Hotel Edelweiss ****

Edelweiss
8,6

• Ligging t.o.v. pistes8,6

137 reviews over Hotel Edelweiss in het Nederlands

Een hotel waar we welkom zijn al vele jaren.

Fam Remorie, 17-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vanuit Duitsland over de autobaan rij je over een nieuwe weg Oostenrijk binnen langs

een paar mooie dorpen en nieuwe tunnels richting de Fernnpass. De wegen zijn prima onderhouden ook bij sneeuwval is er prima te rijden.in 15 jaar 1maal 200 mt met sneeuwkettingen gereden,van het hotel naar de doorgaande weg.De ontvangst is hartelijk,je bent welkom.Mooie kamers en een prima keuken brigade,en vlotte en nette bediening.Van het salade buffet tot en met de vele nagerechten is het echt genieten in Edelweiss Het is echt vacantie , als je na het skién het zwembad/sauna bezoekt,een tot in de puntjes verzorgt complex De mooiste plaats voor wintersport in Tiroler Zugspitz Arena Is Hotel Edelweiss in Lermoos bij de Fam Gerber

Gereisd met vrienden in januari 2017

een geweldige ervaring; voor herhaling vatbaar

ronnie, 5-8-2017

uitstekende ontvangst;geweldig eten;goede schoonmaak

mooie omgeving;groot binnenzwembad+rvs zwembad buiten

Gereisd met partner in augustus 2017
Hotel Edelweiss, Geschäftsleitung, 8-9-2017

We zijn blij dat jullie zo een fijne vakantie bij ons hebben gehad!

En hopen jullie in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen!

voor herhaling vatbaar

josje, 16-7-2017

zeer vriendelijk personeel, groot zwembad en wellnes
Gereisd met partner in juni 2017
Hotel Edelweiss, Geschäftsleitung, 8-9-2017

Dank u wel voor uw positieve reactie! Wij verheugen ons erop u

weer eens bij ons te kunnen begroeten!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Edelweiss bij:

geweldig mooi hotel. goed eten. zwembad ,sauna.

Sytze, 4-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

mooie ruime kamers, met goed uitzicht. goede keuken, vlak bij de pistes.
Gereisd met vrienden in februari 2017

Uitzonderlijk goed!

Dhr. J. Noordenbos, 13-3-2017

Prijs- kwaliteitverhouding heel goed
Gereisd met vrienden in maart 2017

Uitstekend hotel, aan de piste

Jolanda, 23-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Er valt niet echt aan te merken op dit hotel. Alles is verzorgd en loopt gesmeerd. Het eten is van uitstekende kwaliteit, alleen kan ik het niet een hartelijk hotel noemen. Er staat bij de receptie niet 1 dame met een glimlach, de bediening is ervaren maar wat te snel met je bord weghalen ( meerdere keren weggehaald terwijl een kind nog aan het eten was) De dame die de kamer doet is echt het meest hartelijk. De kamers zijn verzorgd, netjes, ruim en schoon, maar zo ontzettend warm! Met de deur open slapen anders drijf je het bed uit. Er is voldoende parkeerplaats en je kunt naar de piste of de gratis skibus naar een andere piste lopen. Alle pistes in dit gebied zijn prettig te skiën.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

super hotel met zeer goede faciliteiten

C. Struik, 14-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Eten was super. Mooie ruime kamers. Wij hadden de goedkoopste kamers, maar zelf die waren nog zeer ruim. Tevens hadden we een balkon, waar we niet op gerekend hadden! Zeer mooi uitzicht. We keken zo op de skipistes. Er werd zeer goed schoongemaakt. Mooie eetzalen. Ondanks dat het hotel zo groot is, doet dit niet af aan de gezelligheid. Het is maar een klein eindje lopen naar de skipiste. Hotel bevindt zich in het centrum van het dorp. Prachtig zwembad!
Gereisd met vrienden in januari 2017

Geweldig! Top hotel!

Wilma, 28-8-2016

Zijn net thuis van een ontzettend fijne vakantie in hotel Edelweiss in Lermoos. Mooie ruime kamers heel schoon. Ontbijt ruime keus veel variatie voor ieder wat wils. Bij het ontbijt maak je keuze voor het avondeten uit 2 gerechten met vlees of een visgerecht, vegetarisch kan ook. Een salade buffet en toetjes buffet, met als je wilde een kaasplankje kon samenstellen. Ook dit was elke avond heerlijk. Het hele hotel ziet er verzorgd uit zowel binnen als van buiten. Een mooi binnen zwembad en buiten staat een prachtig rvs zwembad wat ook voor een heerlijke afkoeling zorgt. Het team van hotel Edelweiss stelt alles in het werk om je een echt vakantie gevoel te geven. Als je het hier niet naar de zin hebt kun je beter thuis blijven.
Gereisd met partner in augustus 2016

Top Hotel

Sake, 28-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zijn met 2 gezinnen in dit hotel geweest .Zeer ruime kamers die elke dag werden schoongemaakt.Goede service en ruime keus aan het ontbijt en 's avonds keuze uit 2 vleesgerechten 1 vis en 1 vegatarisch.Ook was er een speciale kinderkaart.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

fantastisch vakantie samen met mijn zussen!

Hilde Van den Eynde, 2-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Was niet de eerste keer en zeker niet de laatste. Had een volwaardige tweepersoonskamer voor enkel gebruik (kamer 270 tegen bijbetaling). Prachtig gelegen kamer, groot balkon, mooi uitzicht op de bergen (Zugspitze, Grubigstein). Heerlijk ontbijt- en avondmaalbuffet met supervriendelijke bediening (dank aan Claudia en David en Hanelore en iedereen). Middagmaal hebben we 2 maal in hotelrestaurant genomen: supergoed! Heerlijke kaissersmarren in hotelrestaurant! Mooie omgeving: Erhwald, Biberwier enz. Panoramaweg is mooie wandelroute. Verder veel wandelmogelijkheden. Mooi golfterrein in de nabijheid. Echt leuk vertoeven hier! Hadden fantastisch weer met 1 warmte-onweer. Aanraders om terrasjes te doen: 180° naast de sportwinkel boven in het dorp of in hotel Post(prachtig hotel) of in hotel Edelweiss zelf, of in Hotel MORH Life(prachtig!!). Uitstap naar Zwitserland gedaan: mooi en taxfree geshopt. Edelweis is niet de modernste maar wel een aanrader! We gaan zeker nog terug naar Hotel Edelweiss!
Gereisd met vrienden in juli 2016
Hotel Edelweiss, Geschäftsleitung, 25-8-2016
Dank u wel voor u positieve Review van ons hotel. We zijn blij dat het u bevallen heeft en hopen u in de toekomst weer bij ons te mogen ontvangen!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Edelweiss bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edelweiss in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Edelweiss scoort een 8.61 uit 10 op basis van 139 reviews.