Hotel Kroneck ****

• Ligging t.o.v. pistes8,0

177 reviews over Hotel Kroneck in het Nederlands

heel erg tevreden.

fam.k, 20-8-2017

In de zomer is het echt een hotel voor mensen met jongen kinderen voor ons geen probleem omdat we zelf twee kinderen van 9 en 11jr hebben.

maar kan me voorstellen dat als je zelf geen kinderen hebt dat het dan wel een druk hotel is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig hotel alles klopt

Rob, 18-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer aangenaam verblijf alles klopt hier, personeel iets wat stug maar ligt aan de regio.

We zouden zo weer boeken!

Alleen jammer dat soms gasten van het naastgelegen lift hotel ook komt zwemmen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed.

Jan, 16-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi en net hotel met zwembad en sauna. S'morgens goed ontbijt met roerei spek gekookte eieren. Broodjes , verschillende soorten broden ,croissantjes. Ook ruim keuze aan beleg.

S'avonds een keuze menu :vlees, vis of vegetarisch, ook is er een kindermenu ( keuze uit 2 gerechten).

Er is soep en salade en toetje die je zelf mag pakken, het hoofdgerecht wordt geserveerd behalve het kindermenu die mogen de kinderen zelf pakken of de ouders als je nog honger hebt.

Het salade buffet is uitgebreid zeker 6 verschillende soorten salade's.

Het drinken kun je tot 22 uur zelf tappen in het eetgedeelte en vlakbij de bar. Geen merk frisdrank (maar is prima te drinken)en er is geen cola light maar mocht je diabetische zijn dan kan je om light drank vragen.

Verder staan er 2 soorten rode wijn en 2 soorten witte wijn. Het bier is van het merk stiegl.

Tussen de middag kun je lunchen in het hotel, soep met een snack en salade. Niks apart maar prima .

Het personeel is op een paar na erg vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Niet meer wat het was!!

Fam H, 12-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Veel veranderingen, wij komen hier voor de 5e keer..winter/ zomer.Nu lunchpakket betalen, buffet bakken vak leeg en bleven soms leeg, helemaal van het kinderbuffet,bediening liep erbij als een stel zombies, zweten en chagrijnig, gunden de mensen geen blik.Receptie was vriendelijk, kamers schoon, de kinderen vinden het nog steeds fantastisch in Kroneck. Wij niet meer zo, Jammer.!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super hotel!

Familie E, 3-8-2017

Hotel is goed. Kamers zijn netjes en schoon, ook het eten is goed. Ontbijtbuffet is super. Avondeten is ook heel erg goed, 1x per week Italiaans buffet, 1x grillavond en 1x bauernbuffet, rest vd avonden keuzemenu. Altijd soep en saladebuffet vooraf. Eerste dankje krijg je gebracht, rest vd drankjes kon je gewoon zelf halen, alles incl. Kids hebben iedere avond gezwommen, zwembad is verwarmd en iedere dag tot 21.30 uur open. Personeel was ook vriendelijk. We mochten kiezen uit 2 kamers, eentje in het lifthotel of bij Kroneck, we hadden het idee dat het overboekt was, omdat we dat van meerdere mensen hadden gehoord dat ze mochten kiezen. Hotel is echt een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nooit meer

Julie, 13-7-2017

Ontvangst was redelijk vriendelijk maar dat bleef niet duren. Wifi ging totaal niet en ben dit enkele keren gaan melden. Hun reactie 'je moet maar in de receptie komen zitten'. All in stelt niets voor. Als je tweede drankje wilt bij avondeten moet je al bijbetalen. Lunchpakket meenemen moet je ook betalen. Zwembad was ijskoud dus dan maar gaan zwemmen in dorpje nabij. Eten was soms lekker maar meestal liet het te wensen over. Ontbijt was cava maar broodjes enorm taai. Obers liepen dik tegen hun goesting en hadden duidelijk geen training in horeca.

Zeer spijtige ervaring want op internet leek dit een superhotel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

mooie omgeving

Thijs, 24-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel kroneck is een hotel waar veel gasten jaarlijks terug keren. Het was voor ons de eerste keer. Er wordt gezegd dat het een all. in hotel is , maar dat is maar zeer beperkt. Om voor tussen de middag een lunchpakket mee te nemen moet je al voor betalen. Het warm eten laat niks te wensen over. De salades zijn elke dag het zelfde. Bedienend personeel zeer vriendelijk. . vriendelijkheid bij de balie liet te wensen over. Prijs/kwaliteit was redelijk . Maar wij komen hier zeker niet meer terug. Nog wat tips voor leuke uitstapjes : Wolfklamm in Stans, Griessbachklamm , het oude stadje Ratzenberger. Ook leuk zijn Justin en St Johannesburg in Tirol.
Gereisd met partner in juni 2017

geweldig super goed eten een prima hotel

fam waanders, 20-6-2017

vriendelijk personeel kamers schoon gezellig hotel

en een dikke 10 voor het eten

Gereisd met vrienden in juni 2017

Prijs kwaliteit zeker in orde.

Vandeput, 16-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Voor ons was alles prima in orde.Kamer heel ruim en proper. Badkamer ook ruim en proprer,alles wat je nodig hebt is aanwezig. Groot balkon.Wij zaten achteraan dus heel rustig.Zwembad was goed verwarmd,alles ok.Personeel was vriendelijk. De skiberging was goed verwarmd. Het eten was in orde,goed ontbijt en s'avonds was er altijd en koud buffet,soep,keuzemenu(vlees-vis-veggi) moest je kiezen de avond voordien en wordt dan de volgende avond aan tafel gebracht,dessert was zelf te nemen..alles ruim voldoende dus.Wij hadden een All-in,groot minpunt daarvan was,ze maakten in de boek reclame dat je een lunchpakket meekreeg,maar dat gaven ze NIET; Je moest dus lunchen in het hotel. Niet handig om naar beneden te komen van de piste...Was het enige minpunt, gezien de prijs-kwaliteitverhouding.
Gereisd met partner in maart 2017

Héél goede prijs/kwaliteit verhouding!

Hilde H., 1-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het 2-kamer appartement was héél ruim en netjes. Véêl opbergruimte.

Fantastisch ontbijt (1 minpuntje: geen fruitsap) en lekker avondeten (saladebuffet, voorgerechtje, soep, 3 keuzes vr het hoofdgerecht en dessert)

Genoten van de wellness. Jammergenoeg ws de jacuzzi stuk, de laatste dag.

Personeel heel vriendelijk!

Wij gaan zéker terug!

Gereisd met vrienden in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kroneck bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kroneck in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kroneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kroneck scoort een 8.27 uit 10 op basis van 178 reviews.