Appartement Zangerle

• Ligging t.o.v. pistes5,0

5 reviews over Appartement Zangerle in het Nederlands

Niet boeken!

Danielle, 16-4-2012

Ben hier jaren geleden al eens geweest en er is niets veranderd zo te lezen.

- Onvriendelijke eigenaren

- Smerig

- Kamers te klein voor aantal personen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2002

Alice Hömann, 23-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes4

wij zaten in haus zangerle, hof 155 en de eigenaar is absoluut niet geschikt om zo'n appartement te houden. De ramen mochten maar 2 minuten open voor luchten, terwijl het vocht nog aan de binnenkant van de ramen stond. De deur van de woonkeuken mocht niet open, terwijl onze zoon van 2 net op bed lag en je toch even wilt luisteren hoe het gaat. we mochten geen handdoeken over de verwarming leggen en daarnaast kan deze man niet op een normale manier communiceren. Hij schreeuwt alles van zich af en je krijgt er geen woord tussen. Kortom als je je vakantie wilt laten verpesten, boek haus zangerle.
Gereisd familie in maart 2008

Alice Homann, 23-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes4

wij zaten in haus zangerle, hof 155 en de eigenaar is absoluut niet geschikt om zo'n appartement te houden. De ramen mochten maar 2 minuten open voor luchten, terwijl het vocht nog aan de binnenkant van de ramen stond. De deur van de woonkeuken mocht niet open, terwijl onze zoon van 2 net op bed lag en je toch even wilt luisteren hoe het gaat. we mochten geen handdoeken over de verwarming leggen en daarnaast kan deze man niet op een normale manier communiceren. Hij schreeuwt alles van zich af en je krijgt er geen woord tussen. Kortom als je je vakantie wilt laten verpesten, boek haus zangerle .
Gereisd familie in maart 2008

Angelique, 29-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Erg oubollige inrichting van het appartement. Met vier personen prima te doen, maar voor 6 personen aan de krappe kant. Er moeten dan 2 personen in een klein nisje slapen. Het appartementencomplex ligt aan de doorgaande weg van kappl naar Ischgl. Als je wilt skien in Ischgl is dit prettig. Eigenaars waren onvriendelijk en weinig klantgericht. Maar voor de goedkope prijs in het hoogseizoen een aanrader voor mensen die niet te veel uit willen geven, vandaar de 7.
Gereisd familie in december 2007

E. Halin, 7-10-2007

Ligging t.o.v. pistes n.v.t.

Kindvriendelijkheid n.v.t., maar kregten wel de indruk dat het wel zeer kindvriendelijk is.

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zangerle in Kappl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zangerle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zangerle scoort een 5.6 uit 10 op basis van 5 reviews.