Vakantiehuis Gerlhof

Gerlhof
8,3

• Ligging t.o.v. pistes7,5

1 review over Vakantiehuis Gerlhof in het Nederlands

Prachtige locatie om heerlijk tot rust te komen!

Familie vd. B, 3-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gerlhof ligt ver boven het dal, waardoor je er letterlijk ver weg van alles, heerlijk tot rust komt! Wij waren er in de winter, maar ook toen was er genoeg te doen voor onze kinderen, buiten in de speeltuin, spelen met de hond of in de zandbak. Met kerst gingen we zelfs met de familie het bos in om onze eigen kerstboom uit te zoeken, een unieke belevenis!!!!

Minpuntjes vonden wij dat het boerenleven 'meebeleven' minimaal was. Onze kinderen hadden het wel erg leuk gevonden als ze vaker mee naar de stal hadden gemogen, maar hier moest je echt achteraan vragen. Ze zeiden dat onze dochter elke dag wel een keertje mocht paardrijden (zeg zoiets nooit tegen een meisje ;)) maar uiteindelijk kwam het er ook maar twee keer van, waardoor wij weer een teleurgesteld meisje hadden.

Verder wat betreft locatie en netheid van het appartement echt geweldig, nieuw, schoon, sfeervol. Maar dit is voor een kleiner prijsje ook elders te vinden.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gerlhof in Lienz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gerlhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gerlhof scoort een 8.33 uit 10 op basis van 2 reviews.