6,4

6 reviews over Hotel Rauter in het Nederlands

nooit meer

katheek, 7-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes3

Bij aankomst in het hotel hebben we een half uur moeten wachten tot als er iemand komt.

Het hotel, ze zeggen dat er wifi is in het hele hotel maar je hebt nergens wifi.

Koud water wat uit de douche komt en de sauna staat uit.

In de omgeving is ook niets te beleven een dode stad.

We zijn na een halve dag vertrokken uit het hotel gelukkig we hielden het er geen dag langer uit

Gereisd familie in augustus 2017

Zeer vriendelijk, goed eten, waar voor je geld

Mark, 1-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben een bijzonder fijne wintersport achter de rug. De beste punten van het hotel zijn de vriendelijke medewerkers. Je wordt altijd goed bediend, men is flexibel en het wordt goed schoon gehouden. Voor de prijs van 750 pp hebben we 7 keer een 5 gangen diner en gratis 3 gangen voor ons dochtertje van 5 en een skipas! Het eten is eenvoudig maar echt goed!! Je proeft dat er moeite is gedaan en eerlijke producten worden gebruikt. Het zwembad en de sauna's zijn nieuw, mooi en goed verzorgd. De inrichting van het hotel zelf is wel wat achterhaald maar prima onderhouden. We waren wat verbaasd dat kinderen onder de 16 alleen op bepaalde dagen tussen 12 en 15 in het zwembad mogen maar in de praktijk hield niemand zich daar aan (want ze zitten tot 15 uur in de skiklas). Zeker omdat de sauna eeen aparte rustruimte heeft, maakte ook de ouderen in het hotel geen probleem van enthousiaste kinderen tussen 17 en 18 uur in het zwembad. Een aanrader voor ouderen en gezinnen.
Gereisd familie in februari 2009

Te veel Bla-Bla

Wim, 19-8-2008

Het hotel is verouderd. Balkon vuil m.n. tafel en stoelen. Parkeerkelder

was perfect inclusief bagagewagens en lift.Eten was culinair-miniatuur. De wijn was duur t.o.v. kwaliteit, 10x

over de inkoop.Buitenzwembad was vuil.

Ontbijt was zeer goed.Personeel was

zeer vriendelijk.Nooduitgangdeur m.n.

slecht herkenbaar te openen.

Gereisd met partner in augustus 2008

Marijke Meiling, 18-10-2007

Goed hotel met een uitstekende keuken en een gezellige bar. De kamers zijn prima, goede bedden en een heerlijk balkon.

Alleen het binnen zwembad is verouderd, met alleen een wankel trapje,dus niet geschikt voor wat oudere en minder valide mensen.

Gereisd met partner in augustus 2007

jarne, 14-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

vanbuiten ziet het hotel er wel niet zo mooi uit, maar binnen is het wel goed. het zijn mooi kamers. ook het eten was heerlijk. het buitenzwembad is super tof!! maar het sauna-gedeelte kan uitgebreider... maar al bij al is het een goed hotel
Gereisd anders in februari 2007

esther, 24-11-2004
  • Ligging t.o.v. pistes6

leuk hotel, geweldig eten.

als je de auto pakt kan je met 1 skipas

vele skiegbeiden bezoeken, de ene wat groter

dan de ander maar erg leuk en afwisseldn

Gereisd anders in november 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rauter**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rauter in Matrei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rauter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rauter scoort een 6.41 uit 10 op basis van 11 reviews.