25-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Via een aanbieding geboekt. We wisten dat we in het bijgebouw zouden komen.

Maar dat de kamer zo oud en klein was zonder balkon dat was toch even schrikken.

Het was wel schoon. Het ontbijt en diner in Hotel Neuhaus dat was goed en voldoende. Je kreeg een vaste tafel toegewezen voor het verblijf dat je er was. Min punt erg warm in de eetzaal. Wij vonden de zanger (elke avond de zelfde)ook een minpunt. Bij ons arrangement gratis gebruik van E-Bike.Goede fietsen. Er is 1 mooi fietspad achter bij het station. De rest is meer voor de mountainbike. tip neem de fiets mee in de trein naar Fussen en vandaar het fietspad richting Kufstein dan kom je in het plaatsje Rattenberg. Vandaar is het goed te doen om naar Mayerhofen terug te fietsen. Met de auto de zillertaller Hohenstrasse(in hotel hebben ze de route) of met de auto naar de Achensee daar kan je fijn wandelen. Mayerhofen is gezellig en de omgeving is prachtig. Dus een aanrader voor een afwisselende vakantie.

Gereisd met partner in juli 2016

Goed hotel. Een dikke voldoende waard

Arie de Graaf, 18-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Men moet weten, dat kamer 396 van het bijgebouw St. Joseph de kleinste kamer van het hele hotel is en dat op die mini derde verdieping ook het schoonmaakspul in verschillende kamertjes ligt.

Toen wij om een andere kamer met balkon vroegen, was dat geen enkel probleem, maar daar moest eerst wel een pittige dame van achter de receptie vandaan komen.

Wij hadden geen idee of we in het hotel of in dat bijgebouw zouden komen en dat maakte ons ook niets uit. We aten in het hotel prima maaltijden en ook de ontbijtbuffetten waren uitstekend. Bedienend personeel ook goed, maar ze liepen echt te buffelen, waardoor er 's morgens nog wel eens iets niet op tijd aangevuld werd. Het kwam allemaal goed en ook het binnen- en buitenbad, de sauna etc. waren van een goede kwaliteit. Goed hotel met parkeerplaatsen genoeg voor iedereen. Mayrhofen is ook een mooie plaats en toevallig was AJAX er op trainingskamp van 4 t/m 9 juli. Uiteraard even wezen kijken bij zo'n training.

Samengevat: dit hotel is zijn prijs waard. Wij waren er van 2 t/m 9 juli 2016.

Gereisd met partner in juli 2016

Was goed toeven

M., 22-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij (2 vriendinnen) hadden via touroperator een aanbieding geboekt. We zaten in een kamer van het bijgebouw van dit hotel en mochten gebruik maken van de faciliteiten van het hotel. Het bijgebouw had geen vier sterren, dat wisten we. De kamer zag er 'retro' uit en was netjes. Voldoende handdoeken. En we kregen een soort mini appartementje met een grote slaapkamer, een kleine slaapkamer met 1 pers. bed, badkamer en een klein halletje. Wij vonden het super. Op het ene balkon had je uitzicht op een mesthoop van de boer. Wij vonden dat niet erg. Balkon aan 2 kanten waarvan er eentje laat in de middag nog zon had! Het hotel ligt vlakbij de doorgaande weg. Dat hoor je wel in je kamer, zo ook de koeien en varkens van de boer. De ebikes die er bij zaten waren goed met een bosch motor.Wel zelf helmpje meenemen want die krijg je er niet bij. Eten vonden wij erg lekker. De obers waren zeer vriendelijk en geven je echt aandacht, zo ook de mensen van de receptie. Ontbijt was overheerlijk. Het hotel kent een sauna en klein zwembad. Waanzinnig ervaring om in mei al zwemmend in het buitenbadje de besneeuwde bergen te zien. Prachtige tuin! Ook hebben we 1 dag kunnen skieen op de Tuxgletscher. Wij vonden onze aanbieding een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Typisch alpenhotel

Paulusma, 28-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gastvrij hotel in Mayrhofen, hier en daar gedateerd qua inrichting maar wel luxe. Ruime kamer, schoon, alle voorzieningen die je verwacht incl behoorlijk wifi. Er wordt hier geklaagd over de kwaliteit van de keuken en daar ben ik het mee eens. In een vier sterren hotel verwacht je niet keuze uit kip of vis (en dan meestal een soort visstick). Het is een opwarmkeuken, waar je hoofdgerecht binnen twee minuten nadat je de keuze bekend hebt gemaakt op tafel staat. Niet 4 sterren waardig.

Voor een deel wordt dit dan weer gecompenseerd door het vriendelijke personeel, kan niet anders zeggen.

Aardige wellness, maar met name hier kom je in een gedateerde omgeving. Beetje benauwde ruimte met een paar kleine sauna's. Zwembad is weer wel ruim.

De lokatie is vrij ver weg van de Penkenbahn, ski bus vrijwel voor de deur. Skigebied is een aaneensluiting van kleine gebiedjes. Persoonlijk vind ik Hochzillertal compacter en daardoor leuker, ook met betere lunchtenten.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpendomizil Neuhaus in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpendomizil Neuhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpendomizil Neuhaus scoort een 7.9 uit 10 op basis van 123 reviews.