Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Top Tirol bij :

2 reviews over Appartement Top Tirol in het Nederlands

Kees, 30-10-2007

Wij hopen in 2008 voor de 5de keer naar Top-Tirol te gaan. wij gaan bij voorkeur niet te vaak naar dezelfde bestemming, maar maken voor Top-Tirol graag een uitzondering. Prijs-Kwaliteit verhouding is met recht TOP te noemen. Ruime opgezette comforatabele appartementen een Wellnes op top niveau en natuurlijk elke dag verse broodjes voor het ontbijt. De Skibus, die voor de deur stopt, brengt je direct bij de liften. Een aanrader!
    Gereisd anders in februari 2007

Fernand Lefere, 17-1-2007

Reeds 4 maal brachten wij onze wintervakantie door bij Herr Fiegl. Deze vriendelijke behulpzame industriële bakker doet alles voor zijn klanten en zorgt ierdere morgen (gratis) voor heerlijke broodjes. Prachtige ruime moderne appartementen ,volledig ingericht. Heel verzorgd en net, perfect onderhouden. Mooi saunacomplex en zwembadje, zeer hygiënisch. Mooie rustige ligging in heel kalm dorpje. Restaurants in de buurt of in het nabije Längenfeld. Parking bij het gebouw.

Skibus voor de deur. Enig nadeel : je moet 15 minuten op de soms overvolle (hoogseizoen) skibus naar Sölden.

Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Top Tirol in Maurach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Top Tirol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Top Tirol scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.