Appartement Santa Barbara

• Ligging t.o.v. pistes6,0

2 reviews over Appartement Santa Barbara in het Nederlands

Mooi uitzicht. Echt Oosterijks

tm, 17-2-2013

Als je een modern appartement zoekt dan is dit geen goeie keus, maar als je je echt in Oosterijk wilt voelen kan je niet beter krijgen, Schoon, alles aanwezig, ruime badkamer en slaapkamer, mooi balkon, vriendelijke eigenaar.
Gereisd met partner in augustus 2012

Adrie Huffmeijer, 26-11-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

We zijn met 2 personen in 2005 in februari op bezoek geweest. We waren er voor de derde keer. De auto kon je goed pakeren onder een afdak en de mensen waren erg vriendelijk. Het appartement was schoon en netjes. De afzuigkap was een gemis. Het appartement was altijd goed warm. De badkamer was ruim en de slaapkamer was groot genoeg om een weekje te slapen. De TV aansluiting was volgens het oude analoge systeem zodat je de lokale zenders kon bekijken.

Al met al een fijne vakantie. We gingen elke dag wandelen. Skieen deden we niet. Er was een goed restaurant op ongeveer 300 meter. Daar was ook de bushalte.

Gereisd met partner in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Santa Barbara in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Santa Barbara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Santa Barbara scoort een 7.67 uit 10 op basis van 2 reviews.