• Ligging t.o.v. pistes7,5

4 reviews over Hotel Kristall in het Nederlands

Gastvrij traditioneel Oostenrijks huis.

Astrid de Jong de Smit, 1-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Haus Kristall is aan te raden voor mensen die niet het nieuwste van het nieuwste willen maar voor een kleine prijs een perfecte lokatie zoeken in het centum van Kirchberg. Zeer rustige omgeving midden in Kirchberg.

Zeer gastvrij en alles was mogelijk. We komen graag terug t.z.t. Twee heerlijke weken gehad en lekker gegeten bij de Kupferstub'n, het beste restaurant van Kirchberg en gunstige prijzen. Wel vooraf bespreken! Ook de andere vier familieleden/vriendin waren zeer tevreden.

Astrid de Jong

Gereisd met partner in maart 2009

Marieke, 25-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer gezellig pensionnetje, met erg gastvrij en aardig personeel! Ontbijt was klein, maar prima, alles was aanwezig. Ligging was goed, dicht bij de skischool, oefenweide en London Pub. Helaas geen halfpension mogelijk maar dat bied mogelijkheden om de leuke restaurants in Kirchberg uit te proberen.
Gereisd anders in februari 2007

gonny, 24-6-2005
  • Ligging t.o.v. pistes6

Leuk pension. Prima service. Het ontbijtbuffet wordt elke morgen prima verzorgt.
Gereisd anders in juni 2005

m.hopman, 21-2-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij kennen wel pension Kristall in Kirchberg maar van Hotel Kristall heb ik nog nooit gehoord en ik kom al zeker 10 jaar in Kirchberg dus ik neem aan dat het een vergissing is dat hij bij de hotels staat. De mensen van pension Kristall zijn erg vriendelijk. 's morgens staat er een uitgebreid ontbijtbuffet.
Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kristall in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kristall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kristall scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.