Appartement Kirchberg II

3 reviews over Appartement Kirchberg II in het Nederlands

Redelijk

Helen, 1-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement (begane grond) is erg ruim met ook veel kastruimte. Maar het ontbrak wel een beetje aan inventaris. Wij waren met vijf, maar hadden niet voor iedereen een mes met eten. Ook vergeefs gezocht naar een koekepan. De bekleding van het plafond in de gang kwam bijna naar beneden. Aan onderhoud is de laatste jaren niet veel gedaan. Stoelen doorgezakt en de slaapbank niet echt comfortabel.

De badkamer is wel heel netjes net als de keuken.

De bedden zijn ook goed (eindelijk eens geen rugpijn bij opstaan) en de bushalte voor de deur is ook ideaal.

En de kinderen waren zeer te spreken over de nederlandse televisie!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Zeer gezellig appartement!

Familie, 10-2-2009

Dit was echt een heel gezellige vakantie! We zaten in het grote appartement, op de begane grond.

Daar is heel veel plaats! Hele leuke Oostenrijkse sfeer! Geweldig! Mooie grote houten bank/eettafel. Wel jammer dat er maar 1 badkamer is, maar dat is ook het enige minpuntje.

Gereisd met vrienden in mei 2008

leuk huisje

henry, 1-8-2008

wij zaten in het 10 pers. gedeelte van het huis.

dit alles tot onze volle tevredenheid.

Alles werd keurig voor ons geregeld door Kristina.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kirchberg II in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kirchberg II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kirchberg II scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.