Pension Maria Rose ***

3 reviews over Pension Maria Rose in het Nederlands

Gemütlich!

Monique, 10-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een van alle gemakken voorzien pension, wel een beetje oud, maar mag de pret niet drukken.

Het was schoon en het ontbijt en avondeten was super.

Ik brak mijn been en ze waren meteen bezorgd, echt meteen vragen toen ik binnen kwam of ik iets wilde of iets nodig had.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Goede service en vriendelijk personeel!

Marije, 3-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren hier 2 nachten op doorreis. Wat ons opviel was de service en gastvriendelijkheid! Als we iets nodig hadden, moesten we het gewoon vragen. Ook naar de balkondeur die wij niet open kregen werd gelijk naar gekeken terwijl wij aan het ontbijten waren. 's Avonds kun je in de "huiskamer" nog een drankje pakken uit de minibar (wel tegen betaling)

Vlakbij de Fleckalmbaan en de Badensee gelegen, en ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum van Kirchberg. Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2013

Mooi gezellig pension

jan, 21-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij waren hier in de voorjaarsvakantie 2009, en hebben er een supervakantie gehad.

mooie knusse kamers.

ook een gezellige stube om na het eten even na te borrelen

Gereisd met vrienden in februari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Maria Rose bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Maria Rose in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Maria Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Maria Rose scoort een 8.91 uit 10 op basis van 3 reviews.