Pension Alpspitz

• Ligging t.o.v. pistes8,2

11 reviews over Pension Alpspitz in het Nederlands

Gastvrij en superschoon

Mieke, 19-8-2017

We hadden een ruime familiekamer met faciliteiten zoals in een appartement: een keukentje met fornuis, koelkast, diepvries en zelfs een vaatwasser. De inrichting was wat gedateerd maar wel nog in goede staat en brandschoon! Ontvangst was vriendelijk en de kinderen konden zowel binnen als buiten lekker spelen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

top doorreisadres

Kristof, 30-7-2016

we hebben hier met 4 overnacht op 1 kamer (waarvan 1 kinderbedje) op doorreis naar Italië voor 95 EUR: dat is goedkoper dan we op een site vonden voor dit pension: tip is altijd eens mailen naar het pension zelf vooraleer je boekt met een touroperator.

We kozen voor deze locatie omdat ze op 500m ligt van een zomerrodelbaan: een aanrader!!

Zeer vriendelijke mevrouw: nette kamers en heerlijk ontbijt.

We kregen ook een goede restauranttip (gezellig terras met speeltuin ernaast voor de kids op een halfuurtje wandelen)

dit pension is een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super tijd gehad in dit pension

Leetjes, 31-7-2015

In de zomer 6 nachten hier geweest. Echt mooi gelegen, en vanuit onze Ferienwohnung hadden we uitzicht op de bergen en de tuin. Ruim net appartement met balkon. Perfect uitgebreid ontbijt en de wekelijkse bbq was lekker en gezellig. Heel vriendelijke en behulpzame eigenaren. In de tuin staan wat speeltoestellen, een trampoline en een tafeltennistafel.

Prima gelegen om uitstapjes in de omgeving te maken. Koop dan wel een Z-ticket.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijk om er te zijn

kees van westing, 8-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kerst 2013 waren wij met kinderen en klein kinderen te gast in pension Alpspitz. Door Dagmar en haar man werden we hartelijk ontvangen. We genoten van de zeer ruime en schone kamers, met uitzicht op de piste.Dagelijks was het genieten van het ontbijt en het heerlijke diner, altijd vers. We komen zeker terug.

Kees en Sonja.

Gereisd anders in december 2013

Top

Anneke, 7-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een warm en gastvrij welkom!!

Kamers zijn schoon en ruim met balkon op het zuiden en uitzicht op de piste. Een mooie nieuwe sauna en infraroodcabine.

Het eten is vers en heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Super

J.Brakert, 21-1-2013

Wij gaan stoppen hier zomers op de weg naar Italië, voor een overnachting. Pension is super in alle opzichten. Goed ontbijt, mooie omgeving, vriendelijke familie.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Aanrader

marjo nouwen, 27-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Pension Alpspitz is een karakteristiek Oostenrijks pension. Eigenaresse Dagmar en de vriendelijke dames van de bediening, geven de gasten graag persoonlijke aandacht en zorgen voor een gemoedelijke sfeer.

De kamers zijn authentiek ingericht en zeer ruim en schoon. Het uitzicht vanaf de balkons is grandioos. Er is een gezellige tuin en een leuke speelkamer, waar ook de volwassenen zich kunnen vermaken met tafelvoetbal of darts.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Wiersum, 1-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldig pension, zeer schoon, kindvriendelijk, goed eten en geweldig service!

In een woord fantastisch. Lift is ong. 500m en als er veel sneeuw ligt kan je lekker met kids en ski's sleeën. Gebied minder uitdagend voor gevorderden maar voor de kids is het echt super. Geweldig skischool.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Grandioos!!!!!

J Kraaijeveld, 11-9-2011

Gastvrije ontvangst of dat je er al jaren komt, heel vriendelijk en zeer behulpzaam om dingen uit te leggen over de omgeving neemt alle tijd ervoor in een woord een dikke pluim voor Mevrouw Luttinger en Carina,wij gaan zeker terug!!!!
Gereisd met partner in augustus 2011

Super goede doorreis!

fam. Bax, 26-4-2011

Zeer goed hotel. Gemoedelijk en zeer gastvrij! We hebben hier vorig jaar gelogeerd toen we op doorreis waren naar Italië. We hebben alweer geboekt voor de doorreis van dit jaar. Echt een aanrader. Schone kamers. Lekker ontbijt in de ochtend. En niet te vergeten een super uitzicht als je wakker wordt! Wij kunnen geen betere start van onze vakantie wensen.
Gereisd met partner in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Alpspitz bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Alpspitz in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Alpspitz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Alpspitz scoort een 9.5 uit 10 op basis van 13 reviews.