Appartement Rosengarten

Appartement Rosengarten
Rosengarten
7,4

Weer vandaag-2°-4°

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rosengarten bij:

2 reviews over Appartement Rosengarten in het Nederlands

Centraal gelegen Ferienwohnung.

alpenfan, 11-9-2014

Rosengarten heeft 3 FW waarvan 2 met 2 grote slaapkamers en 1 met 1 slaapkamer. Wij logeerden in het laatste. Kleine leefkeuken maar alles erop en eraan. Te weinig plaats in de kleine badkamer : er zouden ten minste kleerhangers mogen zijn. Het is er zeer net. Vriendelijke gastvrouw. Op enkele stappen van het centrum en 4 huizen verder is de bakker. Het ligt in het centrum dus weinig ' bergzicht', wel vanop het grote terras (maar dat heb je in de winter dan toch niet nodig). Wij mochten onze fietsen in de garage stallen.
Gereisd met partner in september 2014

cl d, 12-2-2005

wij hebben er altijd een leuke tijd gehad en het apartement is mooi alles er op en aan wij hebben het er altijd naar onse zin gehad
      Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rosengarten in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rosengarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Rosengarten scoort een 7.4 uit 10 op basis van 2 reviews.