Hotel Tirolerhof Lermoos ***

41 reviews over Hotel Tirolerhof Lermoos in het Nederlands

Als een warme deken

Adri, 21-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eigenlijk zijn er geen minpunten te verzinnen. Een heerlijk gasvrij gezin waarbij de man in de keuken staat en de vrouw de gastvrouw is. Altijd even vriendelijk en hartelijk en warm. Altijd interesse in haar gasten niemand uitgezonderd. En spreekt ook diverse talen. Een klasse vrouw en een kok die heerlijk voor de gasten kookt.

Norbert en Evelyne we love you

Gereisd met partner in juli 2016

Schitterend familie hotel

Danny Vodnik, 3-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super leuk. Super eten en super gezellige uibaters die ook nog eens goede gidsen zijn in de oostenrijkse cultuur en wandel arena's
Gereisd met vrienden in januari 2016

Heel mooi hotel heel vriendelijk

Ronny & annemie, 21-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

De kamers zijn heel mooi . Ze zijn er heel vriendelijk en het eten was prima. De streek is heel mooi Een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tirolerhof Lermoos bij:

Heerlijk verblijf bij super gastvrije mensen!

Moud Loenen, 6-1-2016
    • Ligging t.o.v. pistes8

Wij en onze kinderen voelden ons bij Eveline en Norbert direct thuis! Net hotel, goed eten. Wij gaan zeker nog eens terug!
    Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Adri, 21-8-2015
    • Ligging t.o.v. pistes10

Een zeer aan te bevelen hotel. Echt een famliehotel met een eigenaresse die als een warme deken over je heen valt. Niks is te veel en altijd interesse in wat je gaat doen, waar je bent geweest en desgewenst ook adviezen over waar te gaan.
    Gereisd met partner in juli 2015

super vakantie

vodnik - ramaekers, 21-7-2015
    • Ligging t.o.v. pistes10

Vriendelijke mensen en we hebben veel gelachen!

Vel groetjes van de familie en de krokodillenman

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

een super super vakantie gehad

Eddy & Ria 21 juni 2015, 13-7-2015
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een vakantie , alles erop en er aan , lekker ontbijt, s'avonds verzorgde maaltijd ,zeer zeer vriendelijke mensen niets was hen teveel ,hier kom je thuis.

De kamers zeer netjes,de ligging perfect om mooie wandelingen te maken, zeker een aanrader voor jong en oud.

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijk om hier te zijn!

Yvonne van der Leeden, 5-7-2015

5 juli 2015

Wij waren voor de 4e keer in Tirolerhof en het was wederom heerlijk om hier te zijn. Goed verzorgde kamers, gezellig en schoon, met een prachtig uitzicht! Prima ontbijt en diner. Evelyn en Norbert zijn heel aardig en behulpzaam en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Voor ons is het als thuiskomen.

Gereisd met partner in juni 2015

Tegenvallend qua behandeling,

ludolph, 17-6-2015

Keurig ingericht pension met een mooi uitzicht. In juni hebben ze het wintertarief berekend i.p.v. het gunstigere zomertarief. Wegens gering gastenbestand werd er niet gekookt, ondanks dat HP tot de mogelijkheden zou behoren en werden we maar het dorp in gestuurd om daar te gaan eten. In plaats van 10 euro per persoon uit te geven in het pension moesten we voor een hoger bedrag uit eten. 1 ochtend hebben we met zijn tweeën in de eetzaal het ontbijt genuttigd. 1 dag moesten we de sleutel overdag maar meenemen omdat de eigenaars zelf een dagje weg gingen. Hoewel in het informatieboek stond dat je vanaf 12.00 uur op de kamer kon, konden we pas terecht om 15.00 uur, ondanks dat de bezetting van het pension gering was.
    Gereisd met partner in januari 2015

Genieten in de bergen

Sofie , 22-2-2015
    • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Lermoos is een echte aanrader! Wij genoten ten volle van deze vakantie door de goede zorgen en het lekkere eten!
    Gereisd met partner in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tirolerhof Lermoos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tirolerhof Lermoos in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tirolerhof Lermoos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tirolerhof Lermoos scoort een 9.29 uit 10 op basis van 43 reviews.