Appartement Haus Zugspitzblick

Appartement Haus Zugspitzblick
Haus Zugspitzblick

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Appartement Haus Zugspitzblick in het Nederlands

Mooi huis met goede prijs/kwaliteitverhouding

MathildevdB, 11-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Netjes en mooi appartement in het centrum van Lermoos. Vlakbij de gondelbaan naar de Grubigstein en naast de Spar. Ruim balkon met prachtig uitzicht. Het huis ligt aan de doorgaande weg maar dit was voor ons niet storend aangezien het appartement goed geïsoleerd is. Het was ook lekker koel binnen ondanks dat het buiten zo`n 30 graden was. De inbegrepen handdoeken waren ruim voldoende aangezien we na een aantal dagen op aanvraag weer een nieuwe stapel kregen. Wij verbleven in vakantiewoning B. Badkamer en keuken waren recent gerenoveerd en erg schoon en netjes. De eigenaresse liet ons ook appartement A zien, deze heeft een ligbad en de mogelijkheid om een extra slaapkamer incl. badkamer bij te huren en zag er ook erg netjes en nieuw uit.
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Zugspitzblick in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Zugspitzblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Zugspitzblick scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.