9,1

• Ligging t.o.v. pistes9,3

4 reviews over Hotel Lärchenhof in het Nederlands

perfect

d j , 21-1-2014

prima doch eenvoudige kamer erg rustig hotel je kon vanuit je bed naar de bergen kijken .

personeel erg vriendelijk service is prima ik vroeg voor het ontbijt om een ander matras van wege rugklachten en na het ontbijt was de kamer schoon gemaakt en het bed met een nieuw matras opgemaakt .

eten is prima en je kan a la cart bestellen van de hele kaart

Gereisd met partner in januari 2014

Ons tweede huis

Rob , 30-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Als klein kind kwam ik hier alleen maar eten in de vakantie, maar sinds wij zelf met de kinderen op vakantie gaan, verblijven wij altijd in Maurach am Achensee in Lärchenhof. Alles zit er op en eraan. Geweldige mensen, rust, goed eten, schone kamers, goede ligging kortom wat wil je nog meer. Je kijkt vanuit elke kamer op indrukwekkende bergen en je bent na tien minuten lopen bij het mooiste bergmeer van Oostenrijk.
Gereisd familie in juli 2011

PERFEKT

Johan en Anneke, 10-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Echt de moeite Perfekt hotel Eten uitstekend vriendlijke mensen en bijzonder schoon.

Alles top

Gewoon doen.

Gereisd met partner in juni 2008

Bijv. "Wat een topper"

Johan en Anneke, 10-2-2009

Echt een TOPPER bijzonder gezellig en het eten is er perfekt.De bediening is perfekt. Het is er bijzonder schoon.

Elk jaar gaan we er naar toe, terwijl we normaal maar 1x hetzelfde adres bezoeken.Wandelen fiets huren enz.

Het is zeker een aanbeveling, vooral om er de dinsdag te zijn. De eigenaar verzorgd een zeer leuke avond.Ga en Geniet

Gereisd met partner in februari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lärchenhof*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lärchenhof in Maurach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lärchenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lärchenhof scoort een 9.13 uit 10 op basis van 5 reviews.