Beoordelingen Hotel Rita****

Rita****
171 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Rita****
Oberlängenfeld 44A, A-6444 , Längenfeld

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rita**** in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rita**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Rita scoort een 9,6 uit 10, op basis van 171 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rita**** in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rita****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Rita**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 57 vakantiefoto's van Hotel Rita**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tirol. Vergelijk Hotel Rita**** met andere accommodaties in Längenfeld.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

152 beoordelingen over Rita****

171 beoordelingen
7,8
9,5
Toon score en beoordelingen van:
Sept. 2014
"Top hotel!"vertalen
Timmer
10,0

20-10-2014 Het was deze zomer weer thuiskomen in dit gezellige hotel. Prachtige suite, lekker eten en goed weer. Kortom een heerlijke vakantie in dit pracht hotel.

Met vrienden, Sept. 2014
"Geweldig"vertalen
Erna
10,0

22-09-2014 Hotel Rita is een aanrader. Mooie kamers en vooral het eten is geweldig.
Super vriendelijk personeel die alles doen om je vakantie te doen slagen.
Een heerlijk terras om zalig te genieten van de lekkere "kuchen".
Een aangenaam zwembad met een fijn wellness gedeelte.

Met partner, Aug. 2014
"Uitstekende plek"vertalen
Ben Korthagen
9,0

25-08-2014 Hotel Rita is een uitstekend hotel !!
De ontvangst door de receptie is prima.
De kamers en het eten(o.a bufetten.) zijn uitstekend.
De bediening is vriendelijk en helpt je overal mee.
De kamermeisjes poetsen iedere dag.
De bergwandelingen o.l.v Anna zijn goed
Fietsen/rugzakken/wandelstokken ed zijn gratis te huur.
Prijs/kwaliteit is goed !!
Kortom: Dit hotel is bij iedereen aan te bevelen !!!!!
Dit jaar gingen wij voor de 15e keer !!!

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Prima hotel!"vertalen
R. Sprenkeling
6,0
9,0

06-08-2014 Een gezellig, sfeervol hotel, maar niet zo super als wij hadden gelezen. Voor de prijs van eur 300,- (2 volwassene, 2 kinderen) per nacht hebben wij beter gehad. De tuin en terras is prachtig en gratis naar het Aqua Dome is echt heel leuk! De producten bij ons ontbijt waren soms al uitgedroogd en geen verse jus. Denk dat wij pech hadden deze week, want het personeel was niet zo blij. Bij de receptie en ontbijt waren ze toch echt niet even relaxed:om half 10 s,avonds afrekenen, omdat we de volgende ochtend vroeg weg gingen, kon niet, ik kreeg een complete uitbrander. De weg is ook echt heel druk en je kunt ook een kamer aan de andere kant vd weg krijgen. Echt gevaarlijk met kinderen om over te steken, want aan de 30 km norm doen ze niet in Oostenrijk. Avondeten is wel super!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Een echte Topper"vertalen
Laurens Wiefferink
10,0

24-07-2014 Alles is al gezegd maar toch wil ik 4 dingen benoemen.
1) Eten is echt Top
2) Bediening is ook echt Top
3) Aqua Dome is ook Top en onbeperkt toegang.
4) Een minpuntje is dat de kamer die wij hadden te warm is.
Voor de rest niks meer dan lof voor dit prachtige hotel met uitstekende mensen.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Fantastisch hotel op een heel mooie ligging"vertalen
Gielkens
10,0

21-08-2014 Hotel Rita in Langenfeld is een uitstekend hotel met veel faciliteiten en geweldig goed eten. Vanuit het hotel kun je diverse wandelingen beginnen.
Wij hebben in de zomer 2014 weer een geweldige vakantie gehad. Er is persoonlijke interesse en hier is echt de gast "Koning"

Met partner, 2014
"Fantastisch hotel!"vertalen
john breukers
10,0

25-06-2014 Vriendelijke ontvangst ,vriendelijk personeel, uitstekende keuken en prachtige omgeving. Kamers en overige hotel accommodaties zijn ruim voldoende.

Veel wandelmogelijkheden, goede parkeerplaatsen : kortom het hotel heeft alles om een heerlijke vakantie te hebben.

Met partner, Juni 2014
"Hotel rita ,een eldorado"vertalen
kiebert, e.w.j.a.
10,0

08-07-2014 In Laengenfeld is Hotel Rita een echt heerlijk,gastvrij hotel met comfortabele schone kamers,uitgebreide welnessvoorzieningen,voortreffelijke keuken,onbeperktetoegang tot het beroemde AQUA DOME,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Kortom een eldorado voor een heerlijke vacantie.Daarom hebben we nu al voor 2015 geboekt

Met vrienden, Mrt. 2014
"Een top hotel "vertalen
L.Kievit
8,0

25-03-2014 Wij komen er al 5 jaar en iedere keer zijn we toch weer verrast door de kwaliteit en de gastvrijheid van de familie en het personeel. De aankleding, de service, de kamers,de keuken en hetv restaurant zijn van hoge kwaliteit.
Recent verbouwde Welness en Ski-kelder zijn een welkome verbetering.
Kortom een top hotel

Met partner, Mrt. 2014
"Het beste dat Tirol te bieden heeft"vertalen
P.Aalstein
10,0

08-03-2014 Wij hebben de afgelopen vele jaren in ettelijke hotels in Tirol onze wintersportvakantie doorgebracht. Hotel Rita combineert topkwaliteit met Oostenrijkse klantvriendelijkheid. En een keuken , waar we in Nederland bijna een Michelin-ster voor zouden geven. Personeel dat actief met je meedenkt. Boek dit hotel zelf ; rechtstreeks via internet. Al je wensen worden vervuld,

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?