Pension Europa ***

48 reviews over Pension Europa in het Nederlands

Heel goed en gezellig

Jeroen, 19-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden 1 overnachting geboekt in hotel europa in lermoos.daarna gingen we door naar italie.het hotel is heel netjes en het ontbijt was heerlijk.en het personeel was heel erg vriendelijk.ook voor onze kleine meid.ik geef het hotel een dikke 10
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Eenvoudig maar prima pension

Annemieke, 24-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eenvoudig maar schoon en ontzettend lieve mensen .
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk!

Fam. Tacx, 14-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel fijn ontvangst. Familie App. Met binnendoor een trapje naar de tweede kamer. Ontzettend lieve mensen Toni en Maria. Doen er alles aan om het naar de zin te maken. Iedere ochtend een prima ontbijt met warm eitje koffie thee etc. en verse broodjes.

Gratis bus naar de piste. Deze stopt voor de deur en als je wilt trein ritje gratis naar Garmisch.P. wel even om de gastenkaart vragen.

Kortom reuze naar ons zin gehad deze week.

Wij komen zeker weer terug. Keurige kamers douche toilet grote balkons. Iedere dag schoonmaken en handdoeken. Alles kun je vragen en er word aan gewerkt. Gratis parkeren voor de deur.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Nooit Meer!

Henk Radstok, 11-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed; Het was schoon,kamer werd elke dag gedaan.Sateliet tv (helaas geen ned.zenders)

Niet goed: Ontbijt ,iedere dag hetzelfde,en zeer beperkt, zelf gebakken broodjes.alleen een gekookt ei als je er om vroeg,en laatste dagen geen eitje meer....waren op...nooit iets extra"s.

Het bed(op kamer 106)doorgezakt,veel rugpijn gehad.

De Bar elke avond gesloten... dus van armoe maar elke avond op de kamer.

Wel toeristenbelasting betaald maar geen pasjes voor gratis in trein en bus gekregen...,

De man des huizes deed zijn best en was vriendelijk,de vrouw totaal niet,bij afscheid kon er geen hand van af...

Mijn advies:probeer de gasten te verwennen en laat de bar sávonds open voor de gezelligheid.en koop wat betere matrassen.en varieer eens wat met t ontbijt.

Gereisd met partner in maart 2016

Fantastisch ontvangst en verzorging

Frits en Saskia, 18-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Lieve mensen die alles doen om de gasten een goed thuis gevoel te geven, het was eenvoudig en erg schoon
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Prima

vanderLinden, 25-8-2015

Fijn verblijf na terugkeer uit Italie naar Nederland. Ligt heel centraal op de route. Zeer behulpzame eigenaar. Wij waren heel tevreden en boeken dit pension zeker weer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Aanrader!

Daysee, 5-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Onze eerste wintersport met touroperator. We waren erg vroeg maar konden al wel naar binnen. Op dat moment was er nog geen kamer vrij maar na het uitchecken van de eerste gasten werd er haast gemaakt om ons zo snel mogelijk een kamer te geven. Grote flat screen aan de muur en we hadden boven verwachting een heerlijk ligbad! Iedere dag worden de kamers schoongemaakt. Bushalte schuin tegenover het pension en altijd plaats in de bus, want het is het begin/eindpunt, net hoe je het bekijkt. Eten kan bij de buren maar ook verderop bij Pizzeria bei Willi, lager geprijsd dan elders in Lermoos (porties zijn erg groot!) Op de dag van uitchecken mochten wij tot 18 uur een andere kamer gebruiken en dat was erg fijn. Wij willen Toni en Maria bedanken voor hun gastvrijheid en goede zorgen!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Zeer gastvrij pension

slagter, 4-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben een heel plezierig verblijf gehad. En weer voelden ons zeer welkom. Der Toni en Maria waren erg vriendelijk en behulpzaam met alles waarmee je het eerste moment even behoefte aan hebt.
Gereisd met oudere kinderen in december 2014

heerlijk met prive garage

garantie, 3-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

heerlijk genoten, met iedere ochtend verse broodjes, vriendelijke mensen,

leuke glij berg achter het huis voor de kinder, en niet ver van de piste

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Perfect pension in Lermoos.

antonie76, 5-9-2014

Voor de tweede keer heb ik met mijn partner mijn vakantie in Oostenrijk in Pension Europa doorgebracht. Na de zéér positieve ervaringen van de vorige keer, wederom voor dit pension gekozen. Ondanks dat dit één van de goedkoopste pensions in de omgeving van Ehrwald en Lermoos is, is dit niet te merken aan de kwaliteit van de kamers of aan het ontbijt. De kamers doen niet onder voor de duurdere pensions of hotels. De kamers zijn voorzien van een nette badkamer met douchecabine en toilet, de bedden zijn prima en aan de muur hangt een grote flat-screen tv. Het pension wordt prima gerund door Toni en Maria. Niets is te veel gevraagd en zij proberen er alles aan te doen, om alles goed geregeld te hebben. Ook het ontbijt is prima verzorgd. Dit keer hadden wij een kamer, welke langs de doorgaande weg ligt. Ondanks dat er best wat verkeer voorbij komt, heb je er eigenlijk weinig last van. Wij kijken er al weer naar uit om volgend jaar onze vakantie wederom bij Pension Europa door te brengen.
Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Europa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Europa in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Europa scoort een 8.61 uit 10 op basis van 48 reviews.