Appartement Wirtlerhaus

• Ligging t.o.v. pistes8,3

3 reviews over Appartement Wirtlerhaus in het Nederlands

Heerke, 13-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wirtlerhaus is voor ons (wij zijn er inmiddels 4 x een wintersportweek te gast geweest) zeer vriendelijk en gemoedelijk. De sfeer in Bichlbach is daar ook naar, en lekker rustig.Peter Wacker en Brigitte (zijn moeder) zijn zeer vriendelijke en aannemelijke mensen. Wij hebben het er altijd reuze naar onze zin, en zijn met deze hosten erg ingenomen. Bichlbach is voor ons een uitgangsbasis naar diverse pistes in de Zugspits Arena. Lermoos, Zugspitse, Erhwald en Biberwerh alsmede Bergwang zijn van hieruit goed te bereiken.

Gereisd alleenreizend in maart 2008

J.H. Vermandel, 10-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen al meer als 10 jaar in Bichlbach en hebben inmiddels meerdere appartementen gehad, vanaf de opening van Wirtlerhaus zijn wij al te gast van eigenaar Peter en zijn lieve moeder, wat betreft prijs kwaliteit verhouding voldoet het volledig aan onze wensen, zelft meer dan dat. goede ligging ten opzichte van liften/pistes, supermarkt/postkantoor ( onder het appartement) en waar je iedere morgen heerlijke warme broodjes kan kopen. gemoedelijke plaats, uitermate geschikt voor families met kinderen.

Peter, ga zo door ! top

Gereisd familie in februari 2006

A. Traets, 16-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer mooie en ruime appartementen. Enig nadeel is dat de 2 kamer appartementen op de 2e verdieping geen balkon hebben. In de winter geen probleem maar in de zomer lijkt me dat niet zo prettig. Zeer vriendelijke eigenaar die alles doet om je vakantie super te maken. Diverse restaurants in de buurt en maar een paar honderd meter lopen naar de piste. Vandaar kun je via liften ook in Berwang komen waar nog meer skimogelijkheden zijn. Ook voor langlaufers is er voldoende aanbod. Wij gaan nu voor het 5e jaar naar Bichlbach en voor de 4e keer naar Wirtlerhaus. Wij vinden het geweldig.
    Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wirtlerhaus in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wirtlerhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Wirtlerhaus scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.