Beoordelingen Hotel Rita****

Rita****
160 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Rita****
Oberlängenfeld 44A, A-6444 , Längenfeld

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rita**** in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rita**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Rita scoort een 9,6 uit 10, op basis van 160 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rita**** in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rita****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Rita**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 57 vakantiefoto's van Hotel Rita**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tirol. Vergelijk Hotel Rita**** met andere accommodaties in Längenfeld.
Even geduld a.u.b.

9,4
9,8
7,8
9,1
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Mrt. 2014
"Een top hotel "vertalen
L.Kievit
8,0

25-3-2014 Wij komen er al 5 jaar en iedere keer zijn we toch weer verrast door de kwaliteit en de gastvrijheid van de familie en het personeel. De aankleding, de service, de kamers,de keuken en hetv restaurant zijn van hoge kwaliteit.
Recent verbouwde Welness en Ski-kelder zijn een welkome verbetering.
Kortom een top hotel

met partner, Mrt. 2014
"Het beste dat Tirol te bieden heeft"vertalen
P.Aalstein
10,0

8-3-2014 Wij hebben de afgelopen vele jaren in ettelijke hotels in Tirol onze wintersportvakantie doorgebracht. Hotel Rita combineert topkwaliteit met Oostenrijkse klantvriendelijkheid. En een keuken , waar we in Nederland bijna een Michelin-ster voor zouden geven. Personeel dat actief met je meedenkt. Boek dit hotel zelf ; rechtstreeks via internet. Al je wensen worden vervuld,

met jonge kinderen, Jan. 2014
"Zeer goed hotel met erg klantvriendelijk personeel"vertalen
Berry
10,0

3-2-2014 Hotel Rita is in de winter een prima uitvalsbasis voor mensen die willen skiën in Solden en willen overnachten in een prima hotel, maar dan een stuk goedkoper dan een vergelijkbaar hotel in Solden.

Jan. 2014
"Super Hotel"vertalen
Sven Huijbregts
6,0

15-2-2014 Hotel Rita, is een heel mooi en prettig hotel,
Je komt er echt tot rust, het is geen massaal hotel of een hotel met rennende en krijsende kinderen.
En het is typisch Oostenrijks met heerlijk eten en een gevarieerde keuken!

met een groep, Jan. 2014
"Super hotel!"vertalen
Lynn Huijbregts
8,0

30-1-2014 Zijn al 6 keer in hotel Rita verbleven en ieder jaar is het wederom heerlijk om hier terug te komen. Iedereen is enorm gastvrij en vriendelijk. Het eten is er variërend en erg lekker en het hotel is van alle gemakken voorzien. De ligging is iets minder fijn, maar dat word goed opgelost d.m.v. een pendelbus die regelmatig op en neer rijdt richting Solden. Kortom: echt een aanrader!

met partner, 2013
"Een topper"vertalen
Mertens René
10,0

29-12-2013 reeds meerdere malen in dit hotel op verlof geweest zowel winter als zomer je bent er van de eerste dag thuis

met partner, 2013
"Gewoon supper"vertalen
mertens rené

29-12-2013 een Hotel met zeer hoge kwaliteit

met jonge kinderen, Dec. 2013
""Geweldig""vertalen
Doorman
10,0

5-1-2014 Dit hotel is geweldig. Het heeft echt alles is huis om een fijne vakantie te hebben! De bediening is uitermate goed en Mevr. Lengler zorgt ervoor dat je het thuis gevoel proeft. Deze vrouw is een perfectionist in vele opzichten. Samen met haar team weet ze veel hotelgasten te vermaken. Elke dag een nieuw diner met heel veel variatie, perfect. Voor de kids is er een kinderbuffet. Wij hebben genoten van de kwaliteit van de kok(s). De wijnen zijn van bijzondere kwaliteit. Met een eigen wijnkelder is er mogenlijkheid om zelf te proeven en genieten. Genot voor iedereen. Hotel Rita is een aanbeveling!! Wij hebben er Silverster gevierd met muziek, gala diner en in de nacht een xtra buffet. Tema, "Vegas". Roulete en black jack tafels.... "Geweldig". Al het personeel in style gekleed. Top avond. Frau Lengler, Norbert, Nacy, Katharina und Pia, Danke! Abz.108

met partner, Sept. 2013
"Supper Hotel"vertalen
Van Autryve Ludwig
10,0

13-9-2013 Hotel Rita **** in Langenfeld is mooi centraal gelegen in het Ötztal. De ideale uitvalbasis voor prachtige wandelingen in Gries, Sölden, Niedertai, Oetz, Vent en Langenfeld zelf. Wij waren nu voor de 2de maal in Hotel Rita en zijn nog steeds overtuigd dat dit één van de beste hotels is in deze categorie die we aandeden op onze jaarlijkse wandelvakanties i.o. Serfaus, Neustift, Sölden, Mayrhofen, Ischl, Nauders, kaprun, Saalbach enz. Zéér lekker eten met mooi verzogde bordjes , prachtig ontbijt met een variatie aan koude en warme bereidingen en rond 4 uur een mooi verzorgd volledig gratis buffet incl. div. taarten, kaasschotel, soep, hapjes en vleeswaren. Dit hotel is een absolute aanrader op alle gebied waar wij met alle plezier terug naar toe gaan.

met partner, Sept. 2013
"Super hotel"vertalen
J Weusten
5,0

13-9-2013 Hotel Rita **** super hotel en een geweldige keuken, alles is super schoon en de onze kamer was buitengewoon mooi en een groot balkon op het zuiden. Personeel en directie zijn uiterst vriendelijk.

Fijne voorzieningen, zoals groot aanbod aan wellnes, fietsenverhuur is gratis.

Wij hebben dit jaar een geweldige vakantie gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?