Pension Garni Hochmoos ***

Garni Hochmoos
8,5

• Ligging t.o.v. pistes9,8

9 reviews over Pension Garni Hochmoos in het Nederlands

Prima hotel voor een doorreis naar Italië

Gezin, 20-8-2017

Netjes maar erg gedateerd
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Voordelig eenvoudig pension

Biker Booker, 27-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eenvoudig klassiek pension. Gelegen naast de parkeerplaats van een grote skilift. (Lag stil in september)

Geen toiletartikelen in sanitaire ruimte, enkel rol wc papier en grote fles vloeibare zeep (ik denk van de Aldi)

Voldoende aanbod op ontbijtbuffet

Honesty bar met ruim drankenaanbod.

Gereisd alleenreizend in september 2016

Leuke pension

Annita, 12-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

In augustus een nachtje in pension garni hochmoos geweest. Prima ontvangst. Kamer erg netjes, mooi uitzicht. Ontbijt buffet was goed.

Prijs kwaliteit is prima. Wij hebben ons er prima vermaakt, ook al was het maar voor een nachtje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Super!

Michelle, 31-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Pension Garni Hochmoos is een heel fijn hotel. Mijn ouders en wij als gezin komen hier al jaren en hebben nog nooit iets te klagen gehad. Het hotel ligt naast de skilift en 's avonds kan je van de piste zo naar de skikelder skiën. De kamers zijn keurig verzorgd en het hotel straalt een en al gezelligheid uit. We worden altijd vriendelijk ontvangen door de familie Koch. Het ontbijt 's ochtends is heerlijk.

Een super hotel voor de wintersport, maar ook voor een paar dagen in de zomer.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Helemaal top!!!

Joost Langendijk, 28-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Al jaren komen wij bij Adelbert en Ineke. Altijd opgeruimd en gezellig gestemd. De sfeer is er altijd optimaal!! En je kan je hele vakantie de auto stil laten staan. Zo vanuit de skikelder de lift in!! Daarna skièn tot in het pension, bij wijze van spreken. Kortom een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Super !!!

Matisse, 21-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles is goed, eten, drinken, gezellig, vriendelijke eigenaren, mooie kamers, mooie stube, mooi skigebied, dus volgend jaar weer.

Groeten Matisse.

Gereisd met vrienden in februari 2009

Erik , 30-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net terug en wederom prima verblijf gehad.We hebben hier al verscheidene jaren ons winterverlof doorgebracht en voelden ons hier altijd welkom, prima behandeld,echte aanrader.Top ligging.Nb Opgepast voor aprés ski in de lamme eend,ambiance genoeg,20 euro tekort weergekregen,smoes was dat vorige compsumptie niet was betaalt,beklag bij uitbaatster had geen zin,eis kasticket bij iedere betaling of blijf er weg !Kortom een prima verlof met een donkere wolk.
Gereisd met vrienden in december 2007

iris, 27-12-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Komen ongeveer 12 jaar in dit gasthuis, nog nooit geen klachten gehad. Schitterende ligging, en heel erg gezellige stube in pension aanwezig.

Prijs - Kwaliteit score is minimaal een 9.

Gereisd met vrienden in februari 2006

Rob & Esther van der Heiden, 2-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net een weekje terug. Dit was alweer ons derde jaar en hebben alweer gereserveerd voor volgend jaar. Zo knus en gezellig. Ineke en Adelbert, de eigenaars, zijn heel erg vriendelijk. Ineke spreekt goed Nederlands. We hebben afgelopen zomer op weg naar Italie (heen en terug) hier ook overnacht. Pension ligt aan de piste; je stapt het pension uit zo de skilift in. Wij voelen ons er in ieder geval thuis.
Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Garni Hochmoos in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Garni Hochmoos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Garni Hochmoos scoort een 8.45 uit 10 op basis van 15 reviews.