Appartement Resort Falkner ****

• Ligging t.o.v. pistes6,5

6 reviews over Appartement Resort Falkner in het Nederlands

Teleurstellend

Fam. Pothoven, 21-8-2016

Positief vonden wij de ruime en nette badkamer, de ruime slaapkamer en de netheid van het appartement. Maar verder: Het appartement was kleiner dan we verwacht hadden. In de leefruimte nauwelijks mogelijk elkaar te passeren. Niet ingericht om enkele uren binnen door te brengen, terwijl dit in Oostenrijk wegens het weer toch regelmatig het geval is. Het balkon vonden wij ook erg klein. Het appartement was erg gehorig. Slaan van (kast)deuren, gepraat, alles kon je horen. Het zwembad is heel klein. Meer voor kinderen dan voor volwassenen. De sauna is zeer beperkt geopend. Trek je de deur van het solarium open dan loop je tegen een schoonmaakwagen aan. Verder misten wij een map met informatie over bijv. hoe om te gaan met afval, worden er handdoeken gewisseld, tips over de omgeving, bereikbaarheid van de receptie. Mevrouw zei dat ze er elke dag van 8-11 uur zou zijn maar wij hebben haar zeer weinig gezien. Al met al zullen wij hier niet terugkomen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch mooi appartement resort!

Sannie71, 25-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een mooi appartement resort met een leuk zwembad voor de kids en wellness bereik voor de ouders!! Badjassen zijn daar te verkrijgen tegen een borg van €20,- per badjas!! Voldoende plek voor skischoenen op te bergen en hele leuke speelkamer voor de kids en klimwand! Eigenaresse is super aardig en heel behulpzaam!! Appartement was mooi groot en schoon. Wij komen zeker weer!!

Het skigebied is makkelijk te bereiken met de gratis skibus 100 m verderop of 10 min. met de auto die je daar gratis parkeren kan. Spar en Mpreis zijn ook beide binnen 150m te bereiken en de bakker is 200m lopen. Restaurants en imbiss ook binnen 100m bereikbaar!! Al met al alles bij de hand!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Goede prijs-kwaliteit

hans , 3-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het appartement ligt 10 minuten van Sölden met de auto. Appartementen zijn eenvoudig maar goed genoeg. Zwembadwater is wat fris maar de kinderen hebben er geen last van! Klein nadeel is dat de slaapbank wat hard zijn.
Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Mooi complex!

Bossewinkel, 21-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hadden het driekamerappartement wat erg ruim is en modern. Elke avond genoten van het saunalandschap n zwembad. Op loopafstand kun je goed uit eten. We zijn er nu twee keer geweest en het is beide keren goed bevallen.
Gereisd met jonge kinderen in april 2012

niet nog een keer

De la Haije, 12-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes3

Groot huis met meerdere appartementen. Wij zaten in een klein appartement met aparte slaapkamer. Het was erg klein, donker. Harde matrassen. De badkamer was wel erg mooi, zeer modern en comfortabel. Het huis ligt vlakbij de doorgaande weg; niet echt rustig dus. De eigenares is erg onpersoonlijk, zeer zakelijk. We misten de gezellige, vriendelijke Oostenrijkse sfeer.
Gereisd met partner in juni 2009

h.waterman, 7-6-2007

fantastisch resort met vele faciliteiten, denk aan

zwembad,sauna,kinderspeelgelegenheid etc.

weliswaar 10 km tot de dichtbijzijnde piste (Solden)

maar dit complex voldoet aaan aalle moderne eisen

Gereisd familie in april 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Resort Falkner bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Resort Falkner in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Resort Falkner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Resort Falkner scoort een 7.17 uit 10 op basis van 10 reviews.