Hotel Traublingerhof ***

8,5

WebsiteLink naar website

• Ligging t.o.v. pistes7,6

90 reviews over Hotel Traublingerhof in het Nederlands

Prima hotel voor een nachtje

Maud, 21-8-2016

Inchecken via automaat prima. Kamer was netjes, tweepersoons bed en stapelbed. Helaas geen WiFi op kamer alleen bij ingang. Geen personeel gezien, doet een beetje kil aan daardoor. Maar voor een nacht was het prima. In dorpje voldoende restaurantjes en supermarkt met ontbijtcafeetje.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

donkere kelder

Sandra, 14-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een online check in hotel. Er komt geen personeel aan te pas. Voor ons te onpersoonlijk. We moesten het hele pand door en kwamen tenslotte in een donkere kelderkamer terecht. Alles is heel gedateerd. Het gedeelte waar de kinderen moesten slapen had geen enkel daglicht. In de douche/toilet kon je je nauwelijks bewegen. Het handdoekenrek viel bijna op de grond. Onder de douche ging de straal de andere kant op. Meerdere tegels zijn kapot. Aan de achterzijde van het pand konden wij buiten "zitten"op vieze stoelen met uitzicht op een muur van een ander bedrijfspand.

Bij een Oostenrijks hotel verwacht je iets anders dan dit, namelijk degelijkheid, gemoedelijkheid, balkonnetje voorzien van geraniums met uitzicht op de bergen.

Echt niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

geweldig

maja, 5-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

super gezellig hotel, vriendelijke mensen, heerlijk verzorgt eten en brandschoon voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in augustus 2015

heel goed hotel

elco maasdam, 2-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zijn 3x met wintersport geweest al weer geboekt voor volgend jaar heel gezellig hotel met familiare sfeer. Eten en bediening goed. Gaan hier nog jaren terug komen.
Gereisd met vrienden in januari 2015

Leuk familiehotel met een heerlijke keuken!

mevrouw Schreurs, 17-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ook goede service; zouden hier graag nog eens terug komen!
Gereisd met vrienden in januari 2014

Heerlijk hotel.

Pien, 4-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel Traublingerhof is een gemoedelijk hotel met zeer vriendelijk personeel, ontzettende lekkere keuken. Een echt thuis in de vakantie.

Sfeer in het hotel is heel fijn.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Super Hotel! aanrader!

Tom, 20-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

hotel traublingerhof is een aanrader, mooi hotel, makkelijk/vriendelijk personeel, mooie welness, en zeer goed eten.
Gereisd met vrienden in januari 2002

Komen we zeker nogeens terug

Klas en Jolanda, 9-8-2013

Wij waren hier voor de eerste keer, maar hopen zeker nogeens terug te komen.

Het is een hotel waar je je direct thuis voelt, geen poespas, je wordt op je wenken bediend, de prijs is zeer te doen, het vel wordt zeker niet over je neus gehaald.

Is er dan helemaal niets aan te merken, het bed kraakte, dat was dan wat minder.

De eigenaren kunnen er ook niets aan doen dat een van hun gasten een kind van een jaar bij zich hadden die uitgerekend elke avond onder het diner moest janken.

Het eten was goed, het drinken betaalbaar,

Gereisd met partner in juli 2013

Het was heel goed!!!

anneke, 6-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het was voor ons heel goed.Rustig zoals we hadden gehoopt.Maar te kort.Het eten was super.Bediening goed. En een warm onthaal.Zeker een aanrader!!!Met de auto reden we naar de piste maar dat was ook geen probleem,genoeg parking en niet ver van het hotel...

We gaan zeker nog terug.....zeker zijn sterren waard....

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

mooie plek

bernadettesegers, 25-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

goed hotel goed eten grote porties
Gereisd met partner in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Traublingerhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Traublingerhof in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Traublingerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Traublingerhof scoort een 8.47 uit 10 op basis van 91 reviews.