8,4

32 reviews over Camping ötztal in het Nederlands

mooie schone camping

ingrid, 3-8-2017

Voor drie nachten verbleven om daarna door te reizen naar Italië. Zeer mooie omgeving, de camping was zeer netjes en schoon, leuk restaurantje. Ook leuke dingen te doen in de omgeving, Aanrader!!
Gereisd familie in juli 2017

Fantastische camping!

Pinxten, 3-8-2017

Deze camping is er eentje uit de 1000!! Na lang zoeken hebben we nog plaats gevonden bij deze mensen, en daar hebben we geen seconde spijt van gehad. We hadden een zeer ruime plaats waar we heel rustig stonden (zoals gevraagd op voorhand aan de camping). Het sanitair was werkelijk schitterend, supermooi en altijd perfect zuiver en onderhouden. Op de camping kan je broodjes kopen tegen redelijke prijzen en de mensen staan altijd klaar om je te helpen.

De gewone plaatsen worden wel vol getast wat wel een beetje spijtig is. Op een gewone plaats sta je heel dicht op elkaar, maar zoals gezegd, daar hadden wij geen last van (comfort plus plaats). Dit is een plaats waar ze ons zeker nog ooit terug gaan zien!

Gereisd familie in juli 2017

Geweldige camping met zeer vriendelijke eigenaren

Familie Lans, 29-4-2017

Top camping met een fantastisch toilet gebouw, en kleine welness.

Het is top brandschoon, er valt werkelijk niets van te zeggen.

Zoals de foto' s op de website zo is het ook.

We waren op de camping voor de skieen in Solden.

Op de camping is een verwarmd ski ruim zodat de spullen weer mooi droog zijn de volgende morgen.

Je kunt er smorgens broodjes kopen en er is een klein maar zeer mooi restaurant op de camping.

Helaas hadden we stukken met de camper en moesten deze achterlaten, dit mocht zonder probleem en kosteloos,

Kortom een topper van een camping volgend jaar zeker terug.

Gereisd familie in april 2017

Prachtige camping met vriendelijk personeel

Chris, 25-2-2017

Heel nette camping met heel vriendelijk personeel. Het sanitair is kraaknet en goed verwarmd.

Er is een goed restaurant op de camping.

De staanplaatsen zijn groot genoeg en er is aansluiting met gas, elektriciteit en tv.

Het is echt in orde op deze mooie camping.

Gereisd met partner in januari 2017

Mooie rustige camping

Peter, 16-9-2016

Een mooie camping waar wij een ideale plaats hadden met achter ons een heg en maar aan 1 kant buren. Kan me wel voorstellen dat sommige camping gasten de plekken klein en dicht op elkaar vinden.

Sanitair top en restaurant ook.

Wij gingen om te wandelen en dan is dit een prachtig gebied.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Zeer aangenaam

tine, 29-7-2016

Op deze camping 2 nachten blijven staan met onze mobilhome om daarna door te reizen naar Italië. Zeer rustige camping met zeer proper en mooi sanitair. Een namiddag doorgebracht in de Aqua Dome therme langs de camping wat zeer mooi en leuk was. Er ligt ook een buitenzwembad net buiten de camping waar men als het goed weer is tegen een kleine betaling ook kan gaan zwemmen. Zeer aangename camping.
Gereisd familie in juni 2016

te druk

augustus 2015, 13-8-2015

Vijf dagen hier gestaan begin augustus. Mooie ligging. Mooie wandelmogelijkheden. Op wandelafstand bakkerij en Spar supermarkt. Zeer kleine plaatsen, 1 meter van de buren aan alle kanten. Veel sportieve kampeerders, klimmers, wandelaars, fietsers. Velen blijven maar 1 of 2 nachten. Dus je buren wisselen constant. Vanaf 22 uur is alles stil. Onze kinderen vonden de speeltuin leuk en zwembad voor de camping (vanaf 16 uur halve prijs voor de toegang hier). Sanitair heel mooi. Pizza´s die je kan afhalen zijn heel lekker. Nog andere campings in Huben en Sölden gaan bekijken, dan heeft deze in Langenfeld toch veruit de beste ligging en voorzieningen. Was leuk, maar we zouden niet meer terug gaan naar deze Camping.
Gereisd familie in augustus 2015

Super camping

Sven vermeyen, 23-7-2015

Heel vriendelijk en behulpzamen eigenaars.

Nadeel in de winter is de busreis van solden nr langenfeld. Drummen om de bus van 16u, natuurlijk kan je de latere pakken, maar met kinderen is dit iets anders.

Sanitair is super proper, en goed verzorgd.

Zal hier zeker nog terug gaan

Gereisd met partner in december 2014

Zeker voor herhaling vatbaar.

KDP, 15-7-2015

Een prachtige setting, een restaurant waar je kwaliteitsvol kunt eten, te midden in een typisch oostenrijks stadje. Dat is de setting die je mag verwachten bij een bezoek aan deze camping. Ook een groot pluspunt is de wandelafstand (5min) tot de aqua dome, wat altijd aangenaam is bij warm weer.

Ik wil hier ook vermelden dat de vriendelijkheid van het personeel uitmuntend is en dat het onderhoud/properheid van het sanitair op geen enkele manier beter had gekund. Dit laatste is een enorm belangrijk punt in mijn ogen en dit wilde ik toch wel even vermelden.

De prijs licht aan de lage kant voor de kwaliteit die werd gegeven.

samengevat: voor herhaling vatbaar! niet echt een negatief punt die te vermelden waard is.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Prachtig tussen de bergen !!

Mah, 13-1-2014

Camping was helemaal vol...plekken zijn niet royaal dus weinig privacy. Sanitair is mooi en schoon. Weinig te doen voor kinderen. Naast de camping ligt echt een super mooi zwembad met sauna. Erg duur maar wel de moeite waard. Aqua Dome

Vanaf de camping kun je veel leuke uitstapjes maken en wandelen.

Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping ötztal in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping ötztal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping ötztal scoort een 8.41 uit 10 op basis van 39 reviews.