Camping Seeblick Toni *****

Camping Seeblick Toni
Seeblick Toni

154 reviews over Camping Seeblick Toni in het Nederlands

mooie camping met prachtig uitzicht

H van Gemert, 25-8-2017

Wij hebben 10 dagen een bungalow gehuurd. Deze zijn aan de krappe kant en staan vrij dicht op elkaar. Echter buiten hadden wij genoeg terras ruimte en de inventaris was uitgebreidt en het was prima schoongemaakt. De camping zelf heeft een goed restaurant waar wij heerlijk gegeten hebben. Het zwemmer is heerlijk en er is een ligweide bij. De animatie voor de kinderen is zeer uitgebreid met de hele dag door activiteiten of ze kunnen zelf knutselen of in de grote ballenbak. Ook een leuke speeltuin achteraan de camping met een waterspeelplaats. In het dorpje kramsach weinig te doen wel 2 supermarkten. Omgeving is prachtig en veel te doen . Dagje inssbruck zeer de moeite waard. Slot stratzberg, hexenwasser ( mooie bergwandeling met kinderen met de skilift omhoog , en allerlei waterspeelplaatsen) wildpark aurach, kleinste stadje rattenberg op nog geen 10 minuten. Kortom genoeg te beleven om hier zeker nog eens terug te gaan. Vollop zon gehad.

Zeer onvriendelijk

Robbert, 10-8-2017

De camping is prima, 10 minuten van de snelweg. Onderweg vanuit Italië gebeld of er plek was. Er bleek een plekje te zijn. We mochten komen. Maar wij hoefde onze gegevens niet achter te laten. Toen wij aankwamen vertelden dat wij gebeld hadden was er in eerste instantie geen plek omdat wij niet gereserveerd hadden. Kregen gelukkig toch een plek. De tweede keer eten in het restaurant werden we erg onvriendelijk geholpen door de serveerster. We moesten snel onze bestelling doorgeven maar wij vroegen of ze iets later wilden terugkomen omdat wij nog geen keuze gemaakt hadden. Er werd door de serveerster gezucht en gesteund. Moest wel drie keer om de rekening vragen voordat ik hem kreeg. Toen ik mijn bankpas liet zien werd geïrriteerd verteld dat er niet gepind kon worden (terwijl ik de dag ervoor dat ook gedaan had). Dus ik heb toch gepind. Maar er kon niet eens een bedankt of fijne avond meer vanaf. Omgeving is supergaaf. Veel te doen. Maar dan zou ik een andere camping zoeken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Voor kinderen een heerlijke camping.

Lonneke, 8-8-2017

Het animatieteam doet echt leuke activiteiten. Het knutselen is echt leuk, en 's avonds zijn er teamspelletjes ook voor wat oudere kinderen. De ruimte van de kidsclub is ook open voor en na activiteiten, daar ligt veel materiaal zodat er echt voor ieder iets te doen is. Bevlogen Patrick en Jessica hebben onze kinderen een goeie week bezorgd.

Verder voldoet de camping wel aan onze eisen wat betreft voorzieningen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Seeblick Toni bij:

Hadden er meer van verwacht!

HF, 7-8-2017

Een 5 sterren camping? Behorende bij een groep die zich top noemt? Misschien jaren geleden, toen de normen nog heel anders waren. Receptie zeer verouderd, niet vriendelijk. Seeblick? Niet gezien door dat 90% van plekken achter een hoge heuvel ligt, hierdoor meer moeilijk te benaderen. Sanitair in tweede gebouw veel minder dan gebouw waar ze mee adverteren, ook altijd vies. Kinderclub doet z'n best maar echt voor kleine kinderen. Skelters zeer verouderd. Restaurant ongeorganiseerd, eten oké. Vampingwinkel moet vers produkyen beter afdekken, nu vol met wespen. Een hele onrustige camping. Elke dag komen en gaan er mensen, en dan bedoel uk wel zeker wissel van 50 tal plekken. Eigenlijk een passantencamping. Eigenaar rijd hele dag op golfkarretje rond en doet verder weinig. Geen aanrader van ons uit!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie camping maar personeel laat te wensen over

Peter, 5-8-2017

Mooie camping op een prachtige locatie.

Bij aankomst meteen naar onze plek geleid. Dat was ook het enige positieve personeel dat we zijn tegengekomen.

De mensen lijken er niet op uit te zijn je het naar je zin te maken. Zowel bij receptie als bij het restaurant. De laatste was zeer slecht georganiseerd met als resultaat lang wachten. Kwaliteit van het eten was wel ok.

De bandjes waren op en hebben we ook nooit gezien. Sanitair was verder erg netjes.

Vooral door de manier waarop we bij receptie en in het restaurant zijn benaderd zullen wij hier niet meer terugkeren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goede verzorgde camping

Corrien, 29-7-2017

Restaurant is voortreffelijk. Zeer vriendelijk personeel.

De plaatsen zijn prima. Je kan er heerlijk rond het meer lopen.

Wij zijn hier al een aantal jaren geweest en staan dan meestal een paar dagen en dan gaan wij weer verder.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima camping

Ramona, 29-7-2017

Seeblick Toni is een erg leuke gezellige camping op een schitterende plek in Tirol
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

camping slecht

Elke Cuypers, 23-7-2017

omgeving was mooi

Camping zelf was slecht, personeel restaurant werkte precies tegen hun zin, als je alleen iets wilde drinken en niets eten, dat lieten ze goed merken.

ons hadden ze met de tent helemaal achteraan op achterste plaats gedumpt precies, daar was de parkeerplaats voor de mensen die voor 1 nacht bleven staan en de dag nadien verder reden .ookal was er boven plaats.

de activiteiten voor de kids waren super , vooral de begeleiding voor de kinderen was zeer vriendelijk en gemotiveerd, geen negatieve punten hier omtrent .wel de werking met de bandjes was niet goed .

voor ons geen camping om een 2de keer naartoe te gaan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Erg mooie camping

Tt, 22-7-2017

Hier een aantal nachten verbleven op doorreis .

We werden bij de ingang opgewacht en voorgereden naar onze plaats ,erg prettig.

Zeer vriendelijke medewerkers en leuk animatie team.

Zeer schoon en mooi sanitair,zeker ook wat speciaal voor de kinderen is gemaakt.

Je krijgt gratis de alpbachtal kaart waarmee je leuke dingen in de omgeving kan doen.

Strand aan het meer stelt helaas niet veel voor en er is verder ook geen zwembad.

Mooie camping met mooie omgeving maar wel zeer prijzig.

Zeer hondvriendelijk met gelijk naast de camping een hondenuitlaatpad.

Gereisd anders in juli 2017

Perfekte camping in mooie omgeving.

Jos Boerboom, 27-6-2017

Prima ruime staanplaatsen met mooi uitzicht op de bergen. Uitmuntend sanitair. Fijne restaurants.Rustige camping en fijn zwem meer.

Uitermate vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Seeblick Toni bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seeblick Toni in Kramsach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seeblick Toni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Seeblick Toni scoort een 8.02 uit 10 op basis van 189 reviews.