Hotel Sonnleit'n ****

Hotel Sonnleit'n
Sonnleit'n
8,7

11 reviews over Hotel Sonnleit'n in het Nederlands

Heerlijk hotel vlakbij gondel naar het skigebied

Eric B, 14-2-2017

Het hotel dat naast de Sonnenbahn naar Fiss en Serfaus ligt, is een paar jaar geleden compleet vernieuwd. Het heeft een heerlijke wellness-ruimte. De verzorging is op basis van halfpension: een uitgebreid ontbijtbuffet, 's-middags na het skiën een "Jause" (hartige en zoete hapjes en soep) en 's-avonds een heerlijk 4-gangen diner. Het personeel is heel vriendelijk en de comfort-kamer die wij hadden lekker ruim en met een fijne inloopdouche. Kortom, echt een aanrader!
Gereisd met partner in januari 2017

gezellig hotel, maar onpersoonlijk en druk

IG, 27-12-2014

De kamers en het restaurant zijn gezellig ingericht en netjes. Zowel het ontbijtbuffet, de taart in de namiddag als het avondeten waren lekker en voldoende. Het hotel ligt vlak naast de skipiste en de gondelbaan naar Fiss.

Op de dame van het ontbijt na, was de bediening zeer onpersoonlijk. Zowel de kok/eigenaar, de man aan de receptie als de bediening 's avonds hadden weinig contact met de gasten. De bediening 's avonds was ook zeer vergeetachting en duidelijk het werk in een hotel niet gewend. Kinderen/tieners beschouwden de lift, gangen en saunaruimte als speelterrein en niemand zei er wat van. Onze eigen kinderen vonden de speelruimte niet leuk als de 'groten' er waren. De lift werd regelmatig bezet gehouden (niet handig als je met een kinderwagen naar boven wil) en de douche in de sauna diende om alles/elkaar nat te spuiten. En als wij er wat van zeiden, werd er gereageerd met "dit zijn stamgasten".

Bij de afrekening bleek er teveel aangerekend te zijn voor de kinderen.

Gereisd met vrienden in november 2014

Hotel aan Lift

Leo, 13-1-2014

Hotel Sonnleit'n in Ladis is een klein Hotel met een rustige huiselijke sfeer.

Het Hotel ligt naast de skilift die je naar het kinderparadijs "Berta" brengt

Dit Hotel ligt aan de rand van het zeer stille dorpje met weinig voorzieningen. Het personeel is kind en klantvriendelijk echter niet helemaal Oostenrijks hetgeen wat communicatie problemen geeft. De chef is zelf de meester in de keuken en het lukt hem elke dag weer een keurige maaltijd te bereiden voor zijn gasten. Keurig Hotel met veel vaste (STAM) gasten. Wij waren niet zo tevreden over onze kamer daar deze t.o.v. van andere komfortkamers, donker en "verstopt" in de bergwand lag. (17) Over het algemeen leuk goed verzorgd hotel met hardwerkend personeel vooral de kamermeisjes. Keurig!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

degelijk klein hotel op goede locatie

frank, 13-8-2011

Kleiner hotel, degelijke kamers en schoon. Eten wat te serieus, mag speelser, relaxter. Ontbijt prima. 50 meter van de cabine lift naar Fiss. De SuperSommerPas was een aanrader. Die zat bij ons bezoek bij het halfpension inbegrepen. Daardoor neem je makkelijker de liften naar andere gebieden. Het is overal zeer degelijk en schoon maar wel erg toeristisch. Om je kinderen aan Oostenrijkse vakanties te laten wennen is het een erg goed gebied. De Apfelstrudel in het bergrestaurant Lassida boven Serfaus was perfect. Het alpen pretparkje in Fiss met de Fisser Flitser en de Fisser Flieger waren populair bij de kids en de ouders maar maakt het wel een zeer georganiseerd gebied. Leuke echte wandelingen voor kinderen zijn bijvoorbeeld de Fisser Gonde en de Hexenweg. Er zij zelfs wandelpaden speciaal voor wandelwagens.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Fantastisch hotel met geweldige service

kim, 15-3-2011

Dit jaar weer voor de tweede keer naar dit kleinsschalige hotel geweest met onze dochter van 1 jaar oud. De kamers zijn groot, modern en zeer schoon. Het heerlijke diner is elke dag vanaf 19:00 uur. Dit vonden we te laat voor onze dochter, zij kreeg elke dag om 17:00 uur van de eigenaar een heerlijk maaltje. Daarnaast werd een van ons ziek met hoge koorts. We werden goed verzorgd door de vriend van de eigenaar, hij is arts. Al met al zeer vriendelijk en behulpzaam eigenaar met personeel!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Voor herhaling vatbaar

Anja Bekkers, 25-8-2010

Wij hebben enkele hele fijne dagen bij Hotel Sonnleit'n doorgebracht. Vriendelijk personeel, hele goede keuken. Het hotel ligt direkt aan de skipsiste, voor ons erg belangrijk. Wij gaan zeker in de winter terug.
Gereisd met partner in augustus 2010

Geweldig kleinschalig hotel

Karin, 15-8-2010

Sonnleit'n is ons erg goed bevallen. De ligging is rustig met mooi uitzicht op de bergen rondom. De maaltijden zijn verfijnd van smaak en strelen het oog. Vakwerk van de kok! Mathias is een goede gastheer, het heeft ons aan niets ontbroken. Het hotel is tot in de puntjes verzorgd en schoon. Wij hadden een doppelzimmer met balkon. De kamers zijn modern ingericht met veel hout. Elke kamer heeft een bijzondere inrichting. Het hotel ligt ook gunstig om de auto te laten staan. De bushalte is voor de deur zodat ook Fiss en Serfaus snel bereikbaar zijn. De lift is nog geen 50 meter van het hotel en brengt je ook naar Fiss. De wandelbus en zomerliften zijn gratis. Ladis is het kleinste dorp van de drie op dit zonneplateau. Zeer gemoedelijk en autenthiek. We gaan zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in juni 2010

gezellige hotel, pracht plek!

Paul en Joyce, 25-2-2010

We hebben dit hotel op de reacties geboekt en acht te zegen dat het ons erg goed bevallen is. zeer mooie locatie direct naast de gondel en je kan tot het hotel skieen.

Wij zijn met onze kids van 6 en 7 geweest en zijn zeer kind vriendelijk, het eten is zeer goed bevallen, zowel ontbijt met hoe je je ei gebakken wil met fruit en lekkere broodjes en s'avond 5 gangen diner met een apart kindermenu, als de kinderen echt iets niets lusten maken ze wat anders voor ze klaar. klein schalig sauna, stoombad en infra-rood sauna, maar wel goed schoon en netjes. De kamers zijn niet echt heel groot (zeker niet met ze viertjes op een kamer), maar wel goed schoonje. Zeker om hier weer eens naar toe te komen.

Paul en Joyce

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

prijskwaliteit verhouding is prima

M. van der Meij, 18-1-2010

Dit hotel is zeer goed bevallen. We hadden een 2pk + 4 pers. app. die met een tussen halletje met elkaar verbonden waren. De kamers waren goed, ruim en netjes! Iedere ochtend lagen de dekbedden weer anders gedrapeerd en waren de pyama's gevouwd in een zwaan of iets anders leuks. Zeer attent kamer- en restaurantpersoneel. Met mijn koemelkallergie hebben zij er toch voor kunnen zorgen dat ik toch heerlijk heb gegeten.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Echt goed!

Frank, 27-3-2009

Verbleven met 12 personen in dit hotel. Supervriendelijk personeel en eigenaar, uiterst behulpzaam en attent.

Kamers ruim en v.v. alle gemakken.

Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en omelet of spiegeleitje naar wens.

Avondeten met menukeuze (5 gangen) ook zeer goed.

Direct aan de piste, 1 minuut naar de lift.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnleit'n in Ladis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnleit'n zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonnleit'n scoort een 8.67 uit 10 op basis van 11 reviews.