Hotel Lifthotel ***

230 reviews over Hotel Lifthotel in het Nederlands

Super

H Berens, 20-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed eten, goede kamers, vriendelijk personeel, receptie behulpzaam.
Gereisd met partner in september 2017

Grandioos

Hanny, 2-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel in een echte aanrader, en ik kan geen minpunten bedenken. Alles klopt gewoon, het is super schoon en de bediening is heel aardig.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Goed hotel

Anita lansdaal, 8-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Totaal niet eens met de negatieve reacties! Wij zijn nu voor de tweede keer geweest in het lift hotel en alweer goed bevallen ! Nee idd geen gratis lunchpakket maar als je wil kun je gewoon in het hotel lunchen !! En er werd een hoop weggegooid door de mensen die voorheen een hoop lunch klaarmaakte !! Wij vinden het personeel echt heel aardig !! Kamers zijn goed en worden goed schoongemaakt ! Het menu is ook heel goed en er is keuze genoeg ! Ik heb 1 keer patat op in 9 dagen dus zeker niet elke dag zoals sommige zeggen !! Kortom wij gaan volgend jaar weer!!onze kinderen vonden het ook geweldig !

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lifthotel bij:

Erg leuk hotel en vriendelijk personeel

fam van Klaveren, 5-8-2017

Goed hotel en het personeel was ook erg vriendelijk.

Leuke dingen te doen in de omgeving.

Kamers worden iedere dag schoongemaakt, en zijn erg ruim

Geweldig

Stamper, 3-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer mooi hotel...prijs kwaliteit scoort het erg hoog....mensen die een slechte beoordeling geven willen voor een dubbeltje op de 1e rang zitten.

Uitgebreid ontbijtbuffet

Middageten moet je je voor opgeven en is echt niet elke dag patat

Middag 2 soorten taart en ijs

Avond buffet of van de kaart kiezen. ..kids buffet.

Zeer gevarieerd. ..veel Nederlanders

Personeel is prima

Kamers lekker ruim en schoon

Omgeving echt top

Goed hotel.

Fam.Nieland, 30-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Komen hier ook al jaren.Jammer dat er negatief beoordeeld wordt. Je kan als je in het hotel blijft s,middags een lunch krijgen. En ook wij hebben vaak genoeg gezien dat er hele lunchpakketten werden weggegooid. Of men smeerde broodjes voor een lunchpakket met wel 4 plakken beleg.

Verder hebben we weer een fantastische vakantie gehad. Super schone kamer en het eten als vanouds. Keuze uit 3 menu,s en 2 keer per week een heerlijk buffet. En niet te vergeten de toetjes,heerlijk.

Voor de kinderen dagelijks een kinder buffet.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig hotel

Fam.Jansen, 30-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij komen hier al 13jaar!er is betreffende de lunchpaketten iets veranderd,waarom?mensen nemen 3_4of 5belegde broodjes mee waarvan er verschillende in de prullenmand belanden!

Geconstateerd is dat er ongeveer.150!! belegde broodjes per dag weggegooid werden.Ook hier geldt weer,de goeie moeten onder de kwaaie lijden.

Tip:neem een elektrice koelbox mee naar uw kamers,en doe daar wat boodschappen in.

Fam.Jansen

Gereisd met partner in juni 2017

Anders dan voorgaande jaren..

Stefan van Dijk, 19-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de 4de keer naar het Lifthotel geweest. Anders dan andere jaren. Personeel is jong en zegt liever niets. Receptie is niet vriendelijk en helpt 3 mensen tegelijk bij aankomst (geen gevoel van wees welkom). Eten is 's sochtends uitgebreid, 's middags geen zakjes meer om brood mee te nemen maar voor 8 euro p.p. kan je het meenemen (belachelyk duur). In plaats daarvan is er smiddags patat (zo goed als elke dag). Kamers zijn verouderd en moeten opgeknapt worden. Terras is wel vernieuwd en echt mooi geworden en ook leuk dat er 1x wat georganiseerd werd savonds (dit doen ze helaas te weinig). Verder is er voor kinderen genoeg te doen en is de omgeving en uitzicht prachtig.

De moeite waard om hier te zijn, maar wel minder dan voorgaande jaren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gezellig en vriendelijk familiehotel

JwtJet, 15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het lifthotel is gezien de prijs een heel fijn en goed hotel met vriendelijk personeel.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Het is wel anders geworden....

Ellen Kloeze, 28-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij vonden het hotel op zich wel goed (we komen hier al 5 jaar). Dit jaar is het niet meer mogelijk zelf een lunchpakket samen te stellen. Je kunt een lunchpakket kopen a 8 euro pp!!! Jammer want dat maakt dat je je elke dag eerst druk moet maken om even ergens een broodje te kopen (wij deden dit in het dorp Kirchberg achter het gemeentehuis. In de supermarkt daar smeren ze lekkere broodjes en niet duur. Voordat je dus op pad kunt (wandelen of iets dergelijks) ben je zo weer een uurtje verder. Het saunagebeuren is daarentegen vernieuwd en ziet er super uit. Meerdere sauna's en was top voor elkaar. De vriendelijkheid van het personeel is goed. De meesten zijn beperkt wat de duitse taal betreft, waardoor je soms de indrukt krijgt dat ze niet vriendelijk zijn. Voor wat betreft de baliemedewerkers, tja, de meesten zijn vriendelijk en behulpzaam. Maar er zijn ook een paar dames, die nog nooit van klantvriendelijk hebben gehoord en wij kunnen het weten, want we komen er immers al 5 jaar!
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lifthotel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lifthotel in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lifthotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lifthotel scoort een 7.94 uit 10 op basis van 238 reviews.