• Ligging t.o.v. pistes6,0

3 reviews over Vakantiehuis Rass in het Nederlands

A.J. Valentijn, 14-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5

Schitterend appartement, grote, compleet ingerichte keuken met ruime zithoek, rainte oven en koelkast. Goed sanitair en slaapkamer, alleen zijn de bedden vrij hard en het is aan te raden om een eigen kussen mee te nemen. Ook is de kamer af te raden voor reisgezelschappen groter dan 2 personen aangezien de slaapbank in de keuken erg klein is (
Gereisd met partner in januari 2008

ELL EN BEE, 11-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

geweldige vakantie gehad! zaten hier 17-25 februari. Frau Rass is erg vriendelijk, ook 's ochtends! Gemoedelijke sfeer, alles aanwezig en schoon. Wel een stukje lopen maar we hebben de skies in depot gezet, dat scheelt sjouwen. skigebied nog steeds geweldig en waren blij dat we niet in Alexander zaten.

Volgend jaar weer terug??

Gereisd anders in maart 2006

fam.de boer, 11-1-2006
    • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier de eerste week van januari 2006 geweest. Het app. waarin wij zaten was niet groot, maar alles was aanwezig, zelfs een oven en magnetron, heel schoon,prima verblijf hier.

Het appartement ligt net iets buiten het centrum. De eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam.

Alleen het lopen naar de skibus was ongeveer 400 meter.

Prima verblijf voor niet al te veel geld, aanrader!!!

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rass in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rass zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Rass scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.