7,8

• Ligging t.o.v. pistes8,1

223 reviews over Hotel Lifthotel in het Nederlands

Anders dan voorgaande jaren..

Stefan van Dijk, 19-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de 4de keer naar het Lifthotel geweest. Anders dan andere jaren. Personeel is jong en zegt liever niets. Receptie is niet vriendelijk en helpt 3 mensen tegelijk bij aankomst (geen gevoel van wees welkom). Eten is 's sochtends uitgebreid, 's middags geen zakjes meer om brood mee te nemen maar voor 8 euro p.p. kan je het meenemen (belachelyk duur). In plaats daarvan is er smiddags patat (zo goed als elke dag). Kamers zijn verouderd en moeten opgeknapt worden. Terras is wel vernieuwd en echt mooi geworden en ook leuk dat er 1x wat georganiseerd werd savonds (dit doen ze helaas te weinig). Verder is er voor kinderen genoeg te doen en is de omgeving en uitzicht prachtig.

De moeite waard om hier te zijn, maar wel minder dan voorgaande jaren.

Gereisd familie in juli 2017

Gezellig en vriendelijk familiehotel

JwtJet, 15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het lifthotel is gezien de prijs een heel fijn en goed hotel met vriendelijk personeel.
Gereisd familie in april 2017

Het is wel anders geworden....

Ellen Kloeze, 28-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij vonden het hotel op zich wel goed (we komen hier al 5 jaar). Dit jaar is het niet meer mogelijk zelf een lunchpakket samen te stellen. Je kunt een lunchpakket kopen a 8 euro pp!!! Jammer want dat maakt dat je je elke dag eerst druk moet maken om even ergens een broodje te kopen (wij deden dit in het dorp Kirchberg achter het gemeentehuis. In de supermarkt daar smeren ze lekkere broodjes en niet duur. Voordat je dus op pad kunt (wandelen of iets dergelijks) ben je zo weer een uurtje verder. Het saunagebeuren is daarentegen vernieuwd en ziet er super uit. Meerdere sauna's en was top voor elkaar. De vriendelijkheid van het personeel is goed. De meesten zijn beperkt wat de duitse taal betreft, waardoor je soms de indrukt krijgt dat ze niet vriendelijk zijn. Voor wat betreft de baliemedewerkers, tja, de meesten zijn vriendelijk en behulpzaam. Maar er zijn ook een paar dames, die nog nooit van klantvriendelijk hebben gehoord en wij kunnen het weten, want we komen er immers al 5 jaar!
Gereisd met partner in juni 2017

Prima hotel

Ria Oosterloo, 24-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net terug uit Kirchberg. Prima vakantie gehad. Hotel was goed. Eten oké. Maar jammer dat er zo weinig fietspaden zijn. Als je wil fietsen moet je dat op de weg doen waar auto's rijden en met heuvel op en heuvel af is dat voor ons (65+) levensgevaarlijk. Wandelen kun je er wel prima. Kirchberg op zich was niet veel te beleven.
Gereisd met partner in juni 2017

Teleurgesteld!

Rob, 18-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hoi allemaal,

Ik kan mij helaas (vorig jaar was dat heel anders...) aansluiten bij de laatst gegeven negatieve recencies. Wij hadden ons erg verheugd om voor de 3e keer naar het Lifthotel te gaan. De 2 keren voorheen werden we hartelijk ontvangen, nu was het enkel de formule afhandeling bij de receptie.... hier is de sleutel en zoek het maar uit min of meer. Oke, dat is nog niet echt een probleem, kan zijn dat iemand een keer minder goede zin heeft. De volgende ochtend gingen we naar het ontbijt.... We hadden al spullen voor de lunch en voor het ontbijt gehaald en er waren geen zakjes dus ging mijn man die vragen....bleek er geen lunch meer mogelijk te zijn! Een hele rare gewaarwording, dacht nog even.... is dit bananasplit! Aangezien we alles voor lunch en ontbijt op tafel hadden konden we toch een lunch maken voor 8 euro werd ons verteld, raar, maar ja, wat moet je anders. De volgende dag was he de bedoeling om een lunch via het hotel te laten voorbereiden. We zijn met 4-en. De lunch pakketjes bleek minder te zijn dan we normaal gebruiken tijdens onze stevige wandelingen. De dagen erna hebben we dus maar gewoon 6 lunchpakketjes besteld ipv 4.... ahum... We zijn 1 dag in de omgeving van het hotel gebleven en van de Snack in de middag gebruik gemaakt.... stelt niet zoveel voor....geef ons maar broodjes! Op de dag van vertrek kwam de genadeslag....we schrokken ons een hoedje van de rekening. Wij gingen er vanuit dat een lunchpakketje 2 euro per persoon was.... vandaar de 8 euro per dag. Wat bleek nu.... de prijs was per lunch pakketje/persoon! Niet normaal!!

6 pakketjes op een dag betekende dus even een lunch van 48 euro! hallo zeg... bij een all-inclusive??

Gereisd familie in mei 2017

Niet meer wat het is geweest....

Pieter, 18-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Vele jaren hier geweest. Nu een slechte ervaring, jammer dat iets wat zo mooi was zo de grond in gaat. Er wordt niet geinvesteerd maar enkel bezuinigd is het motto. Slechte matrassen, schoonmaak is minder en.....zelfs het all-inclusive concept is aangepast. Geen flesjes water/zakjes meer op tafel voor de lunch. Als je een dag weggaat moet je zelf maar zien hoe je aan eten komt voor de lunch, meenemen vanuit het hotel... dat mag ineens niet meer, echt te gek voor woorden! Voorheen was ik zeer tevreden over het personeel.... nu zie je enkel personen die nors rondlopen!
Gereisd familie in mei 2017

Na jaren helaas kwaliteit hard achteruit...

H.H., 17-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij komen al jaren in dit mooie hotel. We zijn er in de mei vakantie weer geweest maar we schrokken van de achteruitgang tov vorig jaar. Onvriendelijk personeel. Het is een all-inclusive hotel.... maar ze hebben de lunch er nu uitgehaald. Voorheen kon je je lunch pakket maken bij het ontbijt en na het ontbijt lekker de bergen in. Nu word je geacht elder je lunch maar te regelen... de prijs is hetzelfde gebleven! De matrassen zijn inmiddels ook aardig versleten waardoor wij in een kuil lagen. Jammer, het eens zo mooie en fijne Lifthotel is niet meer.....

Prima om te relaxen

A van Kuijk, 11-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijn familiehotel, prima personeel en zeer goede ligging voor allerlei doeleinden
Gereisd met partner in juli 2016

nooit meer

dhr de koning, 20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een bijzonder groot en massaal hotel, je moet er van houden.

De temperatuur is meestal wel hoog in de gemiddelde Oostenrijkse hotels maar hier is geen thermostaat aanwezig!! wat een hitte.

Ontbijt is prima maar het hoofdgerecht staat al een paar uur onder de warmtelamp dus lekker droog en LAUW geserveerd.

Je zou ook verwachten dat bij zulke grote hotels iedereen 'avonds stil dient te zijn, alleen de manager geeft wel een feest tot 2.30 uur !!!! en vervolgens ook nog niet voor rede vatbaar zijn!!!!

Voor mij ( en ik hoop velen) nooit meer.

De bedden zijn trouwens ook al een aantal jaren aan vervanging toe.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Goed, maar iets te massaal

Babette, 14-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed hotel. Mooie schone familiekamer. Skibushalte voor de deur, 1 minuut naar boven rijden naar de gondel. Eten prima, maar de eetzaal was erg druk met veel grote (familie)groepen. Avondeten is een soep/salade/toetjes/kinderbuffet, het hoofdgerecht kies je uit 3 menu's. Het buffet is erg uitgebreid, ook 's morgens, maar door de drukte moet je soms wel even in de rij staan. Personeel werkt hard, helaas wel een paar chagrijnen erbij. Leuke bar en erg mooie wellness-ruimte. Het dorp is op 15 minuutjes lopen, langs de doorgaande weg of binnendoor (heuvel over). Ski's huren doe je ook in hetzelfde pand en er is een zeer grote verwarmde ruimte om je schoenen en ski's neer te zetten. Voor de liefhebbers is er ook een beperkt aantal plaatsen in de parkeergarage beschikbaar. De zon schijnt op de voorkant van het hotel tot ca. 16:00 uur in februari. Aan de achterkant helaas helemaal geen zon en uitzicht op appartementen. De pizzeria in het hotel heeft een terras buiten. Er is een kleine après ski bar voor het hotel, niet te uitbundig.

Jammer van het massale, dat weerhoudt ons ervan om hier weer heen te gaan.

Gereisd familie in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lifthotel*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lifthotel in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lifthotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lifthotel scoort een 7.83 uit 10 op basis van 231 reviews.