Appartement Ban Blasing

Appartement Ban Blasing
Ban Blasing

• Ligging t.o.v. pistes6,0

2 reviews over Appartement Ban Blasing in het Nederlands

In het centrum gelegen appartementencomplex

Cindy, 21-6-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een goed verzorgd complex met parkeerplaatsen in de kelder, waartoe de gasten gebruik van mogen maken. Misschien een klein nadeel: er is maar 1 slaapkamer, dus voor de wat grotere gezinnen is dit appartement niet handig. wij hebben zelf 1 kind en dat gaat super goed. We hebben destijds van hun een campingbedje mogen lenen. De eigenaren zijn erg vriendelijk en staan overal voor open om hun gasten een goede vakantie te bezorgen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

schoon appartement

Cindy, 22-10-2008

1,5 jaar geleden hebben we 2 weken in dit app complex geslapen/geleefd. Met een baby van ruim half jaar. Van de toenmalige eigenaresse (helaas een maand geleden overleden) mochten we het campingbedje van hun lenen (was prive-eigendom). Je kan alles aan hun vragen en je kan het waarschijnlijk wel lenen van hun. Het is een mooi app, genoeg ruimte (vind ik). elke dag schone handdoeken, 1x per week schoon bedlinnen. Zeer groot balkon bij de juiste boeking. App. complex is in het midden van het centrum gelegen. Complex is voorzien van een grote kelder, waar je je eigen auto in kunt zetten, skikelder met verwarming. Ook voor de winter goed geschikt complex.
Gereisd anders in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ban Blasing in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ban Blasing zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ban Blasing scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.