9,6

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes7,9

202 reviews over Hotel Rita in het Nederlands

heerlijk en wij komen terug

Ger, 30-7-2017

Eigenlijk was alles goed. Je voelt je welkom en er wordt regelmatig geïnformeerd of alles (nog) naar wens is. Geen echte minpunten.
Gereisd familie in juli 2017

super hotel alles tot in de puntjes verzorgd!!

romo, 27-7-2017

Heerlijke vakantie gehad, alle doordeweekse dagen met wandelgids anna op pad geweest. Zelfs toen we maar met z'n tweetjes waren was het voor anna géén probleem en liet ze ons de mooiste plekjes zien, echt super! Het hotel is geweldig, kamer tip/top alles aanwezig. En het eten....heerlijk!! Zeker voor herhaling vatbaar, alleen een klein minpuntje...s'avonds is er niets te doen. De bar is wel open maar ging ook wel een dag om 23.00 uur al dicht omdat er niemand meer was.

Zéér zeker komen wij hier nog een keer terug!!

Gereisd met partner in juli 2017

't Is gewoon niet te geloven!

Engelmundus K, 27-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben het uit eigen ervaringen over hotel Rita in Längenfeld, halverweg het OetztalTirol ligt er omheen evenals de rest van Oostenrijk.

Het unieke hotelconcept bestaat uit- samen met zeer vriendelijk en zorgzaam personeel-gulle gastvrijheid bieden en zorgen voor perfekte kwaliteit in alles.Dit is de constante drijfveer voor de Familie Lengler,ongeacht welke kamer je kiest of

van welke aanbieding je gebruik maakt

Iedere gast krijgt 's ochtends een zeer uitgebreid ontbijtbuffet,met -daarnaast- op de ene dag Zwitserse specialiteiten, op de andere dag Beierse specialiteiten of de daaropvolgende dag Italiaanse etc.

Iederedagkun je 's middags tussen 15 en 17 uur gebruik maken van een Jausenbuffer(tussendoortjes) met hartige hapjes en gebak en/of taart en andere lekkernijen.

'sAvonds krijg je een heerlijk vijfgangendiner(met keuzemogelijkheden) met wekelijks een buffet met verschillende voorgerechten, een dessertbuffet,een ijsbuffet,een galadiner en op diverse dagen als extraatje een kaasbuffet.

Maar behalve het heerlijke eten is ook het volgende van groot belang.

Je kunt in hotel Rita gebruik maken van het eigen overdekte zwembad met waterval en tegeennstroom,van de sauna,van het stoombad, van het Kneippbad en van het tepidarium.

Als je wilt kun je als gast van hotel Rita ook iedere dag-gratis-naar het Aqua Dome,een uniek zwemparadijs met verschillende binnen-en buitenbaden en sportfaciliteiten. Het Aqua Dome ligt op enkele minuten lopen van het hotel.

Voor alle genoemd zwem-en badmogelijkheden vind je op de kamer 2 badjassen, 2 grote handdoeken, 2 paar slipprs en een grote badtas om de spullen in op te bergen .

Wil je fietsen? Geen probleem. Het hotels stelt -gratis-fietsen,mountainbikes en e-bikes beschikbaar al dan niet met fietshelmen.

Wil je wandelen of bergtouren maken? Geen probleem. Het hotel biedt iedere week een -gratis-wandel/bertourenprogramma aan van maandag tot en met vrijdag inclusief-wederom gratis- een zeer ervaren gids. Zelfs wandelstokken kun je gratis lenen. Een appelt voor onderweg? Ze liggen ,s ochtend bij het ontbijt al op je te wachten. Mocht het onverhoopt regenen ..op iedere kamer is een grote parapluie beschikbaar,

Tegen betaling kun je gebruik maken van Rosavita voor schoonheidsbehandelingen en massage.

Conclusie: We hebben in Nederland niet alleen geen bergen, maar ook geen hotel met zoveel topkwaliteit en voorzieningen als hotel Rita, ook in Tirol niet!

Daarom gaan we er volgend jaar weer naar toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rita**** bij :

Een ongelofelijk hotel met een vijfsterrenstatus

BO JOSK, 18-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

De keuken was een Michelin ster waardig; de vriendelijkheid, de gezelligheid; de behulpzaamheid; ...............alles klopte gewoonweg.

De bufetten; de bediening, de netheid, de samenwerking met het personeel van het hotel was ongelofelijk fantastisch.

Dit hebben we nog niet mogen ervaren met hotels uit deze categorie.

Een dikke proficiat voor dit hotel; hopelijk kunnen we volgend winterseizoen nogmaals terugkeren naar dit hotel.

Gratuliere!!!!

Gereisd met vrienden in april 2017

Steeds weer

Corine, 9-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wil je ontspannen en nergens aan hoeven denken, je geen zorgen hoeven maken over wat je moet eten, ga naar dit hotel. We zijn er nu zes keer geweest en nog niet 1 keer is het tegengevallen. Absolute verwennerij, elke keer weer.
Gereisd met partner in maart 2017

Top vakantie gehad met het gezin!

Fam.vlogtman, 1-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij komen er al jaren. Fantastisch personeel wat erg behulpzaam is. Lekker zwemmen en naar de sauna na een dagje skiën in Solden. Eten ook lekker en afwisselend. Echte aanrader!
Gereisd familie in februari 2017

Wat een verwennerij!

Familie Evers, 30-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is inmiddels als thuiskomen. Onze tweede wintersport, maar al voor de vijfde keer gast in dit heerlijke hotel. Het eten en de gastvrijheid zijn subliem.

Je moet met de skibus/auto naar Solden voor de pistes, maar dit hotel is dat meer dan waard.

Wij komen in augustus zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2017

Absolute aanrader!

Stefan, 12-11-2016

Deze zomer voor de tweede keer naar Hotel Rita geweest en net zoals de eerste keer is ons verblijf fantastisch verlopen.

De dagelijks begeleide wandeling met gids Anna is een absolute aanrader voor wie het prachtige Ötztal wil ontdekken. Na een dagje genieten in de natuur is het 's avonds culinair genieten van het heerlijke keuzediner.

Voor ons staat het vast, we komen zeker terug volgend jaar!

Gereisd met partner in augustus 2016

Grandioos hotel

Timmer, 22-9-2016

Grandioos hotel met ruime/ luxe kamers, vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijtbuffet en gevarieerd diner. Een bezoek aan het Aqua Dome (voor hotelgasten gratis) is een aanrader!
Gereisd met vrienden in september 2016

Net of je weer thuis komt.

Petra en Gerard, 10-9-2016

Zeer vriendelijk personeel
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rita**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rita in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rita scoort een 9.56 uit 10 op basis van 221 reviews.