7,8

11 reviews over Pension Heckenrose in het Nederlands

schitterend appartement

muys, 11-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement heeft zeer ruime slaapkamers, echter het woongedeelte is met 14 man wel wat klein. Wij zaten op de bovenste verdieping met 14 man, en we hadden nog slaapplekken over!! Toch was het leef gedeelte minimaal, wel was alles nieuw, schoon en netjes!!Douchen moet je niet allemaal tegelijk doen dan heb je namelijk GEEN water. De verhuurster weet daarvan maar kan het niet verhelpen....verder is ze wel erg vriendelijk. Verder is de ligging super, zo bij de bus en zo in het centrum van Kirchberg.
Gereisd familie in november 2009

Super!!!

Jorine Scheepers, 22-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heb nog nooit zo'n fijne vakantie gehad. Het pension ligt heerlijk dichtbij de bushalte, je hoeft dus niet met je auto naar de skilift. De kamers waren ruim en schoon. Eigenlijk te ruim, waardoor de televisie wat klein uitkwam haha. Het eten was heerlijk. Inderdaad gewone normale kost, maar verrukkelijk. Je wordt verwacht om om half 7 aan tafel te zitten, wat goed haalbaar is als je al om 17.00 uur van de piste afkomt. De keuken is inderdaad klein, maar man wat kan die Ruth koken!

Na het eten kun je als je wilt nog de hele avond blijven zitten om gewoon na te kletsen, te lezen of spelletjes te spelen. Super gezellig. Bijna iedereen bleef lang natafelen.

Ruth en Horst zijn geweldige mensen en zorgen er dan ook voor dat je glas de bodem niet of nauwelijks ziet.

Het is jammer dat ze dit jaar met pensioen zijn gegaan, anders waren wij hier zeker komende kerst weer naartoe gegaan!

Gereisd familie in oktober 2009

leuk pension op fijne lokatie

ron langendam, 24-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldige mensen die weten waar ze mee bezig zijn. gasten verwennen.

Wij hebben een grandioze week gehad in dit pension ,Ruth met haar hulp namens ons een pluim voor alle schone dagen en het maken van het goed verzorgde eten ,Horst je biertje die je voor mij klaar maakte sjappau.

We hebben in dit pension waar de tijd even stil heeft gestaan , een zeer verzorgde vakantie kunnen beleven.

Nogmaals dank Ron en Jessica Nederland , week van 17 febr.2009

Gereisd familie in februari 2009

Absolute aanrader voor normale mensen

Jorine Scheepers, 30-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vol verwondering lees ik nu na mijn vakantie in Heckenrose sommige beschrijvingen. De eigenaren zijn bijzonder aardige mensen. Het pension ligt super ten opzichte van de bushalte (150 meter), je hoeft dus niet met de auto naar de piste als je dat niet wilt. ´s ochtends lekker ontbijt met voldoende keuze (maar het is natuurlijk voor sommige nooit voldoende...), de kamers waren zeer ruim, de douche en ook het bad waren heerlijk. Het enige wat op te merken viel was dat onze kamer zo groot was dat de tv t.o.v. de kamer erg klein was... Of te wel ons bed stond wat te ver van de tv (maar om daarover te gaan muggeziften...). Het eten was buitengewoon! Normale kost, je kunt dan niet kiezen, maar het was absoluut goed! Het keukentje is weliswaar klein, maar als de uitkomst goed is, waarom zou ik me daar dan druk over maken... En wat drinken betreft, je kunt het zelf halen aan het barretje, maar Horst en Ruth kwamen geregeld langs, dus dorst hoefde je niet te leiden. Kortom een echte aanrader!
Gereisd familie in december 2008

een gezellig pensionnetje

rigo ingrid, 3-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een gewone doch verzorgde keuken met nette kamers.
Gereisd anders in augustus 2008

aangenaam

RIGO INGRID, 1-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer vriendelijke mensen,een gewone doch verzorgde en lekkere keuken. De kamers zijn goed verzorgd.
Gereisd anders in juli 2008

Wilmy, 7-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Pension Heckenrose is een eenvoudig en net pension. Prijs/Kwaliteit is prima. Kamers zijn ruim en worden elke dag schoongemaakt. Elke ochtend een goed ontbijt met verse broodjes. Het avondeten is eenvoudig en elke avond krijg je een ander 3 gangen maaltijd voorgeschoteld. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam en honden zijn toegestaan! Wij hebben hier een aantal fijne dagen gehad.
Gereisd anders in februari 2008

Johan, 4-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Avond eten was op zicht goed maar eenvoudig bijna altijd draadjes vlees gaat zo lekker tussen je tanden zitten.

Eten wat de pot schaft met kinderen is dit niet aan te raden.

Keuken is echt 2 bij 2 meter hoe ze dit voor mekaar krijgen om zo 30 mensen te voorzien van avondeten is voor ons een wonder.

Gereisd anders in maart 2008

vermeiren, 19-8-2007

avondeten stipt 18.30 uur, vermeld van 18.30 / 20.00 uur (niet van toepassing) u word er persoonlijk op gewezen op tijd te zijn, slecht eten, winter eten in de zomer, kamers groot genoeg, douchen ok. geen prijs vermelding van drank in de zaak, te kleine keuken 3 op 3 meter in cafetaria !! onmogelijk iets degelijk klaar te maken voor 25 personen, gasten vertrokken er zelf vroeger betreft eten, kleine keuze ochtendontbijt, tussen 15.00/16.00 uur cake als je er persoonlijk achter vraagt, anders vind u niets of zegt men er niets van, algemene indruk bij aankomst is goed tot het eten begint, desserts zoals appelspijs met room op, gewoon niet te doen, ook nergens vermeld wat er te eten valt, zout,peper of dergelijke niet aanwezig, niet aan te raden voor een belg die eten gewoon is, gewoon vettig en slecht.
Gereisd anders in augustus 2007

Jo, 23-10-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Aardig hotel maar wel erg eenvoudig. De kamer was ruim met een goed bed. Ligt wat verder weg van het centrum. De bushalte ligt ook wat verder weg. Met de auto is het prima te doen om naar de liften te rijden. (ongeveer 1 km) De weg wordt goed schoon gehouden. Verwacht geen culinaire hoogstandjes van het eten. Het eten is ook eenvoudig maar goed.
Gereisd met partner in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Heckenrose in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Heckenrose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Heckenrose scoort een 7.82 uit 10 op basis van 11 reviews.