Gasthof Brau ***

14 reviews over Gasthof Brau in het Nederlands

Heerlijk hotel

Vakantiegangers, 17-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel met uitstekende service. Mooie faciliteiten in het saunacomplex maar ook de badkamers op de eigen kamers zijn bijzonder mooi en ruim. Kamers ook zeer ruim met allen mooi uitzicht en heerlijke bedden.

Eten is goed geregeld. Iedere avond saladebuffet en keuze uit 3 verschillende hoofdgerechten waaronder ook vegetarisch.

Stukje lopen naar de skibus (500 m) is wel pittig aangezien je een steile helling af moet (en dus ook weer op), maar dat mag de pret niet drukken.

Al met al een heerlijke vakantie gehad, zou er zeker nog een keer terug willen.

Gereisd met partner in februari 2009

Sterre, 11-6-2008

In winter bezocht.

Zeer goed hotel. Schoon en modern. Onlangs gerenoveerd.

Spa gedeelte erg goed en heerlijk na een dag skien.

Eten eenvoudig en goed.

Wij zijn met de auto naar pites gereden. Slechts 5 tot 15 min. rijden. Hotel is aanrader. Ook voor rolstoelgebruikers..

Gereisd met partner in juni 2008

Eduard & Tineke, 23-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer verbaasd over negatieve reactie over dit hotel. Tijdens ons verblijf in maart 2008 weinig op of aan te merken. Prima ruime kamers met mooie douches, goede bedden.Halfpension : zeer redelijk en afwisselende menus met meestal goede salade buffet. Uitstekend ontbijtbuffet. Sauna en stoombad heel bruikbaar. In het algemeen goede sfeer en bediening.Afstand tot halte skibus 500 m.
Gereisd familie in maart 2008

Tinus, 23-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een fantastisch hotel! Lekker eten(echt) en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie kamers. Wij gingen met twee kinderen in de leeftijd van negen en vijf en die hebben zich er prima vermaakt. Erg aardig personeel.
Gereisd familie in oktober 2007

r d hekking, 9-9-2007

geweldige week gehad heel mooi hotel prachtige kamers heel goed toegangkelijk voor rolstoelers goede service
Gereisd met vrienden in september 2007

Martine van Adrichem, 13-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn in het hotel geweest na de renovatie, het beste hotel dat we ooit gehad hebben! Een top service, super aardig personeel én lekker eten. De kamers zijn heel netjes, schoon en ruim. Verder is er een heerlijke sauna en voor de kids tafelvoetbal en een Nintendo Wii. Ik ben behoorlijk ziek geweest tijdens mijn vakantie en ontzettend goed verzorgd door de kamermeisjes, super! Dit hotel is voor iedereen een aanrader!
Gereisd anders in maart 2007

Jessie, 7-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vandaag teruggekomen van een super vakantie.

Brau is afgelopen voorjaar helemaal gerenoveerd.

Resultaat een super netjes hotel, lekker eten, vriendeljke bediening, een heerlijke sauna en stoomcabine. Klein stukje lopen naar de skibus maar wel een hellende weg. Dat is dan ook het enige nadeeltje van dit hotel.

Verder denk ik dat de rest van de beoordelingen bijna allemaal zijn van voor de renovatie.

Ik zou dit hotel bij al mijn vrienden aanraden.

Gereisd met partner in januari 2007

Frank, 11-10-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima naar mijn zin gehad! Aardige mensen. Absoluut geen luxe maar je bent heel de dag op pad dus naar mijn mening heb je dat niet nodig. Eten was eenvoudig maar wel goed. Kamer oud bruin, beetje stoffig maar voor de prijs/kwaliteit was een prima accomodatie!
Gereisd anders in oktober 2006

esther, 20-8-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

de kamers waren erg vies, eigenlijk was alles vies. er liep een pissebed in de douche bij mijn zoontje. bah. het eten was niet goed, terwijl je in het restaurant gedeelte( waar je gewoon moet betalen) best lekker kan eten. de bediening was erg lief. we kregen wat anders als we het eten niet wildeluste zonder bij te betalen. verder is de ligging goed. en heb ik een leuke vakantie gehad.

Gereisd anders in augustus 2006

Marion en Eddy, 25-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren voor de tweede keer bij Brau en ik ben dit keer echt geschrokken.

We werden heel onvriendelijk ontvangen door de eigenaresse van het hotel, die aangaf dat er geen kamer voor ons was ivm een sterfgeval?

We willen stil en na een tijdje had ze toch nog een kamer voor ons in een 'hok' tegenover het hotel.

De wc-bril was gebroken en een gedeelte van de bril lag in de doche.

Spinnenwebben, handoeken die je thuis nog niet eens voor de schoonmaak gebruikt en een stank rondom dit hele hok maakten dat we erg weinig op onze 'kamer' verbleven.

Na dat we hierover een klacht hadden ingediend werd er met een 'zucht' wat aangedaan.

Brau heeft een mooi en gezellig restaurant.

Echter, twee jaar geleden zaten we nog in dit leuke restaurant, nu werd de hotelgasten verzocht om naar een kale kamer te gaan om daar vervolgens het avondeten te nuttigen.

Simpel eten, ze maken duidelijk een onderscheid tussen passanten en hotelgasten.

Betaalbaar hotel, maar voor ons..nooit meer!!

Gereisd met partner in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Brau in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Brau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Brau scoort een 7.07 uit 10 op basis van 15 reviews.