Uitstekend

1 review over Hotel Maxns Alte Hutte in het Nederlands

Voor wie van rust en ruimte houdt

Sven D'Hondt, 4-12-2008

Wij verbleven hier van 02/08/2008 tot 11/08/2008 in half pension met Sunjets.

Het hotel ligt enkele kilometers van en een 300-tal meter hoger dan Längenfeld,in het gehucht Burgstein.

Een gehucht dat men bereikt na een steile klim van een 3-tal kilometer,de afgelegen ligging brengt met zich mee dat het er lekker rustig is(natuurlijk enkel voor de liefhebbers).

De appartementen zijn zéér ruim en voorzien van alle comfort.

Het appartement waar wij verbleven was iets ouder,maar er is ook een nieuwbouwgedeelte.

De ontvangst door Dhr en Mevr Güfler is hartelijk en familiaal.

Het eten is ruim voldoende en lekker,eenmaal per week staat er ook een grillavond op het menu (inbegrepen in de prijs).

Ook inbegrepen in de prijs is één toegangsticket per persoon voor de Aquadome in Längenfeld.

Maw,voor ons een echte aanrader!

Gereisd met partner in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maxns Alte Hutte in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maxns Alte Hutte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maxns Alte Hutte scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.