Vakantiehuis Landhuis Friedl

• Ligging t.o.v. pistes4,3

3 reviews over Vakantiehuis Landhuis Friedl in het Nederlands

truus, 21-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes1

Het huis ligt afgelegen. als je naar langenfeld wilt lopen dan loop je ongeveer een drie kwartier. de skibus stopt wel dicht bij zodat je naar solden kan gaan. maar je moet niets vergeten bij de boodschappenwinkel want daar loop je niet zomaar even heen.

Gereisd met vrienden in februari 2008

Patrick van Meenen, 22-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ik ben daar geweest vorig jaar februari voor mijn eerste wintersportvakantie, het is mij allemaal reuze meegevallen in het huis.

Je hebt de ruimte voor al je spullen en voor de kinderen was er ook genoeg ruimte.

Het gemak van de skibus die op 150 meter voor de deur stopt en je naar de liften in Sölden oid. brengt.

Het huis ligt mooi aan het begin van het dorp Längenfeld met in de directe omgeving diverse loipes en in Huben een heus Funpark.

Ik ben blij dat we in dat huis hebben gezeten zodat mijn eerste indruk wat dat betreft perfect was.

Gereisd met vrienden in februari 2005

Robin, 18-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Schitterend landhuis op loopafstand van het dorp ongeveer 1 km.

De doorgaande weg naar solden ligt voor de deur.

Maar je hebt er geen last van omdat je aan een nevenweg zit.

Je zit ook op loopafstand van Huben en het Funpark, dat ideaal is voor kinderen tm 10 jaar voor zowel de zomer als winter.

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhuis Friedl in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhuis Friedl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Landhuis Friedl scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.