8,4

• Ligging t.o.v. pistes7,2

31 reviews over Hotel Zum Hirschen in het Nederlands

gezellig ,familiaal, vriendelijk

Fam. Kreemers, 22-7-2017

We werden heel vriendelijk ontvangen.

Omdat we 11 dagen verbleven kregen we een appartement toegewezen, dit was een luxe, waar we echt van genoten hebben.De kamers waren mooi proper en alles was aanwezig.Het eten was voortreffelijk, heel veel keuze en zelfs aanpassing van menu was mogelijk.Bij drukte kon het wel eens zijn dat de soep of delen van de saladebar leeg waren , dan duurde het wel een tijdje vooraleer het bijgevuld werd, maar dit stoorde ons niet.Kort samengevat " wij hebben een fantastische vakantie gehad"

Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastisch met een randje

Ger, 12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Längenfeld is een goed startpunt voor Sölden, een fantastisch skigebied, maar 's avonds is er niets te doen.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Gezellig familiehotel met goede (HP) verzorging

Willy, 9-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden een luxe kamer met twee aparte slaapgedeeltes (1 voor ons en 1 voor de kinderen), met een kleine woonkamer ertussen. Elke dag werden de bedden opgemaakt, prullenbak geleegd e.d. Gastvrije hoteleigenaar die ook aandacht aan de kinderen gaf. Het avondbuffet vond ik uitstekend, we verbleven half pension. Grote stukken vlees, goede jus/saus erbij, alleen weinig groente naar Oostenrijks gebruik. De kinderen konden uit drie standaard 'kinder'maaltijden kiezen (spaghetti/schnitzel) maar het was geen probleem om even wat uit het volwassenen menu te nemen, als afwisseling tijdens de week die we verbleven. Soepje vooraf, was ook altijd goed. Vraag gerust om een (gratis) karaf water bij het eten. Het skigebied is gevarieerd genoeg en door de nieuwe lift die dit jaar in gebruik is, geen wachtrijen meer onderaan de piste. De busdienst voor het skieen is gratis (halte voor de deur van het hotel), maar met 10 minuten rijden met je eigen auto kun je gratis parkeren bij de piste (10 verdiepingen). Wij hadden een zeer goede ervaring!
Gereisd familie in januari 2017

prijs/kwaliteit voldoende tot goed

leo, 20-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij vonden dat de kwaliteit t.a.v.het eten van enkele jaren geleden minder geworden was.Het gebeurde regelmatig dat de schalen met voorgerechten leeg waren.Dit gebeurde ook bij het ontbjit dat er schalen leeg waren.

Wij vinden dat het eten een belangrijk is van een verblijf in een hotel.

De service van het personeel was oke.

Het personeel was zeer bereidwillig om je te helpen met allerlei zaken.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Redelijk hotel

kodeboswachter, 30-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Belangrijk om te weten is dat er in het hotel grote busgezelschappen verblijven met als gevolg dat het behoorlijk luidruchtig kan zijn. Ook het eten is hierop afgestemd om in korte tijd een groot aantal maaltijden te serveren. Er wordt niet altijd met verse producten gekookt en de kwaliteit van het eten laat ook wel eens te wensen over. Het vlees is soms erg droog. Het wekelijkse bauernbuffet kan je maar beter mijden, het vlees is dermate droog dat je er een raam mee kan ingooien. Ook de kok bij het buffet blonk niet uit in hygiëne en representativiteit. Het ontbijtbuffet is vrij basic. Men vergeet ook wel eens om een en ander aan te vullen. Sommige producten zijn niet gekoeld (yoghurt), soms heb ik wel eens de indruk gehad dat de houdbaarheidsdatum overschreden was. Het personeel en de eigenaren zijn verder vriendelijk. Het hotel is wat gedateerd, maar wel schoon. Er is een kleine sauna en dampfbad. Grote pluspunt is de oetztal kaart en de onbeperkte toegang tot het aqua dome.
Gereisd familie in augustus 2015

Geweldig hotel, super service

Judith, 28-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

De buitenkant doet klassiek denken, de gangen ook maar de kamers zijn modern. Ruime kamer, badkamer netjes en aparte Wc.

Eten was prima, ontbijtkeuze ook goed. Service vanuit het personeel is super. Niets was te gek. Zo kregen we ontbijt en lunch mee voor de terugreis, omdat we in de nacht weer naar huis reden. Bus voor de piste stopt voor de deur, rit duurt 20-30 minuten.

Gereisd familie in februari 2015

Perfect, behalve het lawaai

crientje88, 5-9-2014

Prachtig hotel, heerlijk ontbijtbuffet met voldoende keuze, avondmaal vrij te kiezen en zeer lekker. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De wellness in het hotel is gratis en fijn. Alles is steeds kraaknet! Wij sliepen in het bijgebouw en kregen een ruim appartement toegewezen. Zeer goede ligging, mooie wandelingen in de omgeving en goede uitvalsbasis. alles was naar onze normen perfect BEHALVE het lawaai... gelegen aan de drukste straat en niet zo'n goede isolatie... Onder ons appartement is een bakkerij gelegen. Om 5u 's morgens was deze al in volle voorbereiding (machines maakten veel lawaai, word je onvermijdelijk wakker van...). Zeer jammer want verder is dit hotel een grote aanrader!
Gereisd familie in januari 2014

zeer tof Hotel

yoeri, 29-8-2014

+ punten : gratis Ötztalcard , gratis toegang aqua dome , zeer goede service , vriendelijk , proper , eten ( menu of van de kaart je mag kiezen )

- punten : drukke straat , en geen speeltuin of speelruimte voor de kinderen , werken veel met bussen ( grote groepen die allemaal samen komen eten) , klein buitenterras

Had eigenlijk bang voor dit hotel ook al waren de commentaren goed , maar dit hotel was super goed .Ik kan echt iedereen aanraden om er naar toe te gaan , het enige spijtige is dat er niks speelruimte is voor de kinderen

Gereisd familie in augustus 2014

Zeer fijn hotel met goede kamers en lekker eten.

Eveline Jansen, 19-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Renate en haar staf zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het uitgebreide ontbijtbuffet werd steeds tijdig bijgevuld. Alles van het diner a la carte met uitgebreide keuze voor soep en hoofdgerecht van de vastgestelde menukaart en dagelijks wisselende dagmenu, saladebuffet en elke dag een ander nagerecht, was even lekker. Met de skibus (halte pal voor de deur) binnen 20 minuten bij de Gigijoch. Spar en pinautomaat aan de overkant van het hotel. Sauna en relaxruimte waren ook fijn (badjas verkrijgbaar bij de receptie). We waren er met een groep van 11 ski-vrienden en hebben het allemaal reuze naar onze zin gehad. Als we weer naar skigebied Solden gaan, kiezen we zeker weer voor dit hotel. Inderdaad weinig ruimte voor vertier in de avond (kleine zitruimte/bar, waar wel geserveerd wordt), maar meestal na het diner en de koffie ging iedereen moe en voldaan naar bed.
Gereisd met vrienden in januari 2014

Fantastisch!

Netty, 24-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel zum Hirschen is zeer goed hotel, met vriendelijk personeel, schone kamers, heerlijke sauna en lekker eten. Uitgebreid ontbijtbuffet met roerei en spek en gekookt eitje. Diner volop keus uit dagmenu of à la carte en af en toe buffet. Bediening heel vriendelijk. Ski-bus stopt voor de deur en rijdt elke 10 min. In 25 min bij de Giggijoch of volgende halte de Gaisloch.

Sauna is ook heerlijk. Jammer dat er altijd mensen zijn, die alle stoelen bezet houden met een handdoekje en/of tas.

Kregen ongevraagd elke dag schone handdoeken. Omdat we 's nachts wilden gaan rijden, kregen we een lunchpakket mee.

Gereisd met partner in maart 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zum Hirschen*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Hirschen in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Hirschen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zum Hirschen scoort een 8.39 uit 10 op basis van 37 reviews.