• Ligging t.o.v. pistes3,7

6 reviews over Appartement Scherrhof in het Nederlands

fam. Luiten, 10-10-2006
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij zijn er in februari 2006 geweest. Prachtige appartementen! Goede prijs/kwaliteitverhouding! Skibus aan de overkant, echter deze gaat minder dan 1 keer per uur. Maar met eigen auto naar de gondel is goed te doen, volop parkeergelegenheid. Grote supermarkt op 100 meter. Naar dorp lopen is ongeveer 15 minuten.
    Gereisd anders in oktober 2006

Fam Zandbergen, 12-3-2006
    • Ligging t.o.v. pistes3

Wij hebben hier echt genoten wat een prachtige apartementen.Voor dit geld is het gewoon niet te geloven.

Echt een aanrader hoor wij gaan zeker weer hiernaar terug.

Gereisd anders in maart 2006

Angela Zandbergen, 20-1-2006
      • Ligging t.o.v. pistes3

Ik wil dit wel even toelichten hoor;

ik ben al meerdere keren met verschillende mensen in Scherrhof geweest en het bevalt mij prima. Nu maar hopen dat er aankomend zomerseizoen nog genoeg plek is voor ons.

In de winter ben ik hier nog nooit geweest, maar wintersport trekt mij ook niet zo, ten eerste vind ik het belachelijk duur allemaal en ten tweede ben ik geen wintermens.Alleen zou ik dan gaan voor de apres ski, dat lijkt mij dan wel weer heel erg leuk, muziek/dansen/lol maken, daar benik altijd voor in.

Gereisd anders in januari 2006

Saartje, 25-2-2004

Het ligt aan een vrij drukke weg naar Brixen.

Wij zaten op de derde verdieping en hadden een zeer groot balkon voor ons alleen.Ook was het uitzicht schitterend, we keken op de bergen en de spoorlijn van Kitzbühel naar Brixen.

Alleen het centrum ligt ongeveer 10 minuten lopen van het appartement .

Wij waren zeer tevreden over het appartement want we zijn er 2 maal op vakantie geweest.

In het complex is helaas geen lift, dus voor mensen slecht ter been zijn aangewezen om een appartement op de begane grond te huren.

Gereisd anders in februari 2004

ikke, 24-2-2004

jammer dat de sleutels aan de andere kant van het dorp gehaald moeten worden.. Verder goed appartement, wel wat ver uit het centrum
                Gereisd anders in februari 2004

Jan |Bruinewoud, 23-10-2003

Omdat er stallen met vee achter liggen krijg je er een fijne boerenlucht bij. Dringt niet door in het appartement. Gewoon een goede accomodatie.
                    Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Scherrhof in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Scherrhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Scherrhof scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.