Appartement Am Burgsee ***

Weer vandaag-2°-4°

2 reviews over Appartement Am Burgsee in het Nederlands

Aanrader!

A., 24-7-2013

Appartement ligt op een prachtige plek aan de rand van het dorpje. Aan het meer, vlakbij de burcht. Appartement is ruim genoeg voor 4 personen (maar kan ook voor 6 worden geboekt, dan is het klein). Goed ingericht, comfortabel, schoon, gezellig. Vriendelijke gastvrouw. We dachten dat we wat weinig handdoeken kregen, maar konden die gewoon ruilen voor schone. Kids kunnen spelen rond het huis (trampoline, pingpongtafel, rubberbootje voor op het meertje en wat dingen voor kleine kinderen). Goede keuken. Prima om zelf in te koken. Restaurant naast de deur is echter ook prima niet te duur. Kleine supermarkt op loopafstand, grotere in Fiss of Reid. In het gebied is ongelooflijk veel te doen voor gezinnen met kids van alle leeftijden. Een week was te kort om alles te doen en zien wat we wilden, dus we komen zeker hier terug!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Zeer mooi appartement

oosterijker, 26-7-2012

Zeer mooi appartement in 2011 geheel gerenoveerd.

Mooi ligging aan meer.

Eigenaar is behulpzaam, en maakt mooie wandelingen bij goed weer.

Prijs/kwaliteit uitstekend.

Speelruimte voor de kinderen buiten en binnen,

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Am Burgsee in Ladis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Am Burgsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Am Burgsee scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.