8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,0

172 reviews over Hotel Kroneck in het Nederlands

Nooit meer

Julie, 13-7-2017

Ontvangst was redelijk vriendelijk maar dat bleef niet duren. Wifi ging totaal niet en ben dit enkele keren gaan melden. Hun reactie 'je moet maar in de receptie komen zitten'. All in stelt niets voor. Als je tweede drankje wilt bij avondeten moet je al bijbetalen. Lunchpakket meenemen moet je ook betalen. Zwembad was ijskoud dus dan maar gaan zwemmen in dorpje nabij. Eten was soms lekker maar meestal liet het te wensen over. Ontbijt was cava maar broodjes enorm taai. Obers liepen dik tegen hun goesting en hadden duidelijk geen training in horeca.

Zeer spijtige ervaring want op internet leek dit een superhotel

Gereisd familie in juli 2017

mooie omgeving

Thijs, 24-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel kroneck is een hotel waar veel gasten jaarlijks terug keren. Het was voor ons de eerste keer. Er wordt gezegd dat het een all. in hotel is , maar dat is maar zeer beperkt. Om voor tussen de middag een lunchpakket mee te nemen moet je al voor betalen. Het warm eten laat niks te wensen over. De salades zijn elke dag het zelfde. Bedienend personeel zeer vriendelijk. . vriendelijkheid bij de balie liet te wensen over. Prijs/kwaliteit was redelijk . Maar wij komen hier zeker niet meer terug. Nog wat tips voor leuke uitstapjes : Wolfklamm in Stans, Griessbachklamm , het oude stadje Ratzenberger. Ook leuk zijn Justin en St Johannesburg in Tirol.
Gereisd met partner in juni 2017

geweldig super goed eten een prima hotel

fam waanders, 20-6-2017

vriendelijk personeel kamers schoon gezellig hotel

en een dikke 10 voor het eten

Gereisd met vrienden in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kroneck**** bij :

Prijs kwaliteit zeker in orde.

Vandeput, 16-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Voor ons was alles prima in orde.Kamer heel ruim en proper. Badkamer ook ruim en proprer,alles wat je nodig hebt is aanwezig. Groot balkon.Wij zaten achteraan dus heel rustig.Zwembad was goed verwarmd,alles ok.Personeel was vriendelijk. De skiberging was goed verwarmd. Het eten was in orde,goed ontbijt en s'avonds was er altijd en koud buffet,soep,keuzemenu(vlees-vis-veggi) moest je kiezen de avond voordien en wordt dan de volgende avond aan tafel gebracht,dessert was zelf te nemen..alles ruim voldoende dus.Wij hadden een All-in,groot minpunt daarvan was,ze maakten in de boek reclame dat je een lunchpakket meekreeg,maar dat gaven ze NIET; Je moest dus lunchen in het hotel. Niet handig om naar beneden te komen van de piste...Was het enige minpunt, gezien de prijs-kwaliteitverhouding.
Gereisd met partner in maart 2017

Héél goede prijs/kwaliteit verhouding!

Hilde H., 1-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het 2-kamer appartement was héél ruim en netjes. Véêl opbergruimte.

Fantastisch ontbijt (1 minpuntje: geen fruitsap) en lekker avondeten (saladebuffet, voorgerechtje, soep, 3 keuzes vr het hoofdgerecht en dessert)

Genoten van de wellness. Jammergenoeg ws de jacuzzi stuk, de laatste dag.

Personeel heel vriendelijk!

Wij gaan zéker terug!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Geen succes

Marjolein, 10-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit hotel is absoluut een en al commercie. Heel onpersoonlijk, weinig "Oostenrijkse sfeer" en echt op de massa toegespitst. Veel touringcar publiek. Personeel aardig maar enkele kelners liepen in shabby joggingbroek!

Hotel is onpersoonlijk, geen muziekje, openhaard in de bar werd niet aangestoken personeel zegt niks, geen groet, geen lach.

Onze kamer was netjes en schoon maar erg fris. Bij navraag bleek dat de verwarming niet door onszelf kon worden geregeld, het hotel zette de cv op de temperatuur die zij goed achtte. De kamers aan de voorzijde moet je niet hebben, heel veel verkeer dendert er langs. Verder was het een hele tour om een stopcontact te vinde in onze kamer om de telefoon te kunnen opladen. Uiteindelijk eentje gevonden achter de kast. WiFi traag.

Dan de locatie... er werd gesuggereerd dat het aan de piste lag, met goeie sneeuw zou je naar het hotel kunnen skieen. Dit klopt absoluut níet! Het is rondom bebouwd en ligt aan een drukke weg. Je moet met de bus( 1 halte) naar de gondel en terug ook de bus. Lopen is een stijle helling en wie heeft daar nou zin in op je skischoenen met je ski's op je nek.

Het ski raum werd matig verwarmd dus van warme / droge skischoenen was geen sprake. De radiator werkt op een tijdschakelaar ( is begrijpelijk) maar wélke tijd...ik weet t niet.

Het eten: ontbijt goed, sommige broodjes waren nog aan het ontdooien en helaas geen coissances of ander lekkernij zoals je wel aantreft in andere hotels.Wel eieren, müsli en yoghurt. Dus prima.

Avondeten was redelijk , bescheiden porties en dit vond plaats in een mega grote zaal, alwaar ook geen sfeer / muziekje/ of een leuke bediening in lederhosen of Dirndl jurk.....( en dit bestaat echt in Oostenrijk zó leuk)

Van de sauna en zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt maar te oordelen naar de vele mensen in badjassen die door de gang lopen zal dit best leuk zijn!

Rest mij nog een compliment voor het feit dat ,toen wij 2 dagen eerder onverhoopt moesten vertrekken ,deze niet in rekening werden gebracht.

Hotel kroneck is niet wat het lijkt. Kijk verder! Er is veel beter en gezelliger te vinden voor hetgeen je betaalt.

Gereisd met partner in maart 2017

Jammer van het brandalarm ....

Nathalie, 23-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Eten is goed, fijne kamers , goed schoon , alleen jammer dat je in de speelkamer betaalde spelletjes hebt voor en kinderen, kost genoeg allemaal.

Vannacht ging het brandalarm af, en het halve hotel stond om vier uur in de kou te wachten op wat zou komen, ....geen brandweer of politie, geen nachtportier....

Niks ...

Volgende morgen gevraagd bij de receptie , " kan gebeuren " .....????

Heel jammer , had verder een prima vakantie maar mijn kinderen ( en ik eigenlijk ook ) slapen niet meer rustig.....

Met je klacht wordt dus eigenlijk niets gedaan...

Trek hiermee je eigen conclusie wat je belangrijk vind....

O, ja , het zwembad was koud !! Wel leuk dat je naar buiten kunt zwemmen wat waarschijnlijk ook meteen de reden is...

Gereisd familie in februari 2017

heerlijk hotel

fam. Guns, 12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Al verschillende jaren hier geweest en het blijft een hotel waar alles naar wens is. Mooie kamers, vriendelijk personeel, heerlijk eten en prima ligging. De skibus brengt je in een paar minuten naar de lift en ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum.
Gereisd met partner in januari 2017

Mooi Hotel

S.Mikhout, 11-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ruime Kamer, speciaal voor ons op een hoek omdat wij altijd een hond meenemen op vakantie
Gereisd met partner in januari 2017

Echt helemaal top!!

Frank S., 6-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bij binnenkomst een zeer vriendelijk ontvangst door jongedames. Netjes geholpen en konden de koffers voor korte tijd kwijt in een aparte kamer die hiervoor was bestemd (waren namelijk paar uur te vroeg voor inchecken).

Ligging is goed, shuttlebus stopt vrijwel voor de deur die naar verschillende pistes gaat. Wel een stukje van het uitgaansgebied maar dit is ook geen probleem. Taxi's rijden af en aan en ook is natuurlijk de (gratis) shuttlebus een optie.

Eten was top! Je kan iedere dag kiezen welk hoofdgerecht je wil hebben. Wij hadden half pension en dit was ideaal. 2 voorgerechten en dessert achteraf, geweldig.

Kamers waren goed en ook de bedden waren goed. Niet te hard maar ook niet te zacht en zeker na het nuttigen van paar glazen bier, slaap je binnen no-time :)

Ook het zwembad is een zeer goede aanwinst! Meerdere malen hier geweest en dit is zeer goed vertoeven.

Kortom, genieten!! Dit hotel is een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kroneck**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kroneck in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kroneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kroneck scoort een 8.25 uit 10 op basis van 173 reviews.