Appartement Josef Peter Kals

4 reviews over Appartement Josef Peter Kals in het Nederlands

Geen aanrader.

Anja van Put, 21-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

9-3-2013 - 16-3-2013.Oubollig appartement. Afstand naar de skibus is meer dan 150 meter en iedereen ging ook met de auto naar het skigebied. Kille ontvangst, zowel letterlijk als figuurlijk. De cv's in het app. waren niet aan en de dame die ons ontving was niet bepaald hartelijk. Het was sowieso niet warm in het app. Meubels zijn aan vervanging toe en ook de schoonmaak kan beter. Zeker geen aanrader.
Gereisd met partner in januari 2013

Prima appartement

pepijn, 11-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prima appartement, alles was goed schoon, prima bed. iets minder was dat je toch een stukje moest lopen voor het centrum en de skiliften.

wel rijden er continu gratis bussen door het dorp!

Gereisd met partner in maart 2013

Prima locatie

Rob van Genderen, 4-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Appartementen Kals is een prima locatie. Met de auto is het centrum van Kirchberg op nog geen 2 minuten. Lopend niet geprobeerd, maar ik gok 15-20 minuten. Wij zaten in een 2-kamer appartement, erg ruim, een woonkamertje inclusief keuken, ongeveer 4x4 m. en de slaapkamer is iets groter. Helaas beschikt het complex niet over wifi, wat in deze wereld eigenlijk wel een must is vind ik persoonlijk.

Appartement Kals ligt aan een klein straatje wat rondloopt, het is wel even zoeken, want het ligt niet aan de doorgaande weg.

De bedden waren echt prima. Meestal heb je van de harde matrassen waar je niet lekker op kan liggen. Maar deze matrassen lagen echt goed. Voor mensen langer dan 1.90m kan het bed niet comfortabel liggen.

Voor de rest, het gebouw ziet er goed uit, alles is schoon.

Er zijn 5-6 parkeerplaatsen voor de deur.

Enige wat echt ontbreekt in dit complex, is wat ik eerder zei, is een internetverbinding.

Gereisd met partner in februari 2013

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

bob strasters, 4-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn met een groepje van 4 vrienden in februari in Klas geweest.

Vriendelijke eigenaren, die overigens niet standaard aanwezig zijn.

De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Op zich een ouderwetse inrichting, maar geen kapotte spullen en alles schoon. Wij zijn zelfs bij een van de eigenaren (twee zussen) thuis wezen eten! (heerlijke hertenstoofpot).

De ligging van het appartement is redelijk gunstig. Op 10 min lopen van het centrum en met de skibus ben je er in 5 minuten.

Het appartement ligt feitelijk tussen de twee grote skiliften in, links de fleckenalm en rechts de pengenstein, ideaal dus.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Josef Peter Kals in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Josef Peter Kals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Josef Peter Kals scoort een 7.3 uit 10 op basis van 4 reviews.