7,7

3 reviews over Hotel Hanslwirt in het Nederlands

Een aangenaam verblijf gehad

Ilse, 26-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Hanslwirt is een leuk niet te groot familie hotel. Wij waren hier 2 jaren geleden in de februari vakantie. Het hotel was gewoon bijna leeg. Heerlijk rustig dus voor ons. De kamer was wat gedateerd maar verder prima. Ligt er ook aan in welk gedeelte van het hotel je zit. Het ontbijt is uitgebreid yoghurt, diverse broodjes, beleg. Het diner vonden wij daarin tegen wat minder. Het was een keuze menu met typisch oostenrijkse gerechten. Je moet er van houden. Het zwembad was heerlijk (iets wat aan de koude kant) Op loopafstand van de piste (hotel voor de deur gaat ook naar de piste toe) leuk rustig skigebied. Kortom een leuke vakantie in een leuke plaats met een mooie omgeving. Pertisau is zeker een aanrader!
Gereisd familie in februari 2009

heerlijk ontspannen en rustig

jim, 28-6-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

een zeer gastvrij hotel met veel aandacht voor de gasten. ontbijt is echt uitgebreid en erg lekker en avondeten goed verzorgd en soms ook lekker authentiek.

het dorp zelf is erg rustig met een paar kroegjes maar voor een drankje of hapje eten na wandelin of ski zeker geslaagd.

Gereisd met partner in februari 2009

saskia, 6-2-2006

het is een super gezellig hotel en de familie lindnerr is erg aardig wij komen hier al 16 jaar en wij willen nergens anders meer heen en het eten is ook zeer goed
    Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hanslwirt in Maurach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hanslwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hanslwirt scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.