Beoordelingen Hotel Mauracherhof***

Mauracherhof***
33 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Mauracherhof***
Maurach 107c, A-6212, Maurach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mauracherhof*** in Maurach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mauracherhof*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Mauracherhof scoort een 7,4 uit 10, op basis van 33 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mauracherhof*** in Maurach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mauracherhof***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Mauracherhof*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 6 vakantiefoto's van Hotel Mauracherhof*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tirol. Vergelijk Hotel Mauracherhof*** met andere accommodaties in Maurach.
Even geduld a.u.b.

6,9
7,1
6,5
7,2
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Prima Hotel voor redelijke prijs!"vertalen
JB
6,0

16-3-2014 Net terug van een weekje Mauracherhof. De beoordelingen van 2011 hieronder kan ik zeker Niet beamen. Wij hebben het erg naar onze zin gehad. Sauna, turks stoombad, relaxruimte, ontbijt, avondeten, kamers: geen klachten. Wat de speelkamer betreft: ook al staat er niet veel: Het is geen kinderhotel (en daar betaal je dus ook niet voor). Onze kinderen van 4 en 6 vermaakten zich er prima! En dat terwijl ze gratis in het hotel verbleven. Kortom: zeker de moeite waard om (ook met jonge kinderen) te verblijven!

met vrienden, Jan. 2014
"Prima hotel"vertalen
Cristel Stouten
8,0

22-1-2014 Wij zijn vorige week met 4 volwassenen 4 dagen in dit hotel geweest.
Wij vonden de kamers prima, heel schoon en lekker ruim en het eten was niet heel bijzonder maar gewoon lekker. 's morgens een uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds soms een buffet en soms niet.
Gewoon een prima hotel voor een goede prijs.

met oudere kinderen, Feb. 2012
"Mooi hotel"vertalen
Matthijs
10,0
8,0

10-3-2012 van de winter naar mauracherhof geweest. Daar hadden ze zeer nette kamers alleen de douche kom beter. Veder zeer mooi buffet met gevarieerd eten zowel 's ochtends en 'savonds met veel lekker vlees. 'sochtends elke dag een lekker eitje. Voor de kinderen was er genoeg te doen die hebben zich echt vermaakt. idiaal was de oefenweide voor het hotel. dus kortom
zeker heengaan

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Mauracherhof*** bij:

met jonge kinderen, Feb. 2012
"Top hotel"vertalen
daan
9,0

24-2-2012 Heerlijke wintersportvakantie gehad in Seehotel Mauracherhof. Ontbijtbuffet en dinerbuffet (buffet in geval het hotel vol is) van goede kwaliteit, volop keuze met voldoende aanbod voor de kinderen. Mooie ruime 4 persoonskamer met tweepersoonsbed en 2p slaapbank voor kinderen. Handig is de oefenweide aan de overkant van het hotel voor skiles van kinderen. Ook ideaal is de skibus die voor de deur van het hotel stopt en je naar één van de pistes of nabij gelegen dorpen brengt. Personeel is uitermate behulpzaam en vriendelijk. Vooral Ahmet is een topper!

met jonge kinderen, Feb. 2012
"Helemaal top"vertalen
Johan
8,0

25-2-2012 Super wintersport vakantie gehad, mooie ruime en schone kamer.kinderen op een slaapbank. Klein minpuntje, waterdruk tijdens douchen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ontbijt en diner in buffetvorm. Zeer ruime keus. OOK voldoene groente. Ligging direct tegenover oefenweide van de skischool. Nette wellness ruimte sauna,stoombad en infrarood kabine, fijne relaxruimte. Ik snap echt niet waarom mensen dit hotel een slechte beoordeling geven, je doet het hotel hiermee echt tekort. Wij komen hier zeker terug.

met partner, Aug. 2011
"Nooit meer!"vertalen
Willem
1,0

22-8-2011 Ik sluit mij aan bij de onderstaande recenties. Slecht hotel. Te duur voor 3 sterren. Aangelengde soep. Weinig groenten. Sauna beneden in kelder stinkt ook als een kelder. Je had er weet ik hoe veel ligbedden in de notabene koele relaxruimte. Dat is lekker ontspannen in de muffe geur en de kou na het bezoek van de veel te kleine sauna. Nee. Ontbijt inderdaad sober. Wel lekkere broodjes. Fruit uit blik. Soms lag iets van het diner van de dag ervoor bij het ontbijt. Je voelt je hier echt een beetgenomen uitgemolken toerist!

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Ga er niet naar toe"vertalen
Patricia
5,0
5,0
1,0

16-8-2011 Wij hadden toevallig een mooie grote kamer. Personeel gemaakt vriendelijk. Ontbijt sober. Avondeten: zeer weinig tot geen groenten. Heel weinig. Waterige soep. Ik kan nog even doorgaan...... Niet naar toe gaan dus.

met jonge kinderen, Juli 2011
"NOOIT MEER!!!!"vertalen
Christel Goudzwaard
4,0
2,0

7-8-2011 Wat een teleurstelling was dit hotel, ik had het geboekt na het lezen van veel positieve reacties op Zoover.

We zaten op een zeer kleine kamer (je kon niet eens tussen de twee 2persoonsbedden doorlopen) die heel donker was en een heel klein balkon had. Je kon vanaf je stoel niet over de rand van het balkon kijken, je voelde je gewoon opgesloten. Voor mensen die nog willen boeken i.e.g. niet kamer 410.

Het eten was zo verschrikkelijk slecht, vet vlees en weinig tot geen groente. De kinderen konden nooit kiezen (voor ouders 3 keuzes voor kinderen geen keus). Ook het All Inclusive slaat nergens op 's morgen sober buffet en 's middags pas om 16.00 mogelijkheid tot 1 soort soep en droge cake. Drankjes moest je zelf betalen 2,50 euro voor een cola!! De kinderen zouden de gehele dag recht hebben op drankjes van sappenbar, nou die is er niet!! Ze kunnen kiezen uit oranje of roze limonade maar daar moet je om vragen. Totaal niet kindvriendelijk er is erg weinig voor de kinderen te doen JAMMER

met partner, Mrt. 2011
"Aardig hotel"vertalen
Harry
6,0

25-11-2011 Hotel ligt ongeveer 700 meter van de skilift van een klein skigebied. Een groter gebied is te bereiken met de auto of skibus. (halte voor de deur Hotel). Gezellige bar waar Amed (barman) het 's avonds gezellig maakt.

met jonge kinderen, Mrt. 2011
"Gastvrij, heerlijk eten!"vertalen
t_breeuwer
10,0
8,0

18-3-2011 We zien een week op skivakantie geweest met onze 2 kinderen van 5 en 7 jaar.
Ontzettend lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel, schone kamers.
Bed was wel oud. We zaten in een familiekamer=kids op bedbank in dezelfde ruimte. Dat vonden wij echt een nadeel!
Verder gaven ze aan dat er kinderopvang was en een speelruimte. De kinderopvang was in een ander hotel! De speelruimte bestond uit een aantal computerspellen waar geld in moest en een biljart- en tafeltennistafel. Dat kun je niet echt een speelruimte noemen!
Er waren veel gezinnen met jonge kinderen en dus hebben onze kinderen zich toch enorm vermaakt.
Skigebied van Maurach is echt heel klein. Het andere skigebied ligt een 5 km verderop.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?