Appartement Ledererhaus

Ledererhaus
8,4

• Ligging t.o.v. pistes7,8

5 reviews over Appartement Ledererhaus in het Nederlands

fantastisch pension met fantastische mensen

c.otten, 17-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn met een groep van 11 mensen in dit pension van 12 t/m 16 maart 2009 geweest. Erg gezellig en gastvrij. Heel sfeervol ingericht. Ruime kamers en zeer goede bedden.

Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2009

willemien enting, 30-6-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

of je nu in de zomer komt of in de winter, het is daar altijd goed in orde!

gezellig, vriendelijk, comfortabel en een prettige gastvrouw en gastheer.

Gereisd familie in juni 2008

Wim em Zwaantje, 17-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn in eind week 8 naar Kirchberg afgereisd, ondanks dat er niet veel sneeuw zou liggen, maar dat viel erg mee, boven was de sneeuw ruim voorradig.We werden zoals altijd weer hartelijk ontvangen door de eigenaresse met een drankje en de vraag of we nog speciale wensen hadden.

Het ontbijt wordt geserveerd door de eigenaar/eigenaresse.De eigenaar is een Nederlander en de eigenaresse is een Oostenrijkse.De kamers zijn voorzien van een nette douche, wc, kookgelegenheid en koelkast.Parkeergelegenheid is ruimschoots aanwezig.Het pension is centraal gelegen ten opzichte van skiverhuur, skischool en skibus.Al met al hebben wij weer een prima skivakantie gehad in Kirchberg gehad.

Gereisd met partner in februari 2007

Bea, 12-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn in februari 2004 bij deze accomodatie geweest. Superaardige eigenaars en altijd bereid om te helpen. Onze dochter was tijdens de vacantie jarig. Mevrouw wilde graag een cadeautje geven maar wilde de andere kinderen niet vergeten dus alle 4 de kinderen kregen een t-shirt van de familie. Bij het naar huis reizen kregen ze ook nog alle 4 een grote zak met chocolade mee. Mooie appartementen en erg ruim. Prima vacantie gehad.
    Gereisd anders in januari 2006

karin, 3-12-2005
    • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn begin dit jaar (maart 2005)hier geweest, de mensen waren super aardig. Als je iets nodig was hoefde je het maar te zeggen en je kreeg het meteen.

Het ontbijt was ook iedere dag goed voor elkaar. Het appartement staat op loopafstand van de oefenweide en vanuit daar kun je met de skibus verder naar de Fleckalmbahn etc. Wij gaan volgend jaar maart ook weer bij deze mensen logeren. De man is een Nederlander, wij hadden pech met onze auto en hij heeft ervoor gezorgd dat wij zonder zorgen weer terug naar huis konden, hij is automonteur.

Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ledererhaus in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ledererhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ledererhaus scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.