Vakantiehuis Webershof

4,3

Onvoldoende

Weer vandaag-3°-4°

• Ligging t.o.v. pistes3,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Webershof bij:

2 reviews over Vakantiehuis Webershof in het Nederlands

niet aan te bevelen!

Smits, 10-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes4

Deze boerderij blijkt aan een doorgaande zeer drukke verkeersweg te liggen, hiervan wordt echter op geen enkele wijze melding gemaakt op de website.

Het verkeer raast de hele dag langs het huis waardoor je niet buiten kunt zitten.

Na 2 dagen hadden wij er genoeg van, de gastvrouw toonde echter totaal geen coulance en wij moesten 90% betalen van de gereserveerde dagen, in haar huisregelement stond 50%.

Ze zei dat dat een oud briefje was...dit zegt genoeg.

Voor ons geen oostenrijkse gastvriendelijkheid en rust dit keer.

Voor de kinderen was er ook niet veel te doen in tegenstelling tot wat op de website vermeld stond.

Pijs/kwaliteit was ook slecht als je ziet wat je in andere huizen voor hetzelfde geld krijgt.

Gereisd familie in juli 2008

niet aan te bevelen!

Smits, 10-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes3

Deze boerderij blijkt aan een doorgaande zeer drukke verkeersweg te liggen waar de hele dag auto's vrachtwagens en motorfietsen langsrijden.

Je kunt niet fatsoenlijk buiten op je balkon zitten wegens het geluidsoverlast.

Hiervan staat echter niets op de website vermeld.

Na 2 dagen zijn wij weggegaan omdat wij alleen maar binnen konden zitten met de deuren gesloten.

De eigenaresse toonde echter geen coulance en wij moesten 90% betalen van de gereserveerde dagen.

In haar huisregelement stond 50%.

Ze zei dat dat een oud briefje was...dan weet je genoeg.

Het feit dat je verzwijgd te vermelden dat je accomodatie aan een doorgaande weg ligt en dan ook nog geen coulance toont aan je gasten zegt ons meer dan genoeg...geen oostenrijkse gastvriendelijkheid deze keer.

Voor de kinderen was er ook niet veel te doen in tegenstelling tot wat op de website staat

Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Webershof in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Webershof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Webershof scoort een 4.33 uit 10 op basis van 3 reviews.