9,1

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes8,0

2 reviews over Appartement Alpenblick in het Nederlands

Bijzonder gastvrij en super netjes en schoon app.

Marian, 19-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zaten in het kleinste appartement. Helaas wordt dit appartement verbouwd tot een groter appartement. Ik vond het perfect voor de wintersportvakantie, prima locatie t.ov. fleckalmbahn. Heerlijk zonneterras met prima ligstoelen. Slechts 2 haltes met de skibus. 5 minuten lopen naar de spar en vlakbij de benzinepomp. Dorpscentrum is op loopafstand. Super gastvrouw en gastheer. Zeer behulpzaam. Zelfs de skipassen konden bij hun worden aangeschaft. Ik zou zeker weer teruggaan als het kleinste appartement er nog was. Dit was supermooi afgewerkt en ik verwacht dat het nieuwe appartement ook zo mooi wordt.
Gereisd met partner in maart 2017

Superfamilie! Fantastisch appartement!

C.H., 11-8-2009

Wij zijn twee jaar achter elkaar naar de Familie Schroll in Appartement Alpenblick, te Kirchberg (Tirol), geweest. Wat een vriendelijke familie die hier de boel runt!

Altijd in voor een praatje. Van te voren hebben we contact gehad over de astma van onze dochter. Hiervoor adviseerden ze ons appartement 4, aangezien hier geen vloerbedekking was. Alles is superschoon gemaakt en zag er prima uit.

We waren erg tevreden over alles.

Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alpenblick in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alpenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alpenblick scoort een 9.13 uit 10 op basis van 2 reviews.