8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

2 reviews over Chalet Kirchberg in het Nederlands

Super

Greta Krooneman, 26-7-2009

Wij zijn met negen volwassenen (familie), en een kind van drie geweest. Het chalet ligt op een mooie plek, op loopafstand van het station en een geweldige warme bakker. 's Ochtends had de bakker al een zak met broodjes voor ons klaarliggen. Wat een vriendelijke mensen toch in Oostenrijk. We gaan ieder jaar naar Oostenrijk en telkens ergens anders heen maar dit is een plekje waar we nog wel een keer willen vertoeven. Het chalet is modern ingericht. Het koffiezetapparaat heeft geen gebruiksaanwijzing en (geloof het of niet) wij zijn best slim, maar kregen het ding niet aan de praat. De stortdouches zijn geweldig. Zeker de tweepersoons douches. Bij de televisie moet je even goed zoeken naar de juiste zenders maar de Nederlandse zitten er echt wel op. Kirchberg heeft een geweldig buitenzwembad en als het slecht weer is kun je Kitzbuhel naar het binnenzwembad. Wandelen is ook te doen voor mensen die vlak willen lopen. Je loopt dan langs de rivier waar ze een mooi pad hebben aangelegd.
Gereisd met vrienden in juni 2009

Familie van de Sande, 13-6-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn net terug van Kirchberg en had een leuke verblijf in Chalet kirchberg. Het huis was ruim en netjes ingericht. Er is een wasmachine in de kelder en de keuken had ook alles wat je nodig had (behalve een goed koffiezetapparaat). Ons dochter van 4 jaar had het ook naar haar zin want er is veel speelgoed en en dvd speler aanwezig. De locatie is zeer goed want alles is dichtbij. Maar 5 min. lopen naar de centrum. Wij zullen nog een keer terug gaan. Groetjes aan Christina en Milan.
    Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Kirchberg in Kitzbühel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Kirchberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Kirchberg scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.