Camping Edengarten

8,3

9 reviews over Camping Edengarten in het Nederlands

Schitterende omgeving!

PB, 2-8-2017

Goed: zeer vriendelijke ontvangst. Zelf plekje uitzoeken en geen haastige dingen. Douchen met munten, staan altijd gratis klaar op een tafeltje. Gebruik zoveel als je nodig hebt. Ruime plekken!!

Voor verbetering vatbaar: het is er soms frisjes en dan zijn iets warmere douches wel fijn. Afwaswater ook net iets te koud. WiFi is wel gratis op centrale plek, maar een keuze mogelijkheid om vanaf je eigen plek op WiFi te kunnen is meer van deze tijd.

Niet goed: tijdens onze vakantie koud en regenachtig weer...maar daar kan de campingeigenaar natuurlijk niets aan doen.

Dit is ( voor ons) een prachtige camping als het zonnig weer is!

Gereisd met partner in juli 2017

Een mooie camping met een prachtige omgeving.

Diet Remmers, 10-7-2017

Camping is met caravan gemakkelijk bereikbaar, geen moeilijk gedoe door de eigenaar, zoek maar een passende plek en aanmelden komt later wel.

Erg goed: mooi goed onderhouden velden met gras, mooie plaatsen met zowel schaduw als de gehele dag zon, gratis internet op een centrale plek, gezellig eigen restaurant waar het goed en goedkoop eten en drinken is, schoon sanitair, winkels voor de dagelijkse boodschappen om de hoek, camping is centraal gelegen, dorp op loopafstand, prachtige omgeving gemakkelijk bereikbaar via goed onderhouden wegen.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping

Henk van Hal, 10-9-2016

Vlak bij supermarkten ongeveer driehonderd meter lopen.

Kabelbaan vlakbij. Heel veel wandeltochten in de buurt.

Met speciale Ost Tiroll card van ongeveer 50 euro zeven dagen gebruik maken van alle kabelbanen in de buurt het zijn er ongeveer zeven.Deze kaart haal je er dik uit.Mooiste gebied voor mij in Oostenrijk wij zijn er al twee keer geweest.Goed loopgebied voor mensen met hond.

Gereisd met partner in september 2015

Voor ons een fantastische camping

Cea en Jochem de Mos, 10-10-2013

Grote plaatsen, zeer centraal gelegen in een nog authentieke omgeving. Centrum, VVV en supermarkten op loopafstand. Heel veel info over regionale en lokale activiteiten, het weer en duidelijke beschrijving van de vele wandelmogelijkheden.
Gereisd met partner in september 2013

Mooie camping aan monding van een prachtig dal!

Jeroen, 6-8-2013

Deze mooie maar wel eenvoudige camping ligt in de monding van een werkelijk prachtig dal.

Gedateerde toiletten en het restaurant op de camping is niet alles. Gelukkig zijn er twee grote trampolines en zijn er redelijk grote pleken. Douchen gebeurt nog steeds met muntjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Nette camping, goed bevallen

Mark, 30-7-2013

Aardige ontvangst, gemakkelijke eigenaar van deze camping. Toen wij er kwamen was het vrij rustig omdat de Felbertauern pass dicht was. Konden mooie plek uitzoeken met overdag wat schaduw wat wel nodig was omdat het goed warm was toen wij hier campeerden.

Mooi ruime plekken, sanitair is wat verouderd maar wordt goed schoongehouden. Gratis wifi bij receptie. Voor kinderen niet heel veel te doen, maar in de regio is zoveel leuks dat je toch overdag op stap gaat.

Je kan prima eten bij Alte Muhle restaurant naast de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Superplek!

GJN, 30-6-2013

Wat een heerlijke camping! Zo lekker centraal gelegen ten opzichte van alle moois wat er in de buurt te zien is. Heel vriendelijke eigenaren. Op wandelafstand van diverse supermarkten en de gondelbaan. Camping heeft restaurant en barretje. Naast de camping is een leuk restaurant en in de omgeving natuurlijk nog meerdere. Sanitair is wel wat verouderd maar netjes en schoon. Heel veel speelruimte voor jonge kinderen. Plekken super, alle vrijheid!! We gaan hier nog eens terug om weer te genieten van Sud Tirol.
Gereisd met partner in juni 2013

Super plek, mooie camping

Fam. Mulder, 19-6-2009

Wij komen al jaren op deze camping, we zijn wel eens in Nederland gebleven maar dit is toch onze favoriete camping.

Kom er al vanaf 1980, nog steeds met veel plezier.

Goede camping, mooie ongeving en een goed restaurant (Alte Muhle) op loop afstand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

een aanrader

a.suurd, 2-12-2008

een hele leuke rustige camping met vriendelijke eigenaren in een schitterende omgeving.een echte aanrader als je graag tussen de hoge bergen vertoeft een toppertje
Gereisd met partner in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Edengarten in Matrei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Edengarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Edengarten scoort een 8.29 uit 10 op basis van 10 reviews.