5,7

13 reviews over Pension Mahlhausen in het Nederlands

Redelijk oke

Marjan , 13-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik ben hier samen met me vriend geweest met de kerst 2008. Onze kamer was boven het pool gedeelte van de kroeg dus het geluids overlast viel bij ons nog wel mee.. maar de mensen in de kamer tegen over ons konden vol op mee genieten! als je niet boven het kroeg gedeelte zit is het wel te doen maar je moet geen lichte slaper zijn en anders echt oordoppen mee!!

De kamer zelf was super simpel maar alles deed het, de douche was trouwens heerlijk!

Het ontbijt is kwa eten goed maar je zit met ze alle aan een tafel dus als piet en marie om 8 uur zijn geweest en jij kom om 9 uur dan staat hun zooi er nog! en als je pech heb zijn alle borden gebruikt en dan moet je weer om schoon borden leuren en daar zijn ze niet zo snel in.. De gasten die in dat hotel zitten krijgen wel alles en goeie services dus je voelt je daar een beetje de mindere groep!

Over het algemeen is het redelijk goed!

Gereisd met partner in februari 2009

Annemarie Vink, 8-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mahlhausen is goed te doen voor jongeren, zit boven een kroeg, waar wij bijna geen last van hadden! ontbijt en inchecken moet wel in ander hotel, maar is echt prima! Locatie van het hotel is ook echt goed, vlak bij het uitgaansleven en de bussen richting de piste, kamers waren best ruim en simpel ingericht! Voor jongeren een echte aanrader! Gezinnen met kinderen kunnen hier beter niet heen gaan.. Ik heb het hier top gehad samen met een vriendin
Gereisd met vrienden in maart 2008

J.O. Jansen, 4-10-2007

Slechte ontvangst. Zelf uitzoeken. Oud meubilair.Krakende vloeren en bedden. Slechts 2 kookplaten. Geen vaatwasser, en niet vernieuwd zoals beloofd door touroperator.
Gereisd met partner in september 2007

Pronk, 28-8-2007

Kirchberg is een leuk dorp in de zomer.

Pension valt tegen, slechte ontvangst bij aankomst, zoek het maar uit!

Niets is compleet, alles is half. Vernieuwde kamers?? wij hebben er niets van gemerkt.

Gereisd anders in augustus 2007

Nijhuis, 7-8-2007

het was totaal niet wat er in de reisgids stond.

niet gerenoveerd oud en versleten!smeringe vloer enz... beddegoed goed!

matras ledikantje en dekbedje ERG VIES!! veel ruimte geen rustige ligging(vlak aan de straat dicht bij een pub)(max 8 persoon zomer 2007 onderste verdieping )

Gereisd anders in augustus 2007

N. van Dongen, 27-7-2007

Leuk pension. Wij zijn in de zomer geweest. Af en toe willen ze nogal lawaai maken in de bar onder de kamers. Dit kan tot half 5 in de ochtend doorgaan, hoewel de bar om 2 uur sluit?! Lastig als je kleine kinderen hebt. Verder een nette basic kamer voor weinig geld. Helaas geen stoeltjes voor op balkon. Had wel fijn geweest, wij hadden warme dagen.
Gereisd anders in juli 2007

Bob, 25-5-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

Er zijn geen kamers naast de bar alleen erboven en daar zaten wij. Kirchberg staat bekend om de apres ski maar daar is in deze bar nauwelijks sprake van. Mensen die voor hun rust komen kunnen uberhaupt beter een ander dorp kiezen. Het ontbijt is idd in een ander hotel maar dat is slechts 50 meter lopen. Avondeten hoef je niet bij te boeken zodat je in het dorp van de ruime keuze gebruik kunt maken. De ligging ten opzichte van de liften is niet goed maar dat geldt voor vrijwel alle accomodaties in het dorp omdat de gondel nu eenmaal alleen per auto of bus bereikbaar is. De kamers zijn prima voor de weinige tijd die je hier zou moeten besteden op je vakantie. Ikzelf ben overigens 44 dus dit is geen relaas van een feestende jongere.
Gereisd anders in maart 2007

Anouk, 27-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

De kamers zijn erg standaard, maar goed schoon. Wij hebben veel hinder ondervonden van de bar onder het pension, maar hebben er achteraf ook om kunnen lachen. Het eten in Pension Brau was prima.
Gereisd anders in februari 2007

Vivian, 19-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes4

Afgelopen 10 februari zijn wij op wintersport geweest in Oostenrijk. Ons verblijfadres was Mahlhausen.... wat een vreselijk appartementencomplex. Wij hadden de kamer naast apres ski bar de boomerang en het was zo onverzorgd, vies en kindonveilig. Stopcontacten waar bedrading uit hing, bedden die uit elkaar vielen, smerige keuken, stof, zand, gruis op de vloeren... kortom vreselijk. Gelukkig zijn wiij door de reisorganisatie binnen twee uur onder gebracht bij een ander appartementencomplex en dat was Hartmann ferien... SUPER!! Dit maakte de start weer goed...

Mahlhausen = geen aanrader!!!!

Gereisd anders in februari 2007

Ferry, 6-11-2006
  • Ligging t.o.v. pistes5

De kamers zijn i.d.d. erg basic. Het eten is goed, maar wel in een ander hotel het ontbijt en in weer een ander hotel het avondeten. Ik vind dat je toch teveel last hebt van de apres-ski bar onder het pension. De ligging t.o.v. de pistes is matig, je moet alleen al voor de bus een heel eind lopen.
Gereisd anders in november 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Mahlhausen in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Mahlhausen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Mahlhausen scoort een 5.69 uit 10 op basis van 13 reviews.